Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov
#21
nostromo Kirjutas:Kunagi enne CL600 ostu plaanisin USA-st konteineriga Chevrolet Impala SS 1994-1996 lasta tuua-hea et lõpuks siiski CL600 kasuks otsustasin

Ma tegelikult ei ole endiselt USA-st toomise vastane. Minu juhtum oli pigem erakordselt kehvade kokkusattumuste jada, mis enamasti ei kordu. Sealt tuuakse ka kalleid autosid. Võib olla minu auto probleem oligi selles, et ta oli liiga odav. Teda peeti prügiks ja kasutatigi prügivedajaid. Arvestades USA turu autode atraktiivset varustust ja häid värvikombinatsioone, oleks ma valmis neid sealt veel edaspidigi tooma. Ning 94-96 Impala soovitan kindlasti tuua. Ma tahaks teda endale ka. Thumbsup

Rolz Kirjutas:Oi jeerum Smile
Ilmselt see soetamise hind oli ka vastav, loodan vähemalt Smile

Soetushind oligi odav, kuid transa + riigimaksud tegid ostuhinnaga hõlpsalt x4. Nii olen täna kenasti turuhinnas või pigem isegi üle selle. Seega jah, projekti algmaterjaliks on ta juba natuke kallis.

tommyboy Kirjutas:Enamustel veostel/transportteenustel on kindlustused peal, kas mönelt kindlustusfirmalt ei saaks midagi sisse nöuda

Seal on lülisid nii palju, et jube keeruline on hakata siitpoolt tagantjärele tõendama millises etapis midagi juhtus. Oleks siis üks firma vedanud algusest lõpuni. Juriidiline alus oleks esitada nõue vaid Eestist asja vahendanud isikule, kuid see ei ole antud hetkel variant. Tema tegi oma osa hästi, ajas minu eest kõik algusest lõpuni ise korda ja minu jaoks oli kogu protsess väga ladus.

Rolz Kirjutas:Kas see ikka on S'i nime väärt...teades Sinu suhtumist Autodesse...
Unusta ära, see on liigne ajalise ja rahalise ressursi tapmine, kuluta see parem mujale.

Vot siin me jõuamegi kõige keerulisema filosoofilise küsimuseni, millele mul täna vastust ei ole. Muugalt viisin ta otse sõbra töökoja hoovile ja jätsin ta sinna lebama umbes nädalaks. Ei läinud talle kordagi ligi ja keelasin kõikidel sõpradel "miks" küsimused. Tahtsin korrastada mõtteid, et kuidas antud olukorras edasi minna. Kas eutaneerida patsient või kulutada tema raviks veel tuhandeid eurosid.

Aga ega teda ju sellisena müüa ka kellelegi ei õnnestu. Kui siis ainult ühele suurele hankijale aadressil Betooni 12. Linna parim ostja, kes ei virise kunagi tehniliste probleemide pärast. N.ö. vabaturul peaks teda müüma täiesti kommiraha eest ja siis jääks ma ise ilma nii oma rahast kui ka nokitsemise rõõmust.

Igal juhul otsustasin alustada sellest, et võtsin tema jaoks terve nädalavahetuse ning kasisin ta seest ja väljast korralikult puhtaks. Sai parem küll.
[Pilt: IMG_4312_3_300pix.JPG] [Pilt: IMG_4308_3_300pix.JPG]

Siin on näha ka ära hõõrutud tagatiib ja veel kord tagaklaas.
[Pilt: IMG_4314_3_300pix.JPG] [Pilt: IMG_4316_3_300pix.JPG]

Vasakult esitiivalt (tule alt) on üles kerkinud stangenurk värvi maha lükanud. Pildilt pole hästi näha, kuid esivõre raam on ka alt seespool ja võre ise on nurkadest lahti.
[Pilt: IMG_4318_3_300pix.JPG] [Pilt: IMG_4319_3_300pix.JPG]

Tegin talle ka päris põhjaliku salongi keemilise. Piltidel on ta veel märg ja seetõttu ei näe eriti välja. Kuid ta läks palju paremaks küll.
[Pilt: IMG_4338_3_300pix.JPG] [Pilt: IMG_4339_3_300pix.JPG]

Mulle värvikombinatsioon endiselt meeldib. Klaverimust auto oma helepruuni kabinetiga on ikka päris hull värk. Kuigi ka salong tahab veidi tegelemist. Kaassõitja iste on õmblusest lahti rebenenud, käetugi on katki, puit on pargunenud, mõned restid katki, jne. Suurem häda oli see, et parema istme liigutamise mehhaanika oli katki ja ta oli fikseerunud kõige tagumisse asendisse. Seest välja tõsta ka ei saanud, kuna kinnituspoldid oli raamide all peidus.
[Pilt: IMG_4347_3_300pix.JPG] [Pilt: IMG_4345_3_300pix.JPG]

Meeleolu loomise mõttes käisin ta väljast veel kolm ringi poleerkettaga üle. Vähemalt ilusam vaadata. Kuigi ka välimuses on nii palju asju mis mind häirivad. Kõige jubedam on minu meelest see, et stanged-karbid on värvitud kerega samasse tooni, muutes auto kuidagi isikupäratuks "tünniks". Ning seda peenikest triipu auto küljel ei saa ma ka maha tõmmata, kuna see on peale värvitud. USA mudelitel väga levinud miskipärast.

Nii et kui meil üldse selle autoga mingi ühine tulevik peaks olema, tunduvad värvitööd paratamatud. Parem uudis on see, et olles nüüd auto põhjalikult üle vaadanud, ei ole ma leidnud tema kerelt mitte ainsatki roostetäppi. Ja peale paari detaili, tundub ta olema üleni originaalvärvis. Imelik on see, et isegi ette pole ta pauku saanud. Kõik plastikud on terved ja värvimise jälgi ei paista. Selles mõttes ta nagu päris lootusetu polegi.
[Pilt: IMG_4357_3_300pix.JPG] [Pilt: IMG_4361_3_300pix.JPG]
[Pilt: IMG_4360_3_300pix.JPG] [Pilt: IMG_4359_3_300pix.JPG]
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#22
Ilus näeb välja küll puhtana. Loota võib et saab ikka asja.
Naftapress.
Vasta
#23
Auto on väga ilus ja sisu magus Thumbsup
Edu!
Vasta
#24
Neid uuemaid pilte vaadates ei tundugi kõige s....em olukord olema, vast ikka tehtav. Seda enam, et sul peaks olema korralik karastus Volgade elluäratamisega kordades hullematest olukordadest. Loomulikult pole need päris võrreldavad asjad, kuid siiski.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#25
Mustad stanged olid ju ka USA prügila piltidel ning mingid imelikud lambikesed stangedel. Aga piltidelt tundub täitsa OK masin, igasugu häirivad pisivead muidugi ei paista piltidelt välja ka. Ma tõin 2005 Floridast C4 Corvette ja see oli jälle konteineris alumine, st ülemise masina mahlad jooksid peale ja retsisid ära nii targakatuse- kui uksetihendid. Polnud kah kedagi süüdistada.

Mis põhjusel Sa just 500SEL otsisid? Ja mis põhjusel see auto prügimäele sattus? Salvage title on seal tavaliselt matsuga autodel (ehkki romulamats on mõnikord seal tavaline nurgakõkski). W140 on minu arvates peaaegu ainus auto, millel pikendatud mudel kenasti proportsioonis välja näeb, enamustel teistel L'idel (sh MB W220 ja edasi) ja Lang'idel näeb pikaks venitatud tagauks üsna kentsakas välja.

PS. 94-96 Impala SS'i tahaks mina ka.Smile
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#26
Miks selliseid erilisemaid ja kenasid sisusid nii vähe liigub, kas omal ajal küsiti erilisemate toonide eest liiga palju raha või milles probleem? Enamus on mustad või hallid, minumeelest on ka just beežikad ja šampanjakarva salongid kenad.
Vasta
#27
Pigem polnud populaarne.

SEC`is oleks ülikena selline salong. Ühe foorumlase S124 oli sellist värvi salongiga...kuradi kadedaks tegi.


Praegu tundub auto juba päris hea...Tagaklaas oli kunagi W140 päris kallis. Odavam oli vist 16k Eeki....õnneks meil S280 tagaklaasi oli nõus kindlustus plekkima, just selle 16k`se. Originaal maksis vähemalt 2x sama palju.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#28
Pole julgenud nii hää sulejooksuga foorumlase teemas enne sõna võtta, aga tundub et seekord oleks väike motivatsiooni-boost abiks..
Kuidas samast konteinerist väljunud teised patsiendid oma visuaalse küljega tundusid? Oli ehk va laadija-rahval lihtsalt kade meel na kena liikurit üle mere eks-kommunistile saata... Eusa_angel
Sisu on igatahes tasemel, värv on hea, piltide järgi võiks isegi kahtlustada et tegemist on Volgast veidike mugavama liikuriga.. loodan igaljuhul, et suure ninanipsuna kõikidele saatuse löökidele saab antud mugavmobiil lõpuks ka omanikuga sõbraks ning ees ootab palju muretuid miile vaatamata kohaliku loomaarsti esialgsele diagnoosile, et lihtsam on konkreetne setukas maha lasta ja mustlase käest paremate hammastega isend soetada.
Vasta
#29
Fredy Jäätes aitas tuua?
Vasta
#30
(11-12-2013, 06:21 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: ...
ei ole ma leidnud tema kerelt mitte ainsatki roostetäppi.
...

Ehk peamine osa - roostekahjustusteta kere ja komplektne auto, on Sul olemas.Eusa_clap Edasine on vormistamise küsimus.Eusa_whistle

Kuigi mulle nahksisu üldiselt ei meeldi, siis see toon Sinu autos tundub kuidagi meeldiv vaadata. Loodetavasti saan seda kunagi ka katsuda originaalkonditsiooni viiduna.

Ürita siis ka sellesse autosse manada See Õige uue auto lõhn nii, nagu Su Volgas on. Kuigi pean tunnistama, et mul pole aimugi, kuidas V140 uuena lõhnata võisIcon_rolleyes
Vasta
#31
Ah mis kindlustus, vaadake seda videot Big Grin http://www.topgearsuomi.fi/content/massi...lta-mereen
Vasta
#32
Tegelikult olen mina isegi peale seda neegrite lammutamist kade. Mulle see auto meeldib väga peale esimesi pilte.
See, et stanged ja liistud on kere värvi ja sisu on sellist erilist tooni, üldiselt väga kena.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#33
(12-12-2013, 07:06 PM)väikemees Kirjutas: Ah mis kindlustus, vaadake seda videot Big Grin http://www.topgearsuomi.fi/content/massi...lta-mereen

Meeskond ei oska laadungit kinnitada, mis muud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#34
Vahelduseks tegin uurimistööd klaasivallas, sest sellised detailid alati huvitavad mind autode juures kõige rohkem. Mis varustusega neid toodeti, mis tähendab mida, mis aastatel või kuudel miski muutus ja kuidas midagi ära tunda - see on tõeliselt põnev. Kui ainult keegi teaks ja viitsiks sellistest asjadest rohkem kirjutada.

W140 klaaside puhul on päris mitu varianti, millega auto varustatud võib olla.

Kopeerisin selliselt lingilt (http://www.w140forum.de/archive/index.php/t-1656.html) nimekirja:
590 Wärmedämmendes Glas rundum mit Heckscheibe Verbundglas
591 Wärmedämmendes Glas mit Heckscheibe ESG
592 Wärmedämmendes Glas Windschutzscheibe mit Bandfilter Heckscheibe Verbundglas
593 Wärmedämmendes Glas, Windschutzscheibe mit Bandfilter Heckscheibe ESG
594 Wärmedämmendes Glas, grün, für Seitenscheiben und Windschutzscheibe
595 Wärmedämmendes Glas, grün, für Seitenscheiben und Windschutzscheibe, Bandfilter
598 Wärmedämmendes Glas für Seiten/Heckscheiben (klare Windschutzscheibe) mit Heckscheibe ESG
599 Wärmedämmendes Glas für Seiten/Heckscheiben (klare Windschutzscheibe) mit Heckscheibe Verbundglas

Seega tõesti - lisaks tumeda päikeseribaga esiklaasile (Bandfilter) on selle auto lõhutud tagaklaas kahtlemata eriline.
Väljend "Heckscheibe Verbundglas" tähendab maakeeles lamineeritud tagaklaasi. See omakorda tähendab, et kui võrdlemisi levinud koodiga 593 varustuses olev ESG (Einscheibensicherheitsglas) tagaklaas on lihtsalt karastatud klaas (olgu ta siis kahest kihist või mitte), mis läheb kildudeks kui seda lüüa, siis lamineeritud klaasi puhul on kahe ESG klaasikihi vahel sarnaselt esiklaasile veel ka õhuke kile, mis ei lase (ja nagu juuresolnud slaididelt näha võib, ei lasknudki) klaasil pisikeste ohutute killukestena kokku variseda, vaid hoiab seda ka purunemise järel koos. Kuigi tavasilmale märkamatud, on sedasorti lisad ühed ilusamaid asjad, mis autol olla saavad!

Kuna juba nokk lahti tehtud sai, siis lihtsalt mugavama lugemise huvides targutaksin lisaks veel ka Joel'i poolt püstitatud väite osas, et W140 näeb "pikendatud" kerega hea välja. Selleks on väga lihtne põhjus - W140 pika kerega ei ole pikendatud, vaid lühikesed on lühendatud.
[Pilt: 120226_MB_W140_9_tn.jpg]

Kui W140 disain 1986. aasta 9. detsembril 1:1 mudeli peal (ülaltoodud pildil) ametlikult kinnitati, ei kavatsetud lühikese kerega varianti üldse turule tuua. Paraku paar aastat enne seeriatootmise algust tuuled muutusid ja Daimler-Benz'i tippjuhtkond otsustas, et lühikest autot on ka ikkagi valikusse tarvis. Bruno Sacco (W140 ja mu meelest üldse ilusaimate Mercedeste disainer) seisis ränga ülesande ees, mida lõpuni hästi oli võimatu lahendada, sest kogu auto disain oli pika kere jaoks tehtud. Seda fakti on hr Sacco isiklikult väidetavalt Retro Classics 2006. aasta üritusel isiklikult kinnitanud. Võibolla just selle lühikese kere ebaproportsionaalsuse pärast kutsuti W140 rahvasuus isegi Eestis juba 2000-te alguses hellitlevalt "küürakaks".
(vt ka http://s-klasse-club.de/documents/2006-%...cdb6f11bc2)

Üldiselt, härrased, tuleb taaskord tunnistada, et sm.Tihhonovi auto on tõesti ilus versioon ja mida rohkem seltsimees teda järele aitab, seda rohelisemaks kadedusest muutun. Jõudu tööle ja klaviatuurile, et lugemismaterjalivahelised intervallid liialt pikaks ei kujuneks.

Mina tänan,

Tauno
Vasta
#35
Tänan huvitava info eest, ma ei teadnudki, et see mudeliseeria nii varakult disainiküps oli.
See on auto, mille kohta kehtib täielikult väljend "overengineered". Sellele saab tõetust, kui süüvida ükskõik millisesse selle auto pisidetaili.
Kui ma mälu, mind ei peta, siis oli see ka ju S-klassi generatsioon, millega jäädi nn kahjumisse. Väljatöötamise hind oli liiga kõrge, tehti auto, mis oli
omast ajast liiga ees.
Muideks, W140 oli ka esimene toimiva Dsitronicuga Mercedese mudel.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#36
Tänud kõigile kaasa mõtlemise ja lootustandvate sõnade eest. Kuigi ma enamusi teist isegi ei tunne, tähendab see mulle palju. Päriselt ka.

Antud eksemplari puhul kinnitan küll kõigile, et kadestada pole siin midagi. Ja kui kellelgi kõigele vaatamata ikkagi hinges närib, võib mulle lahkesti helistada ja teatud tingimustel selle objekti endale koju viia.

Tegelikult ei olegi küsimus üldse selles, et kas temast saaks asja. Kindlasti saaks. Iseküsimus ongi Rolzi eelviimases postituses toodud hüpoteesis - kas asjal on mõtet? Äkki hukata ta ikkagi ära ja tegeleda millegi mõistlikumaga? Mõne perspektiivikama mudeliga näiteks. Sest vähegi ägedatest Mercedese mudelitest on täna W140 oma turuhinnas ju konkurentsitult kõige odavam. Üks seltsimees meie lähikonnast tahtis hiljuti endale ilusat W124 osta ja lõpuks tõi hoopis W140. Sest heas korras, musta sedaankerega, automaatkastiga ja kliimaga W124 oleks selgelt kallim olnud. Ise veel hiljem kiitis, et näe saigi päris hea w124 - kõigi soovitud lisadega ja suurema kerega ka veel Rolleyes Isegi 190E on täna juba napilt kallim kui W140.

See muudab W140-ga mängu natuke kurvaks ja perspektiivituks. Teda oleks lihtsam mõni tuhat kallimalt osta ja lihtsalt tarbida. Ainus kõnekas fakt objekti elustamise kasuks ongi kvaliteetne meelelahutus. Harutada teda otsast lahti, otsida maailma pealt erinevaid iluvidinaid, käia poest kilekotikestega uusi juppe toomas, korrastada pisiasju, loota ja pettuda, jne. See protsess ise on lihtsalt nii tore. Finantsgeeniuse preemiat ma selle projektiga muidugi ei võtaks. Nojah... nagu ka ühegi oma teise autoprojektiga.

Näiteks üks mu hea sõber tahtis ka mingit põnevat Mercedese-mängu ja ostis endale ka uue projekti. Piltidel on ta küll väga OK, kuid tegelikkuses tuleb ka ikkagi rupskiteks tõmmata ja ja uuesti üles ehitada. Ainult et erinevalt minu autost, on sellel autol ka mingi hilisem klassiku väärtus.
[Pilt: w126_cabrio_1_3_300pix.jpg] [Pilt: w126_cabrio_2_3_300pix.jpg]

Joel. Kirjutas:Mis põhjusel Sa just 500SEL otsisid? Ja mis põhjusel see auto prügimäele sattus? Salvage title on seal tavaliselt matsuga autodel (ehkki romulamats on mõnikord seal tavaline nurgakõkski).

Osad sõbrad küll norisid, et osta ikka V12. Et uhkem on ikka käia asju 12 kaupa ostmas. Muidu äkki mõni mõtleb, et ma olen vaene.

Tegelikult erinevalt mootorist, pelgan ma V12 tippmudeli juures tema standartset aktiivvedrustust. Mul juba üks aktiivvedrustusega BMW on, mille veermik on nõudnud päris kulukat remonti ja ta ikkagi ei tööta. Mercedes 600-ga olen kahe erinevaga (ja mõlemad väga korralikud) sõita saanud ja mõlemal häiris mind üks ühine nimetaja - see veermik ei tule toime meie jubedate teedega. Teeaukudes hakkavad esirattad kohati täitsa kontrollimatult all värisema, kandes seda vibra ka keresse. Võib olla on püstakud läbi? Võib olla ta lihtsalt ei talugi meie teid? Aga mõlemal juhul pidasin paremaks eelistada standartse veermikuga autot. Ja äkki on V8 mootoriga ka natuke lihtsam? Seda mootorit üldiselt kiidetakse minu teada.

Minu auto kandis ostes tiitlit "certificate of title". Ehk siis ta ei olnud "salvage" auto. Copart müüb enamasti küll salvage, ehk kindlustuste autosid, kuid seal on ka kõike muud. Ta võib olla pankrotivara, ta võib olla võlgade katteks ära võetud vara või ta võib olla ka lihtsalt müüki toodud auto. Näiteks kohalikud hea mainega automüüjad ei taha enda nime alt müüa odavalt sisse ostetud vahetusautosid ja viivad nad Coparti platsidele oksjonile. Copart müüb ju ilma garantiita "as is, where is".

Terve aasta poole aastaga
Vasta
#37
Tere

Mina arvan, et toorik ei ole väga hull, kuna juba ainuüksi roostet ei tohiks olla, ülejäänut on võimalik lihtsamate vahenditega taastada, kuigi jah raha kulub ikka palju.

Loodan, et ikka taastad selle isendi.

Ps.Mõningaid varuosi võid ka minult saada, mul on üks varuosadeks.

Kaido
Vasta
#38
Näinud seda 500SE Lesvenis Eusa_angel
Vasta
#39
(13-12-2013, 07:54 PM)Mike22 Kirjutas: Näinud seda 500SE Lesvenis Eusa_angel

Me käisime näitasime jah sõbraga mõlemad oma uued rümbad Lesvenis ette. Kabrio seisis seal mõnda aega, tehti põhjalik üldtehniline uuenduskuur. Mina lasin enda omale algatuseks anda vaid esmase üldhinnangu. Meistrid pakkisid mulle kaasa neljakohalise kogusummaga varuosade hinnapakkumise veermiku remondi miinimumprogrammiks. Rõõmsa optimismiga ütlesid nad, et on veel hullemaid näinud.

Ega tõesti - W140 kerega mudelil on palju tüüpvigasid, mis võivad ühel või teisel kujul esineda. Aga minu omal on nad eranditult kõik olemas. Tal on tõesti kõik katki, mis üldse olla saab. Ta koliseb nii kohutavalt, et ma tegelikult ka väga ei julgenud temaga sõita. Mul pole iial ükski auto niimoodi kolisenud. Eest kostavad polüfoonilised teravad kobinad, tagant aga teravata kolakate vahele veel sihukesed jämedad kõmakad, nagu keegi lööks üüratu kummivasaraga vastu sillatala. Lesvenis vahetati algatuseks taga ära mingid käänmikute silikoonpuksid. Need olid juba oma pesadest välja roninud. Rohkem lihtsalt seekord ei jõudnud. Tulemusena paranes asi niipalju, et auto ei uju enam nii koledalt. Kuid kõmakad käivad endiselt.

Esisillas on otsas põhimõtteliselt kõik läbi. Ülemised õõtsad reaalselt loksuvad oma pesades, kogu roolivarrastik on surnud, stabikakondid on otsas nii ees kui taga, ja alumistel õõtsadel ka veel mingid sardiinid... Muude pisiasjadena võib veel mainida, et roolivõim jookseb, katalüsaatorid on kinni, mootor puterdab nii et vahepeal ei taha isegi kohalt ära minna, kogu vaakumisüsteem on surnud, katuseluuk on katki, salongipeegel on katki, mingi osa elektrist ei tööta jne. Positiivse poole pealt hakkas silma, et kojamehed on veel päris head.

Sellest tulenevalt ei hakkaks ma esialgu ka kirja panema oma oma esmamuljeid selle auto sõiduomadustest üldiselt. Ainus asi, mis mind tõesti üllatas on selle 5,0 mootori võimekus. Mul endal on BMW 750i ja vennal on 560SEC, seega olen suure töömahuga mootoritega üsnagi kohanenud. Aga see jube tank tõesti šhokeeris oma minekuga. Muidugi vaid neil üksikutel hetkedel, kui tal parasjagu kõik 8 silindrit lõid. Ta kaalub tühimassis 2 tonni, aga lendab edasi nii vihaselt, et tõstab kõrvalistujal jalad maast lahti. Imelik. Ikka hea mootori on fašistid valmis teinud. See kõik pani mind tahtmatult mõtlema, et kuidas see mootor veel W124 peal võiks sõita. Icon_rolleyes

Otsustasin, et hakkan veermiku ja mootoriga tegelema kevadel, kui saab autoga reaalselt sõita. Seni aga põgenen õhtuti paarikus tunniks garaazi pisiasjadega tegelema. Alustasin sellest, et miks parem iste ei liigu. Kõige tagumises asendis on ta üsna ebamugav.
[Pilt: IMG_4419_3_300pix.JPG]

Olin päris mures, et kuidas teda remontida. Ma ei saa ju teda autost kätte ka sedasi. Õnneks on insenerid selle peale mõelnud, et saaks istet remontida ka siis, kui seda autost kätte ei saa. Kaks polti lahti ja istmepadi tõuseb üles.
[Pilt: IMG_4420_3_300pix.JPG]

Nüüd sai juba defekteerima hakata.
[Pilt: IMG_4429_3_300pix.JPG]

Terve aasta poole aastaga
Vasta
#40
Koputa mootorite peale ja proovi samal ajal istme nuppu liigutada. Ehk on kinni jäänud.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 37,090 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,640 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 257,843 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,560 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,315 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,991 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,979 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,231 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,155 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 17,040 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne