Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Ahoi! Tervitused foorumlastele/klubile
Lugenud juba mõnda aega siin niisama, aga vast pole ka liiast üks kitsa liistuga 124 teemana lisaks teha.
Alguse sai kõik sellest, et mu eelmine auto tükkis ühtäkki hirmus palju tähelepanu nõudma ja temaga tegelemiseks oli vaja masin seisma panna mõneks ajaks, mistõttu kolasin hulk aega auto24 ja muid sarnaseid asutusi. Esialgu ilma ühegi kindlama sihita margi ega mudeli osas, aga tulemusena tekkis kerge kiiks w210 ja 2,9td-sid jälgida.. Õnneks sai mõistus emotsioonidest võitu ja rahakotiga konsulteerimise tulemusena piilusin varsti juba 124-sid.
Kuni...
Hakkas silma üks üpris mõistliku hinnaga, piltide järgi otsustades (toonimata klaasid, vanakooli kassetikas, madaldusepornost puutumata vedrustus, kollased suunad ) rullnokkade poolt puutumata ja üsna sile mikromootoriga Mercedes-Benz. Olid muidugi teatavad eelarvamused 4-banger+automaat combo osas... (võib öelda, et jah, ongi nii uimane kui ma arvasin, samas kui tallata siis liigub kah natuke ikka)
Ah jaa, peamine tõmbenumber oli hele sisu muidugi, millegipärast eluaeg on meeldinud selline. Just hele, mitte hall.
Mõne pildi võib kah illustreerimise mõttes panna:
Kvaliteedi osas vabandused..
Kolasin mingisuguse info ka VIN-i järgi välja:
VEHICLE TYPE: Car
MODEL NAME: 200
ENGINE: 102922 12 024041
TRANSMISSION: 722411 02 610763
BODY: 04667
ORDER NUMBER: 0722610137
LIGHTS: HELLA
WIPER: BOSCH 880317
INTERIOR COLOR: 075
PAINTS: 568
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
620 AIR POLLUTION CONTROL
682 FIRE EXTINGUISHER
837 RUBBER MATS ON FRONT AND REAR FLOOR
Peale selle tulekustuti on muud asjad kõik täpipealt nii nagu kirjas, raadio ainult mingisugune Blaupunkt sisse topitud, mis vist MB originaalis sinna pannud ei ole.
Aga igatahes sõita on mugav, võrreldes 200-se Volvoga kuramuse vaikne ja üldse tihkem kuidagi.
Esialgu ehk aitab, küsimustele vastan meeleldi.
zum
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
punane + beež väga ilus klassik!
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Unustasin ennist mainida, et passis seisab 77kW ja katalüsaatorit pole ette nähtud aga millegipärast on väljalaske küljes lambda?? Karburaatoril...
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Peale kerget detektiivitööd sai siiski tuvastatud, et ka väikelinna autopoest on võimalik õhufilter osta. Üksiti ka õlivahetus ette võetud, nüüd õlirõhu kella seier kenasti 2 peal või kriips alla selle tühikäigul, ja 3 peal sõidu ajal. Enne kippus tühikäik sinna 1 kanti vajuma ning sõites päris 3 peal ei püsinud enam maanteekiirusel.
(muuseas, päris esimest korda elus just auto kapoti alla ei vaadanud, aga õlifiltri asukoht selgus alles nii umbes 5-minutilise otsimise peale. No ei taibanud karburaatori ja tuleseina vahelt teda otsida kohe... )
Suureks üllatuseks avastasin, et isegi tulede kõrguse regulaator toimib. Tavaliselt pole nii vanadel autodel sellist asja näppida julgenudki, nagunii on tuksis jne, või siis jääb valesse asendisse kinni.
Jätkuvalt on tegemist vägagi mõnusa kulguriga, töökaaslane ei väsinud imestamast kui vaikne võib sõidu ajal autos sees olla
Postitused: 109
Teemad: 3
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
sry OT
kas see mingi efekt, et pildid nõnna udused peavad olema?
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Efekt seisneb selles, et telefoni kaamera objektiivil on kriimud peal... Pole paremat pilditegemise riistapuud näppu juhtunud.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kiiruskaamerad teevad hea kvaliteediga!
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
77 kW ei toeta seda moodust eriti hästi. Loobu ristist startides saaks ehk Kuusalus pildi kätte
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Talv koputab uksele ja sellega on meeldiva üllatusena kaasnenud avastus, et karburaatoriga Auto käivitub (ja jääb käima) seda paremini, mida madalamaid numbreid termomeeter nõus on välja käima.
Ühtlasi peaks kiiremas korras ka rehvivahetuse ette võtma, kuna Korea suvised rõngastooted ei ole ilmselgelt pisut härmas asfaldi peal pidurdamisest isegi linnalegendides kuulnud. Igaks juhuks võib märku anda, kui kellelgi siin Kadrina või Tapa kandis 124 originaalseid plekkvelgi vedeleb ja pole plaani nendest vabanemise abil miljonäriks saada. Rehvid on olemas, 205/65/15, mis peaks üsna kenasti alla mahtuma (vaielge vastu siinkohal, kui ma eksin).
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Üks mure ka. Kilomeetrite lugemine toimub nagu tuju on, vahepeal kerib ilusti, siis jälle paarsada km vaikus majas. Kiirust näitab koguaeg normaalselt, mistõttu vast spidomeetri trossi võiks välistada. On's seal kelladeplokis mõni tüüpiline hammasratas või muu vigur, millest saaks diagnoosimist alustada?
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
124 on täiesti ok talveauto kah, peab nentima. Eile oli tarvis täis tuisanud koduteed pidi ülesmäge välja trügida, ja peaaegu et õnnestus. Sutike pidi lõpumeetritel siiski sapöörilabidaga kaasa aitama, aga üldiselt oleks patt üherattaveolisest rohkem tahta ka
Kahjudesse tuleb nüüd kanda stange pukseerimisaasa ava katnud luuk. Oli teine mingil kummalisel põhjusel eraldunud, ilmselt samas hanges, millest läbi lennates lumi üle katuse käis... Enne kui hommikul avastasin, jõudis traktor juba tee lahti lükata, nii et eks kevadel ehk sulab lagedale. Kui jäi terveks üldse muidugi.
Et päris niisama igav jahumine ei oleks, siis illustreeriv materjal, kuidas 2mm jääkiht värvkatet kaunistab:
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-10-2013, 03:09 PM)zum Kirjutas: Üks mure ka. Kilomeetrite lugemine toimub nagu tuju on, vahepeal kerib ilusti, siis jälle paarsada km vaikus majas. Kiirust näitab koguaeg normaalselt, mistõttu vast spidomeetri trossi võiks välistada. On's seal kelladeplokis mõni tüüpiline hammasratas või muu vigur, millest saaks diagnoosimist alustada?
Odomeetri ajami hammasrataste ploki võll paigast või mõni hammasratas tuksis. Lahka laiali ja säti tagasi.
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Ehk siis ilmselgesti keritud kunagi... Mis oli muidugi nagunii teada
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Tõeliselt kaunis ning silmapaistev W124. Soovin rohkelt muretuid kilomeetreid!
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Kena 4 ja lausa naaber kohe asukoha suhtes.Ei kaeba mina ka selle mootori mineku ja võimsuse suhet.Kuigi mul just karpat ei ole.Aga edu.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-02-2014, 06:38 PM)zum Kirjutas: Ehk siis ilmselgesti keritud kunagi... Mis oli muidugi nagunii teada
Ei pruugi - odomeetrite tõrkumine oli mureks juba nende autode tootmise ajal...
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
05-02-2014, 07:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2014, 07:47 PM ja muutjaks oli zum.)
(05-02-2014, 01:24 PM)Helkur Kirjutas: Kena 4 ja lausa naaber kohe asukoha suhtes.Ei kaeba mina ka selle mootori mineku ja võimsuse suhet.Kuigi mul just karpat ei ole.Aga edu. Eks see E seal mudelinimes annab ikka omajagu juurde kah muidugist
Kerge auk on tõmbes sees, kui ristmikul ära keerata. Ei saagi aru, kas jääb kast hiljaks käigu alla vahetamisel, või ei taha mootor reageerida nii nagu vaja. Aga ma olen samas alati mõelnud et parim veojõukontroll on lahja mootor... Tööalaselt vaja 250GD-ga tihti liikuda, siis sel ongi pedaalil suht ON/OFF ainult. (samas, pole veel juhtunud et raskemates oludes vähehaaval aeglustiga tiksudes oleks tundnud et vajaka jääb)
Kevadel tahaks süütemajanduse üle käia, jagaja kaas ja uued küünlajuhtmed ei teeks paha.
(05-02-2014, 01:30 PM)v6sa Kirjutas: (03-02-2014, 06:38 PM)zum Kirjutas: Ehk siis ilmselgesti keritud kunagi... Mis oli muidugi nagunii teada
Ei pruugi - odomeetrite tõrkumine oli mureks juba nende autode tootmise ajal... Einoh, võimalik on muidugi. Originaalne service raamat on olemas, aga lõpeb '91 aastal ja 60 tuhande km peal. Eestis on sinna eelmise omaniku poolt vastavalt toimetustele õlivahetuse kohta märkeid tehtud, aga vahepealne on üsna must auk.
Igatahes oli tore leida kindalaekast auto ostnud tegelase nimi ja aadress diileri logoga kaardikesel, sealjuures ka auto originaalne registreerimise number kenasti kirjas. (mõtlesin et mainisin seda juba esmases postituses, aga praegu üllatusega avastasin, et ununenud puha)
(03-02-2014, 11:32 PM)Uku Kirjutas: Tõeliselt kaunis ning silmapaistev W124. Soovin rohkelt muretuid kilomeetreid!
Tänan!
Kõige üllatavam on 124 juures see, kui Vaikne võib üks auto olla. (siinkohal ma võrdlen oma seniolnud liikuritega ja olen täiesti teadlik, et W126/W140 on klass omaette)
Väljastpoolt on ta üpris kaugel ideaalsest seisust, aga EUR/kvaliteet suhe on ostuhinda arvestades ikka väga paigas
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Kadunud esistange augukate ilmuski kenasti lume alt välja Ilmselt oleks kaval ta kuidagi sinna statsionaarselt tilpnema saada (uuesti?), narr kah palvetada iga lumahange ees et kaduma ei saaks.
Üksiti kaalun, kas oleks mõtekas ühe 230E varuosa doonoriks hankimine Kuusakoski hinnaga (umbkaudu 90.- ehk annavad kui ise järele tulevad, 100 ette saaks omale vast). Plussid on kärukonks (mul pole. puudust ka ei tunne, aga kui võimalus on, siis miks ka mitte), ja MB logoga 4x porilapakad (omal hetkel ainult taga ja pigem moe pärast, samas ette kuluks ära ka). Võimalik ka, et enese harimise eesmärgil, kui "doonor" pulkadeks tirida.
Postitused: 105
Teemad: 13
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Doonorauto ei tee kunagi paha. Kui on koht kus teda hoida, kortermaja ees ilmselt nii lõbus ei ole.
|