02-05-2013, 04:13 PM
Tervitus,
Nõmmel on kevad, koos talveprügi ja koera fekaalidega sulas lumehangest välja ka minu valge kupee, mis olude sunnil selle talve õues veetis. Hetkel on ta natuke halvatud ja lombakas ning kere evib mõningaid roostetamise tunnusmärke. Mis tema edasine saatus on, ei olegi praegu täpselt teada. Mõistuse hääl käsib ta maha müüa, väike kurat aga röögib peas, et " ta on sul juba olemas ja ta on ikka NIIII hea!"
Võibolla ta päriselt pole pooltki nii hea, kui mulle aegajalt tundub, aga üks-kaks-kolm on minu peaviga ja ma lähen lihtsalt iga kord natuke soodaks, kui mõni 2,8 silmapiirile ilmub.
aga loomast lähemalt -
Mark: Mercedes-Benz 280 CE
Väljalaskeaasta: 1983
Võimsus: 136 KW
Mootori valem: 2.8 R6
Lisavarustus: elektrilised aknad ja katuseluuk, veluurpolster, puitliistud ja tehase valuveljed.
Mercedese tassisin koju hilissügisel, täpsemalt omaenda sünnipäeva hommikul novembri keskel. Esimeses eufoorias sai temaga päris palju ringi kihutatud, hakkas päris hästi rahakotile. Ühe korra osalesime temaga autoorienteerumisel ja olude sunnil käisin paar päeva talvel temaga tööl, kuni... Ühel päeval avastasin, et üks tagumine ratas evib, kasutades ägedat noortekeelt, vägevat kämberit. Hilisemal vaatlusel põhjustas seda (peaaegu) pooleks murdunud õõtshoob. Käisin huvi pärast ka silberis hinda küsimas - 1147€. natuke minu liigast väljas! Sellest ajast on tubli ratsu ühes nõmme hoovis maaga tasa vajumist harjutanud ja peab ütlema, et tal tuleb see pagana hästi välja, ning ta on tegelikult väga kena aiakaunistus! Samas oli teda vaja minig hetk natuke liigutada ja paar kuud lumehanges vedelenud auto käivitus ka tugeva miinuse juures poolest pöördest. Kuna teda on aeg-ajalt tarvis liigutada, sai õõts käepäraste vahenditega kokku lapitud ajutise lahendusena, nüüd ehk peakski garaažist puhtad suveveljed välja otsima, ning pesulasse sõitma. Võibolla tekiks taas tahtmine vanakesega "mängida."
Entusiasmi pidurdavad tegurid :
* lagisev mootor ja paugutav kast, millega sügisel ei jõudnudki tegeleda.
* halvasti tehtud värvitööd allpool vööliini.
* Talvega tekkinud rebane koopaservades
* paar koledamat roostepesa, üks nendest ka tungikoha umbruses, mis pidi väga halb näitaja olema.
* räämakas juhiiste
* kole tuuningmakk ja veel koledamad kõlarid, mille paigaldusega on lõhutud originaal kõlarikatted ja mütsiriiul.
kuna hetkel on vanadaam veidi vormist väljas ja talvesodi alles pesemata, lisan siia mõned, pigem kunstilise väärtusega, kui autot tutvustavad fotod.
Lähiajal luban enda kupee ära pesta ja vähekene viisakama fotoseeria siia teemasse tekitada, kuid praeguseks on vähemalt midagi.
Lugupidamisega,
Tanel
Nõmmel on kevad, koos talveprügi ja koera fekaalidega sulas lumehangest välja ka minu valge kupee, mis olude sunnil selle talve õues veetis. Hetkel on ta natuke halvatud ja lombakas ning kere evib mõningaid roostetamise tunnusmärke. Mis tema edasine saatus on, ei olegi praegu täpselt teada. Mõistuse hääl käsib ta maha müüa, väike kurat aga röögib peas, et " ta on sul juba olemas ja ta on ikka NIIII hea!"
Võibolla ta päriselt pole pooltki nii hea, kui mulle aegajalt tundub, aga üks-kaks-kolm on minu peaviga ja ma lähen lihtsalt iga kord natuke soodaks, kui mõni 2,8 silmapiirile ilmub.
aga loomast lähemalt -
Mark: Mercedes-Benz 280 CE
Väljalaskeaasta: 1983
Võimsus: 136 KW
Mootori valem: 2.8 R6
Lisavarustus: elektrilised aknad ja katuseluuk, veluurpolster, puitliistud ja tehase valuveljed.
Mercedese tassisin koju hilissügisel, täpsemalt omaenda sünnipäeva hommikul novembri keskel. Esimeses eufoorias sai temaga päris palju ringi kihutatud, hakkas päris hästi rahakotile. Ühe korra osalesime temaga autoorienteerumisel ja olude sunnil käisin paar päeva talvel temaga tööl, kuni... Ühel päeval avastasin, et üks tagumine ratas evib, kasutades ägedat noortekeelt, vägevat kämberit. Hilisemal vaatlusel põhjustas seda (peaaegu) pooleks murdunud õõtshoob. Käisin huvi pärast ka silberis hinda küsimas - 1147€. natuke minu liigast väljas! Sellest ajast on tubli ratsu ühes nõmme hoovis maaga tasa vajumist harjutanud ja peab ütlema, et tal tuleb see pagana hästi välja, ning ta on tegelikult väga kena aiakaunistus! Samas oli teda vaja minig hetk natuke liigutada ja paar kuud lumehanges vedelenud auto käivitus ka tugeva miinuse juures poolest pöördest. Kuna teda on aeg-ajalt tarvis liigutada, sai õõts käepäraste vahenditega kokku lapitud ajutise lahendusena, nüüd ehk peakski garaažist puhtad suveveljed välja otsima, ning pesulasse sõitma. Võibolla tekiks taas tahtmine vanakesega "mängida."
Entusiasmi pidurdavad tegurid :
* lagisev mootor ja paugutav kast, millega sügisel ei jõudnudki tegeleda.
* halvasti tehtud värvitööd allpool vööliini.
* Talvega tekkinud rebane koopaservades
* paar koledamat roostepesa, üks nendest ka tungikoha umbruses, mis pidi väga halb näitaja olema.
* räämakas juhiiste
* kole tuuningmakk ja veel koledamad kõlarid, mille paigaldusega on lõhutud originaal kõlarikatted ja mütsiriiul.
kuna hetkel on vanadaam veidi vormist väljas ja talvesodi alles pesemata, lisan siia mõned, pigem kunstilise väärtusega, kui autot tutvustavad fotod.
Lähiajal luban enda kupee ära pesta ja vähekene viisakama fotoseeria siia teemasse tekitada, kuid praeguseks on vähemalt midagi.
Lugupidamisega,
Tanel