09-12-2013, 08:54 PM
Tervist, sai endale toodud selline Mercedes-Benz, 2.0 diiselmootoriga ning 55kw, käike vahetan ise ja seda nelja käigu näol + tagurpidi. Kui auto sain oli vigu üsna palju, sidur ei toiminud, amordikann oli olematuks ussitanud juhipoolne, süütelukk ära rikutud, juhipoolne aknatõstuk ei toimi, parktuled ei põlenud, suunatuled ei töötanud, makijuhtmed olid ära rikutud, juhipoolne esitiib on üsna auklikuks roostetanud (ülejäänud välised kereplekid tunduvad viisakad), spidomeeter ei töötanud, seoses süüteluku riknemisega ei tööta ka hetkel salongipuhur ning kojamehed jne jne. Tegemist jagub ühesõnaga, lisade poolest on see auto üsna plank, peeglisoojendused on ja rohkem ei oskagi midagi välja tuua.
Päev peale auto toomist sai masin kohe remonti viidud, seal tehti korda sidur (töösilinder lekkis, paigaldati uus) ning keevitati ära juhipoolne amordikann. Peale seda sain esimest korda autoga sõita, hoolimata miljonist veast olid emotsioonid laes ning tegemine võis jätkuda. Sama päeva õhtul võtsin ette makijuhtmed, kõik juhtmed sai minema sealt visatud ja uued veetud, sai autosse paigaldatud makk ja taha kaks ovaali, spidomeetri sain ka toimima tuli välja et keegi oli spidomeetri trossi lishalt ühendamata jätnud. Kuna tagumistel uste klaasidel oli toonklaas aga tagumisel klaasil mitte sai ka taha toon pandud. Täna sai autoga tehtud minujaoks esimene pikem sõit (75 km Hiiumaalt - Kuressaarde) ning siis jõudsin selgusele et linna sees ei ole ikka väga mõistlik ilma suunatuledeta sõita, sai otsima hakatud viga. Viga oli väga lihtne, kaitsmeid näppides hakkasid järsku suunad vilkuma, sai vigane kaitse uus pandud ning suunatuled on nüüd jälle taas töökorras. Samuti sai puuduolevad parktuled soetatud ning tagumised numbrimärgi tuled said ka vahetatud. Talveks sai veel lisaks soetatud ilukilbid plekkidele, näeb viisakam välja, kevadeks tuleb alla valuvelg.
Aga edasised plaanid, kõigepealt tahaks saada süüteluku vahetatud ning seejärel tahaks ära vahetada käigukasti- ning mootoriõli, samuti tahaks roostest lõplikult jagu saada ning selleks vahetan ära juhipoolse esitiiva ning keevitab põhja ära. Kui need asjad tehtud saab hakata tegelema auto välimuse ning salongiga, kuid sellest kõigest siis kui midagi ka reaalselt arenema hakkab.
Auto päev peale toomist: (01.12.2013)
Keevitatud amordikann:
Ning auto hetkel: (09.12.2013)
Siit pildilt näha ka see nutune esitiib
Ning üks kehva salongi pilt:
Tegelen autoga niipalju kui õpilase rahakotile võimalik on, aga auto on minu käes alles olnud veidi üle nädala siis olen tehtud töödega üsna rahul ning asi hakkab sõidetavaks muutuma.
terv,
Kevin
Päev peale auto toomist sai masin kohe remonti viidud, seal tehti korda sidur (töösilinder lekkis, paigaldati uus) ning keevitati ära juhipoolne amordikann. Peale seda sain esimest korda autoga sõita, hoolimata miljonist veast olid emotsioonid laes ning tegemine võis jätkuda. Sama päeva õhtul võtsin ette makijuhtmed, kõik juhtmed sai minema sealt visatud ja uued veetud, sai autosse paigaldatud makk ja taha kaks ovaali, spidomeetri sain ka toimima tuli välja et keegi oli spidomeetri trossi lishalt ühendamata jätnud. Kuna tagumistel uste klaasidel oli toonklaas aga tagumisel klaasil mitte sai ka taha toon pandud. Täna sai autoga tehtud minujaoks esimene pikem sõit (75 km Hiiumaalt - Kuressaarde) ning siis jõudsin selgusele et linna sees ei ole ikka väga mõistlik ilma suunatuledeta sõita, sai otsima hakatud viga. Viga oli väga lihtne, kaitsmeid näppides hakkasid järsku suunad vilkuma, sai vigane kaitse uus pandud ning suunatuled on nüüd jälle taas töökorras. Samuti sai puuduolevad parktuled soetatud ning tagumised numbrimärgi tuled said ka vahetatud. Talveks sai veel lisaks soetatud ilukilbid plekkidele, näeb viisakam välja, kevadeks tuleb alla valuvelg.
Aga edasised plaanid, kõigepealt tahaks saada süüteluku vahetatud ning seejärel tahaks ära vahetada käigukasti- ning mootoriõli, samuti tahaks roostest lõplikult jagu saada ning selleks vahetan ära juhipoolse esitiiva ning keevitab põhja ära. Kui need asjad tehtud saab hakata tegelema auto välimuse ning salongiga, kuid sellest kõigest siis kui midagi ka reaalselt arenema hakkab.
Auto päev peale toomist: (01.12.2013)
Keevitatud amordikann:
Ning auto hetkel: (09.12.2013)
Siit pildilt näha ka see nutune esitiib
Ning üks kehva salongi pilt:
Tegelen autoga niipalju kui õpilase rahakotile võimalik on, aga auto on minu käes alles olnud veidi üle nädala siis olen tehtud töödega üsna rahul ning asi hakkab sõidetavaks muutuma.
terv,
Kevin