10-02-2013, 12:53 AM
MB w201,190,1986 - Sten
|
10-02-2013, 01:54 AM
Originaali ikka, eriti hea oleks kui saaks veel koos juhtmetega.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
05-10-2013, 11:06 AM
Eile sai siis auto tööle ära viidud, läks täitsa omal jalal kohale. Oli ju aasta aega hoovis seisnud. Nüüd saab jälle edasi tegema hakkata ja ehk on lootust järgmiseks suveks jälle liikuma saada.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
06-10-2013, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2013, 12:47 PM ja muutjaks oli sten130.)
Mõned pildid siis sellest mis paari päeva jooksul tehtud on:
Töökohale ka siis väike reklaam:
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
07-10-2013, 10:04 PM
Asi sai siis nüüd tõsisemalt käsile võetud. Kaks päeva higi ja verd ja 1 külg on krundi all.
Nüüd on plaan iga päev mõni kere osa krundi alla saada.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
08-10-2013, 10:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2013, 10:20 PM ja muutjaks oli sten130.)
Täna sai siis kundepoolne tagatiib ja krundi all. Hoog on jälle sees ja tööd sujuvad hästi.
Pildid pole muidu maailma parimada aga midagi saab ehk ikka aru.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
08-10-2013, 11:59 PM
Meeldiv vaadata, et projekt areneb! Edu!
12-10-2013, 12:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2013, 01:21 AM ja muutjaks oli sten130.)
Juhipoose tagatiiva ja karbi kruntisin uuesti kuna eelmine krunt ei olnud just kõige parem. Mul on vaja, et asi saaks hea, seega peab kasutama häid asju.
Veel mõni pilt mis täna (täna loe siis: eile, ehk reedel) krundi alla tehtud sai: Moll on praegu selline: Pildid pole ikka veel head, kuna on telefoniga tehtud. Sorry kui ei sobi. Praegu kõik, mina tänan. Sten
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
12-10-2013, 07:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2013, 10:28 PM ja muutjaks oli sten130.)
Mõtlesin, et puhkan täna pahtli tööst ja lammutan natuke nina laiali.
Natuke ikka on seda surnud metalli. Aga olen positiivne, kuna nüüd on jälle mille kallal natuke vaeva näha. Need 8cm on ülearu, seega läheb 8cm madalamaks. Katus sai ka muidugi täna sirgeks. Aitab küll tänaseks. Aitäh ja mina tänan Sten
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
20-10-2013, 05:53 PM
Olen mõned päevad auto ehitamisega pausi pidanud. Inimene peab ju vahepeal puhkama kah. Nüüd järgmiseks võtan autol sisu välja, siis saab katuse ja põhjas 1 väikse augu kinni keevitada. Saaks nüüd kõik keevitused mis vaja teha veel on ära teha siis saaks juba kere värvimisele mõtlema hakkata. Proovin uuel nädalal keevitusele gaasi ja traadi ära sebida ja siis saab edasi teha.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
20-10-2013, 09:22 PM
Väga ilusti edeneb juba.
Kurat, nii ajab hinge täis, et nii head, mugavad, hea välimusega ja töökindlusega autod nii jubedalt mädanevad. Ma lihtsalt ei mõista seda kuidas selline autotootja kes on nii palju uusi asju autodel tutvustanud (ABS, SRS, esimene diisel mootor sõiduautol ja palju muudki) saab nii halba korrosioonitõrjet pakkuda. Kuidas see võimalik on?
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
20-10-2013, 09:44 PM
Kus juures vanadel mersudel on see korrosioonitõrje veel täitsa hea. Kunagi sai pulli pärast mõõdetud, et kui paks siis see vaha kinh karpides ja muudes sellisetes kohtades on. Karpides oli kõigepaksem kiht ja see oli vist peaaegu 5mm paks kiht. Aga jah eks ta ole juba vana kah.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
22-10-2013, 10:08 PM
Täna sai tööl kiirkorras natuke jälle auto kallal möllatud.
Osa katusest sai krundialla: Muidugi unustasin peale kruntimist pilti teha Juhipoole küljekarp sai täna omale uue kivikaitse ja värvi peale:
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
23-10-2013, 08:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2013, 09:34 PM ja muutjaks oli sten130.)
Tegin täna katusest peale krunti ka pildi.
Täna selgus veel selline tõsiasi, et krunditud pinnad ei seisa väljas just kõigekauem. Täitekrunt ja pahtel imavad seda niiskust ikka päris palju. Lõikan siis mäda välja ja keevitan uue tüki asemele.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
24-10-2013, 08:45 AM
24-10-2013, 12:46 PM
3.0 mootorit ei taha?
24-10-2013, 08:36 PM
(24-10-2013, 08:45 AM)v6sa Kirjutas:(23-10-2013, 08:41 PM)sten130 Kirjutas: ... Eks ta nii ole jh, aga muud moodi ju teada ei sa kui ise läbi ei proovi Tänud berg aga ei soovi, plaanin seda mootorit ehitama hakkata.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
25-10-2013, 07:21 PM
See ei liigu ju
25-10-2013, 07:33 PM
(25-10-2013, 07:21 PM)berg Kirjutas: See ei liigu ju Küll ta hakkab Täna lihvisin juhipoolse külje ära, nüüd on enam vähem värvimiseks valmis.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
26-10-2013, 08:09 PM
Täna lihvisin tagaosa ka ära, nüüd see ka enamvähem värvivalmis. Nüüd vaja kundepool veel mõned väiksed keevitamised ja pahteldamised tegama, siis hakkab kunde pool kah vaikselt saama.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne