Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 420 SE `87 ei käivitu
#1
Tere foorumirahvas. Sai siis üle pika aja jälle Mercedes-Benz ostetud, seekord siis üks vanem ja W126. Mootoriks 4,2 ja aasta 1987. Mureks siis, et sai ostetud nö. põrsas kotis ja auto ei käivitu. Eelmine omanik vahetas bensiinipumba arvates, et selles võib viga olla. Auto on aastaid seisnud, tegelikult nii 10 aastat kuid mõned korrad aastas siiski käima pandud ja natuke sõidetud. Viimati käivitus umbes pool aastat tagasi. Täna sai siis tehtud mõned tähelepanekud. Bensiini otse peale valades auto käivitub koheselt kuid hetkeks. Pritsepea juurest pealevoolu avades bensiini tuleb. Tagasivoolust samuti. Mõõtsin ära nende pistikute voolupinged mis peasse tulevad. Kolme otsaga pistikus äärmise klemmi alla on 4,91 volti, keskmise all 4,67 V. Kahe otsaga pistikus on 6,1 V. Mida edasi vaadata, kellegil ideid?
Vasta
#2
(11-06-2013, 09:58 PM)Küttemees Kirjutas: ...
Mida edasi vaadata, kellegil ideid?

Otsing-->KE-Jet. Praegusel juhul võivad anda tulemust ka "ei käivitu" ja "tühikäik".

Lugemist ja vihjeid nõrkemiseni.
Vasta
#3
Sai loetud nüüd nii, et silmad valusad. Järgmine moment siis kütuserõhu mõõtmine. Sain aru, et rõhk peab olema 5,0 - 5,6 bar?
Vasta
#4
(12-06-2013, 07:42 PM)Küttemees Kirjutas: Sai loetud nüüd nii, et silmad valusad. Järgmine moment siis kütuserõhu mõõtmine. Sain aru, et rõhk peab olema 5,0 - 5,6 bar?

Jah.

Miks kahtlustad kütuserõhku?
Mille alusel välistad süüteprobleemi?
Vasta
#5
Nagu esimeses postis mainisin siis topkat pannes käivitub koheselt kuid ainult selle bensiini najal. Kui topka otsas on ka kohe mootor vait.

Vasta
#6
(13-06-2013, 05:25 PM)Küttemees Kirjutas: Nagu esimeses postis mainisin siis topkat pannes käivitub koheselt kuid ainult selle bensiini najal. Kui topka otsas on ka kohe mootor vait.

Mõõda kütuse surve ahelas (mootori juures ära). kui säde on ja kütus on ÕIGE survega siis peab käivituma.
Vasta
#7
Ma küsiks mis põhjusel see mees siin videos keerab kruvi 180 kraadi? http://www.youtube.com/watch?v=_CEI4K1TtiI
Olen aru saanud, et seda kruvi ei näpita?
Vasta
#8
Sai siis täna mootori juurest kütusevoolikud lahti võtta ja oi üllatust mis selgus. Mingit bensiini ei tulnudki. Üks bensupump ei võtnud vunki üles, seesama mis eelmine omanik kuskilt lammutusest oli koukinud ja paigaldanud. Kuna vana originaalpump oli pagasnikusse pandud sai seda natuke lammutatud ning sai talle hing sisse puhutud uuesti. Kuid kahjuks ei saanud pumpa enam rõhukindlaks, alumiinium millest korpus on tehtud on väga pehme ja nii see otsatihend lekkima jäi. Muidu pump oli ise igati korralik kuid seismisest kinni jäänud. Mida teha selle lekkiva pumbaga, kas on keegi proovinud silikooniga tihedaks teha või tuleks asi unustada ja uus pump hankida?
Vasta
#9
Unusta! Hangi uus, või korralik kasutatud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
(15-06-2013, 03:42 PM)Küttemees Kirjutas: Sai siis täna mootori juurest kütusevoolikud lahti võtta ja oi üllatust mis selgus. Mingit bensiini ei tulnudki. Üks bensupump ei võtnud vunki üles, seesama mis eelmine omanik kuskilt lammutusest oli koukinud ja paigaldanud. Kuna vana originaalpump oli pagasnikusse pandud sai seda natuke lammutatud ning sai talle hing sisse puhutud uuesti. Kuid kahjuks ei saanud pumpa enam rõhukindlaks, alumiinium millest korpus on tehtud on väga pehme ja nii see otsatihend lekkima jäi. Muidu pump oli ise igati korralik kuid seismisest kinni jäänud. Mida teha selle lekkiva pumbaga, kas on keegi proovinud silikooniga tihedaks teha või tuleks asi unustada ja uus pump hankida?

Oot, sa enne küsimist bensiini olemasolus ei veendunudki?Eusa_doh

Odavam on soetada järgmine pump. Kui auto pidamise soov on tõsine, siis uus - aastateks muretu. Mõneks ajaks (heal juhul samuti aastateksNod ) aitab ka kasutatud pumbast.

Edukalt pumba tihendamiseks vajalikke võtteid valdav inimene ei küsiks foorumist säärasel viisil...Icon_rolleyes
Vasta
#11
Kusjuures kui auto sain siis pritsepea juurest torusid avades tuli bensiini kolinal. See mind segadusse ajaski. Surve mõõtmise alguses selgus, et mingit bensiini üles ei tulegi. Eelmise omaniku poolt asendatud pump oli ka kinni kiilunud.
Pumba ostan uue kuid ei jäta jonni ja proovin vana ka korda saada. Nõu tihendamise osas küsisin ebakindluse tõttu. Olen ise ametilt torumees ning igapäevatööks torustike nö. tihendamine. Küll mitte bensiinikindlateks.
Vasta
#12
Mina küll ei usu bensiinipumpade kodusel teel parandamisse. Tähtis on, et nad pärast sind ka ilusti teeniksid ja sind autoga tee peale ei jätaks. Puksiiri järgi kutsumine võib juba maksta sama palju kui uus pump. Aga kui sa ikka tahad proovida, siis abiks on selline õpetus:
http://www.hot.ee/bensiinipump/Fuel_Pump..._1_est.htm

Kunagi see remondimees kuulutas agaralt igasugu foorumites, viimased paar aastat ei ole tema kuulutusi märganud, aga õpetused on internetis säilinud.
Vasta
#13
Leidsin sellise pumba http://www.skruvat.se/Branslepump-P26078...t-shopping
Tundub mõistliku hinnaga ja tarne ka paar päeva.
Vasta
#14
Endiselt ootan ebayst tellitud bensiinipumpa mis juba pea kolmas nädal saabub Lätist Rootsi. Täna sai üks vana asenduspump autole peale kruvitud kuid oh häda, bensiini peale ei saa. Lõpuks taipas loll pea, et paagist ei tulegi bensiini, tilgub ainult pumbale peale. Sai paak tühjaks imetud, ca. 45 liitrit bensiini oli sees ja siis kogu kupatus maha võtud. Paagi filter oli nii umbes kui vähegi olla saab, kaetud tihedalt kollase tolmuga. Ka viimane bensiin mis paagist välja sai lasta oli täesti kollasehägune ning paak ise sama värvi setet täis. Kas vanast bensiinist tekkinud mingi vaik? Auto on ju pea 10 aastat seisnud. Ilmselt sinna nahka see üks pumpadest ka läks. Igatahes sai paak puhtaks ja bensiin tuleb kolinal pumbale peale. Kahjuks ei jaksa see vana asenduspump midagi edasi pumbata, ilmselt otsas omadega. Nüüd siis pole muud kui uut pumpa oodata ja siis näeb mis edasi saab.
Vasta
#15
Nendele autodele sobib pea iga suvaline pump, oluline et bensiini survet suudab toota sellist nagu konkreetsel vaja. Pole erilist vajadust mingit imeasja kusagilt kaugelt tellida.
(29-06-2013, 08:37 PM)Küttemees Kirjutas: Endiselt ootan ebayst tellitud bensiinipumpa mis juba pea kolmas nädal saabub Lätist Rootsi. Täna sai üks vana asenduspump autole peale kruvitud kuid oh häda, bensiini peale ei saa. Lõpuks taipas loll pea, et paagist ei tulegi bensiini, tilgub ainult pumbale peale. Sai paak tühjaks imetud, ca. 45 liitrit bensiini oli sees ja siis kogu kupatus maha võtud. Paagi filter oli nii umbes kui vähegi olla saab, kaetud tihedalt kollase tolmuga. Ka viimane bensiin mis paagist välja sai lasta oli täesti kollasehägune ning paak ise sama värvi setet täis. Kas vanast bensiinist tekkinud mingi vaik? Auto on ju pea 10 aastat seisnud. Ilmselt sinna nahka see üks pumpadest ka läks. Igatahes sai paak puhtaks ja bensiin tuleb kolinal pumbale peale. Kahjuks ei jaksa see vana asenduspump midagi edasi pumbata, ilmselt otsas omadega. Nüüd siis pole muud kui uut pumpa oodata ja siis näeb mis edasi saab.

Pumba + ja - on ikka õigetpidi ühendatud? ehk lööb ikka mootori poole? Smile
Vasta
#16
Ma arvan, et lööb õigele poole. Klemmid erineva suurusega, nö. lollikindlad. Aga siiski hea tähelepanek. Kumb on pluss, kumb miinus pumba küljes? Üks ots jämedam, teine peenem. Pritsepea juures peavoolu avades tuli palju õhku kuid siiski bensiini korralikult üles ei jõudnud tuua. Esimese pumba järelt toru lahti keerates bensiini ei tulnud. Miks ta edasi ei löö, pump ise suriseb korralikult? Uus pump maksis ebays 300 sekki, pole väga kallis ja peaks sobima. Natuke on häda nende torudega mis filtrisse lähevad ja tulevad, näevad nirud välja, roostesed, eriti ei kutsu filtrit vahetama. Kas need on Silberist väga kallid tellida, mõtlen kõike seda pumbagruppi ilma pumpadeta?
Vasta
#17
Seeria-pumpadel on tavaliselt suurem klemm(M5) mass ja väiksem(M4) klemm pluss, "performance" pumpadel pigem vastupidi.

Oluline on teada, mis pumbaga tegu. KE-jetronic pritse tahab saada ca 6-7 bar toitesurvet, mida reguleerima hakatakse.

Viimase otsa KE-jettidele pandi 2 lahjemat (3-3.5bar) pumpa jadamisi ja vanematel oli 1 suurem pump. Viimast saab hästi kasutada ka 500+hp autodel. Tegemist peaaegu Bosch "044" pumbaga. 044 tähendab boschi koodi 3-viimast numbrit. MB kasutas suhtkoht võimsaid pumpasid.

Kas bensiin ikka pumbani jõuab? Need pumbad tahavad, et bensiin vabalt peale jookseks. Ise nad nii väga hästi peale ei tõmba. St algkäivituseks tuleks kindlasti kütus pumpa lasta.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#18
Bensiin jookseb pumbale nüüd korralikult peale, enne pumba pealevoolu voolikut avades vaid tilkus kuna paagi filter oli umbes. See pump mis esimesena tirib tundub just mingi järelturu oma olevat, kas on võimalik, et sellel siis otsad vastupidise suurusega. Sest minu arvates kui pumba mootor ikka töötab siis peaks pump surve ka tekitama? Mis vedelikega võiks üldse pumpa testida, vesi pole ju kuivem kui bensiin, kas veega võiks?
Vasta
#19
No nii, auto töötab. Esimese pumba tagasilöögiklapp oli kinni jäänud. Sai proovimise mõttes suruõhuga seda klappi puhutud ja plaks, tööle hakkas. See bensiinis solberdamine andis lõpuks tulemuse. Pumbad on muidugi suhteliselt õhtul omadega, löövad korralikult lärmi. Ilmselt peab siis mõlemad uued panema. Mootorist sai kuuldud mingi nookuri tiksutamist ja käigukast on õlist kuival. Mingi lekke tagajärg ja seismisega tase maha tilkunud. Lolli peaga ei vaadanud kasti õlitaset kohe vaid mõtlesin, et sõidan soojaks, tagurpidi libistades sai munahaisu salongi. Loodan väga, et kastile mingit kahju ei teinud. Varras igatahes õli ei näidanud ka mitte sooja mootoriga.
Vasta
#20
W126 420 SE peaks sobima Boschi pump 0580254950 või 0580254911, ilmselt teevad seda ka mõned teised, kuid originaalis oli sel autol peal Bosch sissepritse ja seega ka Bosch pumbad.

"044" ehk 0580254044 pump käis originaalis peale "kangete mootoritega" Porschedele, kuid seda kasutatakse täna igasugustel võidusõidumasinatel, mida meil siin ehitatakse.
Üks teine suure tootlikkusega pump on veel 0580254979, jällegi originaalis suure mootoriga Porsche oma ja seda kasutas omal ajal Raidam, kui ta Mitsu evo rallikaid teistele ehitas ja remontis.
See viimane lõik ei ole otseselt teemaga seotud, lihtsalt täienduseks hentsi jutule. Teemaalgatajale piisab ilmselt tehaseseadest ja tema auto nii võimsat pumpa ei vaja.
Veel lugemist "kangetest pumpadest"
http://www.bosch-motorsport.de/content/l...l/2832.htm
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 590 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  S500 ei käivitu ErkoS550 3 928 23-06-2022, 11:34 PM
Viimane postitus: Westcoast
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,567 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 620 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,710 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,139 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 723 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,852 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W221 S400 Hybrid 2009a enam ei käivitu. SGM 6 5,013 07-12-2019, 01:58 PM
Viimane postitus: SGM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne