Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu E 420 W210
#21
Nii, esiklaasi on ka uus, nüüd on jama käes, vahetada pole enam midagi Confusedad:
Naine käis autoga nädalalõpul linnadevahel sõitmas ja ütles, et mootor on nõrk. UZI
6 autost korraga möödasõitu ei saanud tehtud. Confusedmash:
Ongi põhjus auto maha müüa ja hakata uuega tegelema. (S/CL 500.)
A müüa oleks mõtet sellises seisukorras.... 140 000.- :tongue:
W124 E500 Limited
Vasta
#22
pole eestis just palju selliseid naisi, kellele 200kw väheks jääks... minu 162 on seni võtnud kõigil rooli istunud naisterahvastel käed nõrgaks Tongue Et sõidab rallit või ringrada? või on sõitnud? Katrin Murakas ehk ei pilgutaks silma selle auto peale aga ka tema ei ütleks, et vähe on. Ise rallisõitjate klannist
...
Vasta
#23
minu naine ütles et küll et 110kw on täielik tigu kuid präägune 200kw vot sellel on tõmmet piisavalt
56562200
Vasta
#24
Andres Kirjutas:pole eestis just palju selliseid naisi, kellele 200kw väheks jääks... minu 162 on seni võtnud kõigil rooli istunud naisterahvastel käed nõrgaks Tongue Et sõidab rallit või ringrada? või on sõitnud? Katrin Murakas ehk ei pilgutaks silma selle auto peale aga ka tema ei ütleks, et vähe on. Ise rallisõitjate klannist

Kaldun arvama,et Martiini jutt huumoriga,ei saa alati kõike sõna-sõnalt võtta.:cool2:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#25
Karl Kirjutas:[quote=Andres]
Kaldun arvama,et Martiini jutt huumoriga,ei saa alati kõike sõna-sõnalt võtta.:cool2:

Seda küll :tongue:, aga vähemalt lõpuks on vaba tee CL-i jaoks...

Rahvarallit ei sõida ta juba ammu, autoorienteerumine- seda küll.
A see 6-st autost möödasõit oli küll tõsi. :biggergrin:
Seda see on, kui pidevalt unustatakse ära see pisiasi, seal gaasipedaali all.... see nupuke...:eureka:
W124 E500 Limited
Vasta
#26
mõtle ikka E55 peale.... Smile cl500 jaab lahjaks, sellel kere jube raske ju...
Vasta
#27
marek Kirjutas:mõtle ikka E55 peale.... Smile cl500 jaab lahjaks, sellel kere jube raske ju...
Mareki jutus on point :biggrin: ise olen ka tähele pannud et nöiteks S500 ei taha üldse liikuda ilma kickdownita...raske kere+ 2.65:1 differ ja ASR teevad oma töö Confusedad:

Vasta
#28
Njaa, see mürsk ajab ila jooksma
Vasta
#29
92S500 Kirjutas:Mareki jutus on point :biggrin: ise olen ka tähele pannud et nöiteks S500 ei taha üldse liikuda ilma kickdownita...raske kere+ 2.65:1 differ ja ASR teevad oma töö Confusedad:
Samas ma ei aja taga mingit mürsku, nagu E55. Lasnamäe kanalis sai ühega "jõudu proovitud". :tongue: 
E 420 on Eesti oludes siiski juba tiba liig...Confusedad: potentsiaali on, aga teid...
Ma ei ole veel maha matnud mõtet, et igapäevaliikuriks saab Evo1. :biggrin:
W124 E500 Limited
Vasta
#30
martiini Kirjutas:Samas ma ei aja taga mingit mürsku, nagu E55. Lasnamäe kanalis sai ühega "jõudu proovitud". :tongue:
no hea küll, võta siis see:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/.../id=243757
Vasta
#31
Nii, tagatuled said vahetatud tumedate vastu ja juhul, kui keegi autot ära ei osta, siis kevadeks lasen Momo valud tumedaks värvida + tellin perforeeritud pidurikettad.

Hetkel on jälle Imrega "see" staadium, kui sinna lähen, siis saan sõimata, et miks ma selle autoga sinna ronin, kuna tema ei leia, mida remontida...

Ja kuna ma pole siiani maha matnud mõtet viimaste aastate SEC-i ja Evo1 ostmisest, siis võib alati konkreetseid pakkumisi teha.....
W124 E500 Limited
Vasta
#32
mulle väga tuttav staadium Smile
...
Vasta
#33
Nii, kuna naine sõidab põhiliselt selle autoga, ja Tema sõnade järgi mootor jõuetu :bash:
(jälle see kick-down nuppRolleyes)

Nii-et C 140 vaja,
kiiresti
alates ´97....
Saksast just ühe magasin maha (BrabuseUZI)
W124 E500 Limited
Vasta
#34
Reedel olid vist sa Imre juures rehve vahetamas.
Täitsa kena!
Turbo
Vasta
#35
Pead vist naise jaoks käigukasti pisut "modima". B-switch silda ära (näitkes lüliti alla) ja käigukast on koguaeg kickdown reziimis.
Suht lahe on vahest nii sõita, igale õrnale gaasivajutusele järgneb metsik minek kuna kast hoiab koguaeg min. käiku sees :biggrin:
aga kaob mersule omane sujuv sõit ära :flaming:

Vasta
#36
mis müügihind autol praegu on?
Vasta
#37
Üle aasta möödas viimasest postitusest selles teema, kuid siiski pean oma kogemuse selle masinaga sõitmisest kirja panema..Shy

Minule osutus see õnn, et martiini E420ga talvepäevadele tuli ning ürituse järgneval hommikul ei olnud ise eriti head roolikeeramise konditsioonis:bigsmile:

Sai seetõttu paaritunniline sõit tehtud Sangastest Tallinna poole. Sõitu saaks ühe sõnaga kirjeldada - "mõnus". Ikkagi ju V8 oma nurruva mootoriga....:hump:

Selle mudeli puhul tuli tõesti enamalt jaolt vaid veidi rooli keerata, ülejäänud tööga sai ilusti auto ise hakkama. Kiirust hoidis tempomaat. Ja kui lubadest ilma ei taha jääda, siis tempomaadiga sõitma peakski, alati:lol:

Möödasõitu ei pidanud plaanima, lihtsalt veidi gaasipedaaalile vajutama ning tehtud see möödasõit oligi. Rõhutan sõna veidi, kuna minu harjumuse korral sai paar korda algul liiga palju vajutatud, mille tulemuseks oli kaks käiku alla ning tee peal vibav auto. Tee peale me aga siiski jäime ning järgmised möödasõidud sai veidi sujuvamad.

Mõnus punnu, oma V8 mootori ja kõikvõimalikke lisadega....:cool2:
Vasta
#38
Talvepäevade pildilt P2090011 on näha, et minu punn on tunduvalt madalam, kui kõrvalseisev Avantgarde veermikuga(-20mm.) auto.
http://photofile.ru/users/ze_ka/3468270/...nImageLink

Sportpaketi müsteerium on lahendatud....
"Tavaline" E420 on koodiga 210.272, mul on 210.072, sama koodiga on E50 AMG.
See selgitab, miks VIS näitab teistsuguseid agregaate....:mad:  
Ainult kere on W210, jupid tuleb tellida....:pissed2::pissed2::pissed2:
Nüüd tuleb leida veermiku seaded E 50AMG-le, viimane pool aastat neti otsinguid ei ole andnud tulemusi. Confusedad:
W124 E500 Limited
Vasta
#39
Martiini....vaaaata et sa suvepäevadel oma autot minu omaga sassi ei aja Smile)))
Aru saad alles siis kui sõitma hakkad Smile))))))
Vasta
#40
Sulo Kirjutas:Martiini....vaaaata et sa suvepäevadel oma autot minu omaga sassi ei aja Smile)))
Aru saad alles siis kui sõitma hakkad Smile))))))

ja siis kui lisavarustust hakkab kasutamaBig Grin
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,812 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  420 (560) SEL 1990 janek126 janek126 253 292,664 07-07-2019, 01:22 AM
Viimane postitus: janek126
  MB W210 E300 97' canyondrift canyondrift 57 54,130 11-03-2018, 11:07 PM
Viimane postitus: herki
  MB E220CDI, 1999, w210 - taadu taadu 29 33,201 21-09-2015, 07:18 PM
Viimane postitus: taadu
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 35,875 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  MB, E430, w210, 1999a(müüdud) väikemees 10 12,067 02-10-2014, 06:23 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 25,419 25-05-2014, 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,234 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek indrek 83 89,629 10-11-2013, 08:16 PM
Viimane postitus: indrek
  MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry Harry 54 71,279 09-08-2013, 02:09 PM
Viimane postitus: Harry



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne