Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 E320CDi Avantgarde - 1999/12 - GrHo66
#21
Järgmine nädal külastan sellist kohta nagu Lesven OÜ, sai kenasti telefoni teel aeg kirja, loodetavasti saab probleemile lahenduse.
Vasta
#22
(18-01-2014, 01:12 AM)GrHo66 Kirjutas: Täna suri auto sõites välja ja enam käima ei läinud, mingit tuld põlema ei loopinud, mootor jahtus natukene maha ja käivitus ilusti, tühikäigul pikalt seistes läheb mootor avarii režiimi ja pöördeid üle 3000 ei lase, aitab uuesti käivitamine, vahepeal ei lähe käima ja peab ootama mootori jahtumist. Muidu ei kaku, ei tahma mingit diisli haisu ei ole. Kas enne diagnosti peaks kuidagi jälle nö mootori avarii režiimi saama või jääb viga mällu kuidagi?

Ajaviiteks võiks pakkuda väntvõlli (või nukkvõlli (bensukatel tavaliselt)) asendi andurit, tuntud viga.
Siiski peab mainima, et ei ole 100% kindel.
Vasta
#23
(24-01-2014, 05:02 PM)Lääne Kirjutas:
(18-01-2014, 01:12 AM)GrHo66 Kirjutas: Täna suri auto sõites välja ja enam käima ei läinud, mingit tuld põlema ei loopinud, mootor jahtus natukene maha ja käivitus ilusti, tühikäigul pikalt seistes läheb mootor avarii režiimi ja pöördeid üle 3000 ei lase, aitab uuesti käivitamine, vahepeal ei lähe käima ja peab ootama mootori jahtumist. Muidu ei kaku, ei tahma mingit diisli haisu ei ole. Kas enne diagnosti peaks kuidagi jälle nö mootori avarii režiimi saama või jääb viga mällu kuidagi?

Ajaviiteks võiks pakkuda väntvõlli (või nukkvõlli (bensukatel tavaliselt)) asendi andurit, tuntud viga.
Siiski peab mainima, et ei ole 100% kindel.

Ise kahtlustan sama, aga pimesi ei julge vahetada midagi, pärast rahakott ribadeks.
Vasta
#24
Vähe positiivsemat ka teemasse, sai vahetatud termostaat kuna eelnev probleem oli mootori soojenemisega, nüüd sellega vähemalt korras ja täna hommikul külmalt hakkasid tööle parkimisandurid, töötasid nad umbes 5 min ja siis jälle häires. Hakkan lootuses kahtlustama mingit kehva ühendust kusagil pistikus vms, on kuskilt midagi võimalik ise kontrollida, ehk saab kerge vaevaga parkimisabi ka korralikult tööle. Smile
Vasta
#25
Viga oligi väntvõlli asendi anduris, nüüd peaks sellega korras olema. Ja ikkagi näitas ka õhulugeja viga mis ajas tuju natuke kurvaks, kuna alles sai vahetatud uue vastu, päris originaali toodab vist Pierburg? Praeguse tootjat ei oska peast öelda aga ostsin ta kadaka teelt MB varuosade poest ja maksis 69eur.
Vasta
#26
(29-01-2014, 02:50 PM)GrHo66 Kirjutas: Viga oligi väntvõlli asendi anduris, nüüd peaks sellega korras olema. Ja ikkagi näitas ka õhulugeja viga mis ajas tuju natuke kurvaks, kuna alles sai vahetatud uue vastu, päris originaali toodab vist Pierburg? Praeguse tootjat ei oska peast öelda aga ostsin ta kadaka teelt MB varuosade poest ja maksis 69eur.

Pierburg originaal! Umbes sama hinnaga müügis! Kui sul ennem oli mingi hiina oma õhulugeja, siis kaua nad ei kesta)) aga pooleaastane garantii peaks ikka olema, kui tsekk on alles, siis äkki õnnestub raha tagasi saada.
Vasta
#27
(29-01-2014, 05:29 PM)andrjuha84 Kirjutas:
(29-01-2014, 02:50 PM)GrHo66 Kirjutas: Viga oligi väntvõlli asendi anduris, nüüd peaks sellega korras olema. Ja ikkagi näitas ka õhulugeja viga mis ajas tuju natuke kurvaks, kuna alles sai vahetatud uue vastu, päris originaali toodab vist Pierburg? Praeguse tootjat ei oska peast öelda aga ostsin ta kadaka teelt MB varuosade poest ja maksis 69eur.

Pierburg originaal! Umbes sama hinnaga müügis! Kui sul ennem oli mingi hiina oma õhulugeja, siis kaua nad ei kesta)) aga pooleaastane garantii peaks ikka olema, kui tsekk on alles, siis äkki õnnestub raha tagasi saada.

Karbil oli made in Germany Big Grin mingi auto-parts või miskine siuke oli tootja kui õigesti mäletan.
Vasta
#28
Ütlen ausalt, vahetasin ka õhulugeja (Pierburg), nüüd on juba 1 a. sõidan ja paar korda viskas vea ette. Nii et originaal ka jamab!(samas võib tehase praak ka olla) Läks avarii reziimi tühjakäigul. Paned uuesti käima, kõik on ok.
Vasta
#29
Igatahes tellisin originaali ära, peaks järgmine nädal kätte saama, lesvenis soovitati just originaal osana õhulugejat. Maksis 88 eur. Confused
Vasta
#30
(30-01-2014, 08:57 PM)GrHo66 Kirjutas: Igatahes tellisin originaali ära, peaks järgmine nädal kätte saama, lesvenis soovitati just originaal osana õhulugejat. Maksis 88 eur. Confused

LADU24 - 75 EUR- püsikliendi % ja sealt kadaka teelt koos mb klubi liigi soodusega u 70eur, siis kui mina ostsin (1a. tagasi)
Vasta
#31
(30-01-2014, 10:54 PM)andrjuha84 Kirjutas:
(30-01-2014, 08:57 PM)GrHo66 Kirjutas: Igatahes tellisin originaali ära, peaks järgmine nädal kätte saama, lesvenis soovitati just originaal osana õhulugejat. Maksis 88 eur. Confused

LADU24 - 75 EUR- püsikliendi % ja sealt kadaka teelt koos mb klubi liigi soodusega u 70eur, siis kui mina ostsin (1a. tagasi)

Mul tuleb ta kuskilt saksast, lasin tööjuures tellida Mercantile Group'ist.

Vasta
#32
Tundub, et sain muredest esialgu jagu, peale järjekordset õhulugeja vahetust mingit jõukadumist ei ole, vahepeal sai starter uus külge, vana oli täiesti peetis hakkas külmaga jukerdama ja üks eelsüüteküünal sai uuesti vahetatud. Loodame, et mõnda aega kestab nüüd mõni asi. Doubt
Vasta
#33
Kiirendades viskab vahepeal EPC(Electronic Power Control) visit workshop kirja ette ja sureb välja aga uuesti käivitades käivitub ilusti. Kas see võib tekkida ka sellest, et õhk satub kütuse süsteemi?
Unustasin mainida, et Lesvenis käies soovitati mingid tihendid ära vahetada mis on seotud kütusesüsteemiga täpselt ei mäleta kas kuskil pumba juures või kütuse lati juures, kas nende tihendite vahetamine on väga keeruline? Teeks kogu puntrale uuenduse ära.
Vasta
#34
(09-02-2014, 11:58 AM)GrHo66 Kirjutas: Kiirendades viskab vahepeal EPC(Electronic Power Control) visit workshop kirja ette ja sureb välja aga uuesti käivitades käivitub ilusti. Kas see võib tekkida ka sellest, et õhk satub kütuse süsteemi?
Unustasin mainida, et Lesvenis käies soovitati mingid tihendid ära vahetada mis on seotud kütusesüsteemiga täpselt ei mäleta kas kuskil pumba juures või kütuse lati juures, kas nende tihendite vahetamine on väga keeruline? Teeks kogu puntrale uuenduse ära.

Ma pakun, et mõeldi filtri, kõrgsurve- ja ettandepumba vaheliste torude o-rõngaid.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#35
Mingeid tihendeid ma seal mootori eesosas vahetasin,lekkisid.(8tk oli vist)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,739 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 494 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  MB E50AMG ´96 w210- OberHenn OberHenn 94 57,103 02-06-2022, 07:05 PM
Viimane postitus: OberHenn
  MB S211 E320CDI 2004 - Ilja Mike22 14 6,500 15-02-2021, 10:34 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 85 67,123 20-11-2020, 11:10 AM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 30,867 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes-Benz S211 E280T Avantgarde - indumen indumen 41 25,543 10-08-2019, 05:21 PM
Viimane postitus: indumen
  MB V220 1999 W638 isakene isakene 12 8,478 28-05-2019, 09:19 AM
Viimane postitus: herki
  M: MB w210 E270 Avantgarde 500€ chrome 4 3,802 14-02-2019, 11:39 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  S211 E320CDI 4matic- Herki herki 8 9,013 31-01-2019, 11:17 AM
Viimane postitus: herki



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne