Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Tere. Küsiks kas keegi on seda teinud ning kas on võimalik?
Kuna autol kompressor ja üks õhkpadi nahkas siis mõtlesin, et asendaks taga olevad õhkvedrud tavavedrudega.
Kas on olemas mingisuguseid taldrikuid üles ja alla, et saaks panna spiraalvedru või on selleks vaja sedaani alumisi harke/õõtsasid kuhu vedrud läheksid.
Mercedes-Benz e270 2005a. universaal
Postitused: 31
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Keegi kindlasti on ehitanud, kuid kuidas see juhitavusele mõjub ning kas ka mugavus säilib on kaheldav. Olen kuulnud, et müüakse isegi coilide kit-e, pidavat maksma umbes sama palju kui padjad.
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Vaevalt see kuidagi juhitavusele halvemini peaks mõjuma hakkab. Ning mugavus, ei tea mina, minu arust ei ole vahet kas on autol õhkvedrustus taga või tavaline vedrustus. Coilid oleks jah kas sama kallis kui padjad või veel kallimad, niiet see variant jääb ka ära. Kas vedrukausse ei müüda sellisele autole üles ja alla?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-12-2012, 04:53 PM)mersumees10 Kirjutas: Vaevalt see kuidagi juhitavusele halvemini peaks mõjuma hakkab. Ning mugavus, ei tea mina, minu arust ei ole vahet kas on autol õhkvedrustus taga või tavaline vedrustus. Coilid oleks jah kas sama kallis kui padjad või veel kallimad, niiet see variant jääb ka ära. Kas vedrukausse ei müüda sellisele autole üles ja alla?
Juhitavusele oluliselt ei mõju. Või õigemini, juhitavus võib isegi paraneda praeguse tuksis olekuga võrreldes.
Ei ole see asendamine nii lihtne midagi. Kui terasvedru veel kuidagi kere ja õõtsa vahele topid, siis mida amordiga teed? Sama jätta ei saa, asendust ei ole. Sedaani oma on kümmekond senti pikem.
Aga kõike saab teha... Iseasi, kas on vaja veel ühest mersust klonksvaagenit keevitama hakata.
Kuna vahet ei ole , siis tasuks mõelda auto vahetusele enne, kui seda oma aretusega rikkuma hakata...
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kuna 211 universaalkeret pole mitte kunagi spiraalvedruga toodetud, siis selliseks ehitamine ??????? Tundub pigem ratsimisena.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Lisaks niipalju et spiraaliga ja õhuga sõites on vahe ikka tagumikuga väga hästi tunda. Igasugused lohud tunduvad nagu ema süles. Puudub see vedrule omane jõnks.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kuigi peale väikest tootekoodide võrdlust võiks isegi õnnestusa sedaani vedru ja õõtshoova kasutamine universaali puhul.
AIRMATICU õõtsad ja õhk-vedrud on sedaanil ja universaalil sama tootekoodiga.
Järelikult sobib sedaani tavavedru õõts universaalile alla ilma, et peaks muretsema rattakallete pärast. Õhkvedru ülemise pesa asemele tuleb tavavedru puhul kasutuses olev vahe plaat, kõrgusmõõt suureneb siis 4mm sammuga 5mm-21mm ni. Amort vast jääb oma tööalasse sisse kenasti. Väga üle ei tohiks tagaosa sisski koormata. Küsimuseks jääb aga õige jäikusega vedru leidmine et nivoo oleks taga normaalne ja kannataks ka koormust: Teada ja tuntud teema , kuidas mercedesel vedrude jäikust välja arvutatakse andmekaardilt lisavarustuspunktide abil.
Universaal sinna aga ei kuulu.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Maailmast jäi silma see teema:
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=86179
Kas teemaalgatajal on sama komplektsus saba all? Õhkpaun ja eraldi amort, mis koormat ei kanna?
Siis pääseb ju õite lihtsalt: sedaani õõtsad, sobiv vedrupesa kusagilt, sobivad vedrud ja üks Mercedes-Benz jälle kiastatud.
Aga sobiva vedru leidmine saab üks paras PITA olema.
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Minul ei ole airmaticuga tegemist, taga tavalised amordid ja õhkpadjad ilma reservuaarpaakideta.
Kuid tänan kõigil kaasamõtlemast.
Postitused: 24
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Ma tegin just kuu aega tagasi oma avandil ära, millel samuti taga ainult padjad. Ja just sellel põhjusel, et 1 tuksis.
Ostsin lammarist sedaani õõtsad 35.- tk (avanti ei tehtud tagumise spiraaliga üldse). Õõtsadel vahetasin kohe välimised otsapuksid Lemförderi omadega.
Panin ka madaldusvedrud, sedaani omad kuna suvel peab pill madal olema
Silberist ostsin ülemised kõige paksemad (vist oli 19mm) tugilaagrid (?) ja plastist need juhtpuksid, mis ülemist otsa paigal hoiavad.
Õhtuga keerasin asjad külge, võtsin õhkvedrustuse kaitsme ära, mis eemaldas ka veateate. Ei mingit STAR´ga jamamist.
Juhitavuses muutusi pole, ehk on isegi nats pehmem sõita (avant on teatavasti raskem kui sedaan tagant).
Need, kes madaldus ei taha, on keerulisemas seisus. Sedaani tavavedruga või siis heavy duty vedrudega võiks kõrgus meie oludesse parem saada.
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
(30-12-2012, 11:19 PM)ICE_1 Kirjutas: Ma tegin just kuu aega tagasi oma avandil ära, millel samuti taga ainult padjad. Ja just sellel põhjusel, et 1 tuksis.
Ostsin lammarist sedaani õõtsad 35.- tk (avanti ei tehtud tagumise spiraaliga üldse). Õõtsadel vahetasin kohe välimised otsapuksid Lemförderi omadega.
Panin ka madaldusvedrud, sedaani omad kuna suvel peab pill madal olema
Silberist ostsin ülemised kõige paksemad (vist oli 19mm) tugilaagrid (?) ja plastist need juhtpuksid, mis ülemist otsa paigal hoiavad.
Õhtuga keerasin asjad külge, võtsin õhkvedrustuse kaitsme ära, mis eemaldas ka veateate. Ei mingit STAR´ga jamamist.
Juhitavuses muutusi pole, ehk on isegi nats pehmem sõita (avant on teatavasti raskem kui sedaan tagant).
Need, kes madaldus ei taha, on keerulisemas seisus. Sedaani tavavedruga või siis heavy duty vedrudega võiks kõrgus meie oludesse parem saada. Väga väga hea, suur tänu sulle!
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
(30-12-2012, 09:32 PM)mersumees10 Kirjutas: Minul ei ole airmaticuga tegemist, taga tavalised amordid ja õhkpadjad ilma reservuaarpaakideta. Vahet polegi kas airmatic või ENR süsteem. Airmatik on sedaanil ja universaalil. Padja kinnitused ühesugused. Õhuosa neil taga lahendatud ühtemoodi. Airmaticiu padjal lihtsalt lisa reserv, et oleks pehmem.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-12-2012, 11:19 PM)ICE_1 Kirjutas: Ma tegin just kuu aega tagasi oma avandil ära, millel samuti taga ainult padjad. Ja just sellel põhjusel, et 1 tuksis.
Ostsin lammarist sedaani õõtsad 35.- tk (avanti ei tehtud tagumise spiraaliga üldse). Õõtsadel vahetasin kohe välimised otsapuksid Lemförderi omadega.
Panin ka madaldusvedrud, sedaani omad kuna suvel peab pill madal olema
Silberist ostsin ülemised kõige paksemad (vist oli 19mm) tugilaagrid (?) ja plastist need juhtpuksid, mis ülemist otsa paigal hoiavad.
Õhtuga keerasin asjad külge, võtsin õhkvedrustuse kaitsme ära, mis eemaldas ka veateate. Ei mingit STAR´ga jamamist.
Juhitavuses muutusi pole, ehk on isegi nats pehmem sõita (avant on teatavasti raskem kui sedaan tagant).
Need, kes madaldus ei taha, on keerulisemas seisus. Sedaani tavavedruga või siis heavy duty vedrudega võiks kõrgus meie oludesse parem saada.
Eee - oled kindel, et Audi ümberehitus kvalifitseerub lahenduseks? Iseenesest huvitav fakt, et Silberist ka sellele tükke saab.
Mina ei tea ühtegi teist tootjat, kes kasutaks mudelitähisena sõna avant.
Miks peaks vedru peal olema tugilaager? Enamasti on vaid kummipadi...
Või käib kogu jutt siiski universaalkerega mersust elik S211?
Kas õhkvedru pesa raamis on keerdvedru padjale sobiv niisama või on vaja midagi ümber teha?
Postitused: 24
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Tänud Võsa, keegi peab ju nalja ka tegema
Iga kord, kui ma kasutan S211 nime, ei saa keegi aru tavaliselt. Seekord kirjutasin lihtsamini, aint vales kohas
Jah, küsimärk oligi tugilaagri taga, sest head nime ei leidnud. Ja sõnapaar "kummipadi" pole ka päris õige minuarust. Aga inglise keeles on ta "shim", kes tahab siis see saab ka aru.
Kere pool puudub pesa, see teebki asja lihtsaks. Seal on õhkvedru puhul valgest plastist tüübli-moodi "suunaja" ja pannes spiraalvedru, tuleb see "suunaja" vahetada spetsiaalse suurema musta "suunaja" vastu. Mõlemal juhul keerad sa selle käega kere küljes oleva kruvi küljest ära ja kogu moos. Siis see kummipadi, mis kinnitub kõvasti vedru külge, läheb omakorda keskavausega sinna musta "suunaja" sisse.
Ma ei teinud pilte vahetusest, sest kogu selle läga keskel (oli sula ilm) olin ma niigi läbimärg ja sitane. Kaamerat oleks patt olnud sinna keskkonda tarida.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
03-01-2013, 10:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2013, 10:56 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
(01-01-2013, 06:15 PM)ICE_1 Kirjutas: Tänud Võsa, keegi peab ju nalja ka tegema
Iga kord, kui ma kasutan S211 nime, ei saa keegi aru tavaliselt. Seekord kirjutasin lihtsamini, aint vales kohas
Jah, küsimärk oligi tugilaagri taga, sest head nime ei leidnud. Ja sõnapaar "kummipadi" pole ka päris õige minuarust. Aga inglise keeles on ta "shim", kes tahab siis see saab ka aru.
Kere pool puudub pesa, see teebki asja lihtsaks. Seal on õhkvedru puhul valgest plastist tüübli-moodi "suunaja" ja pannes spiraalvedru, tuleb see "suunaja" vahetada spetsiaalse suurema musta "suunaja" vastu. Mõlemal juhul keerad sa selle käega kere küljes oleva kruvi küljest ära ja kogu moos. Siis see kummipadi, mis kinnitub kõvasti vedru külge, läheb omakorda keskavausega sinna musta "suunaja" sisse.
Ma ei teinud pilte vahetusest, sest kogu selle läga keskel (oli sula ilm) olin ma niigi läbimärg ja sitane. Kaamerat oleks patt olnud sinna keskkonda tarida.
Kaua aega võttis? Ja kuidas esimese ja tagumise kõrguse vahe jäi? Mis varustusega auto sul on, neil ju vist vedrude vahed?
Postitused: 24
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
04-01-2013, 09:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2013, 09:31 PM ja muutjaks oli ICE_1.)
Tsitaat:Kaua aega võttis? Ja kuidas esimese ja tagumise kõrguse vahe jäi? Mis varustusega auto sul on, neil ju vist vedrude vahed?
Aega läks kokku mingi 4h äkki. No kuna taga on madaldusvedru ja ees veel tavaline, siis on nagu sittuv küülik koobaste järgi, samas maaga on paralleelne (ees on koobas ju teadupärast suurem). Aga kevadel läheb ette ka madaldus ja siis saab perfektne. Mõtlen veel tagant u. 5-10mm tõsta aga ma pole otsustanud veel, et kuidas. Variante on vähemalt 3 erinevat.
Auto ise on avantagarde, topelt kliima jne. Vedrud on samad aga erinevaid teljekaale kompenseeritaksegi nende kummiplaatidega, mida on 4 erinevat paksust.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab
amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(21-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas: (21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab
amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.
Miks nad ei peaks teadma kuidas patja vahetada? Vahetavad neid mitu 1 päeva jooksul.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(21-01-2013, 08:16 PM)kentq Kirjutas: (21-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas: (21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab
amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.
Miks nad ei peaks teadma kuidas patja vahetada? Vahetavad neid mitu 1 päeva jooksul.
amserv teeb kõike ja ei oska midagi - minu kokkupuuted selle firmaga on seda näidanud. Samas ei loodaksi ju firmalt mis remondib nii paljusid eri marke.
Padja paigaldamisel peab padja nurk õige jääma. Kuna amserv remondib riisiveskisid ja sõidupinke ei ole neil kindlasti mercedese andmebaase. Jah padja võib igaüks kuskil prisma parklas ka tungrauaga ära vahetada ja võibolla jääb kestma ka aga kui nurk vale ei kesta see nii kaua kui peaks ja siis kirud et nää Mercedes-Benz on sitt auto alles vahetasin padja ära juba puruks.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29384
|