Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Avarii ei olnud minusüül (sõideti stop märgialt peateele ette)!
Eks siis ole näha mis saab kui tahetakse autot kätte anda!
Värv on tegelt suht suva kunas oli plaan seeaasta üleni üle võõbata.
Marru ajas asjajuures see, et lubati mõlemad tiivad üle värvida aga tegelt tehti ainult üks!
See ka, et kui peale avariid sõitsin remonti oli tunda, et auto kiskus täiega (rattas oli kõvasti tagapool) remontnik viskas mõõdulindi peale ja vastas (ei ole siin midagi valesti) kuidas saab mõõdulindiga ta seda vastata. Selleks on ju sillastend kes teeb sellise asja kindlaks!
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Kindlustus paukudega on alati jama, eriti kui tegu vanema autoga.Kui auto vanus on üle 10 aasta siis ei ole nad kohustatud uusi juppe panema.Millele sa saad rõhuda on vaid see,et auto ei ole samas seisukorras nagu enne avariid. Kas said ise remondi koha valida või suunati sind kohe kuhugi? Tegelikult on sul õigus ise valida remondi töökoda.
Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Sain ise valida ja kunas jutt oli tore, et kõik tulevad uued juppid jne siis saigi see valida aga sedasi kuidas lubati ei tehtud! Ausaltõeldes on ikka väga suur pettumus!
Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
01-11-2012, 07:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2012, 01:53 AM ja muutjaks oli tauntss.)
Nii! Asjast on juba mõõduund 4 kuud ja mõned asjad tehti aga ikka tulemus on suhteliselt kehvake ja asi läheb edasi järgmisesse kohta põhiliselt värvimiseks ja mõned väikesed asjad veel!
Teen mingil ajal paar klõpsu ja panen siis pildikesi ka üles et näidata mida tehti ja palju rahaliselt küsiti!
Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Vead siis peale avariid ja remonti(niinimetatult)
Esistange on viltu,ebavõrtsed vahed, kork puudu ja kinnitustest pahasti kinnitatud(loksub).
Kapotti vahed ebavõrtsed, kõrgem, madalam puudub puhver kumm, iluvõre roostes esineb näpitsajälgi ja kriibitud.
Aknapesu ei tööta.Välistemperatuuri andur ei näita õigesti(asub numbrimärgi all).
Juhiuks on pinges ei sulgu õigesti kuna tiib surub uksele peale.
Esituli, reflektor roostes, udune (vesi pääseb sisse).
Konditsoneeri jahutus ventilaatorid ei tööta.
Radiaatori jahutus tiivik viskab ja tiivikusiduris on tühi koht.
Numbrimärk mõlkis, markeriga üle värvitud, alus ei ole Mercedes-Benz eesti clubi oma vaid on tavaline mida mul endalgi on lademetes.
Puudub märgis konditsoneeri gaasi koguste,margi ja survete kohta(eelnevalt oli olemas).
Kunas ei ole kindel õiges konditsoneeri gaasi koguses siis lasen selle samuti üle kontrollida.(hetkel ei saanud)
Esisild saab samuti pingis üle kontrollida järgmiseks nädalaks kunas auto kisub.
Täna selgus,et esisild on ka paigast ära ja tosool mis peaks min 35 kraadine olema on 20 kraadi aga hind on pandud täierauaga!
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Mis remondikohaga tegu oli? Et teaks võimalusel vältida.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Ega muud üle ei jää, kui anna asi kohtusse. Ükskord siis õpivad, mis on õige ja mis mitte!
Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Rakveres inglise pubi vastas tegutsev Aleksander Antonov
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Ma vist pean olema õnnelik et elan tallinnas ja saan valida selliste töökodade vahel nagu hort auto ja lesven.