Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
google näitab nukkv6lli ja väntv6lli märgid. Ei leia aga kuidagi täpset infot pumba märkide kohta. Kohati räägitakse fixeeritud pumba installimisest. Kuidas kontrollida saab pumba märke. On seal mingi märgitud kindel asend kiilusoonel,ketirattal?Kuidas yldse k6iki märke kontrollida?
Ette tänades.
having trouble having fun...
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ketirattal pole mingit tifti, fikseeritakse umbes nagu sälguga poldiga, käib pumba küljepealt suure keeratava punni alt sisse.
Kuid saab ka ni, et keerad niikaua ringi kuni esimese silndri plunserist hakab küte tulema, nüüd võtad pumba lahti ja keerad mootori õige kohapeale ja pump külge, täpis häälestuseks on polt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(22-02-2013, 11:17 PM)Laur Kirjutas: Ketirattal pole mingit tifti, fikseeritakse umbes nagu sälguga poldiga, käib pumba küljepealt suure keeratava punni alt sisse.
Kuid saab ka ni, et keerad niikaua ringi kuni esimese silndri plunserist hakab küte tulema, nüüd võtad pumba lahti ja keerad mootori õige kohapeale ja pump külge, täpis häälestuseks on polt.
tänud.
Tundub et j6udis kohale.Pump maha ja siis pumba v6llil mingi koht mille järgi fikseerida poldiga korpuse suhtes. Mootoril märgid paika siis pump peale(fikseeritud v6lliga), kett ja siis viimasena pumbalt see polt sealt kyljepealt välja.
having trouble having fun...
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
23-02-2013, 07:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2013, 07:49 PM ja muutjaks oli itbilen.)
Polegi nii lihtne.Pump ise
selline. Pole isegi mingi kruvi kohta millest pumbav6ll kinni keerata.
Pumba otsas on hammasreatas millel yks hammas puudu. Teab keegi milline on vastasmärk? On selline olemas yldse?
having trouble having fun...
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Vända ja nuka märgid on paigas. Samuti on seal keti kyljes ka pumba hammakas. Pump läheb teiseltpoolt sinna hammakaga yhendusse. Kuidas nyyd see pump paika saaks ja sinna 6igesti hambumisse sättida. Tegemist Boschi VP 37 pumbaga. V6lli fikseerimiseks mingit poldi kohta kyll ei leia.
Pump ise selline :
having trouble having fun...
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(23-02-2013, 10:28 PM)itbilen Kirjutas: Vända ja nuka märgid on paigas. Samuti on seal keti kyljes ka pumba hammakas. Pump läheb teiseltpoolt sinna hammakaga yhendusse. Kuidas nyyd see pump paika saaks ja sinna 6igesti hambumisse sättida. Tegemist Boschi VP 37 pumbaga. V6lli fikseerimiseks mingit poldi kohta kyll ei leia.
siis keerad mootori 12 kraadi enne 1 silindri ülemist surnud seisu; ja pump külge
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(23-02-2013, 11:21 PM)laf1247 Kirjutas: (23-02-2013, 10:28 PM)itbilen Kirjutas: Vända ja nuka märgid on paigas. Samuti on seal keti kyljes ka pumba hammakas. Pump läheb teiseltpoolt sinna hammakaga yhendusse. Kuidas nyyd see pump paika saaks ja sinna 6igesti hambumisse sättida. Tegemist Boschi VP 37 pumbaga. V6lli fikseerimiseks mingit poldi kohta kyll ei leia.
siis keerad mootori 12 kraadi enne 1 silindri ülemist surnud seisu; ja pump külge
Tänan!
Homme proovin kohe järele. See on siis OT -st 12 kraadi tagasi ?
having trouble having fun...
Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
Tere. Mul sama töö vaja teha. Lugesin teie postitusi ja et kas sain öigesti aru. See màrk pumba hammasrattal tuleb keerata sellisesse asendisse kus taga asub esimene silinder. Siis vànt 12 kraadi varajasemax ja pump peale. Sain ma öigesti aru?