Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
(06-06-2012, 09:53 AM)v6sa Kirjutas: Kena liikur.
Reostaat on kella nupu all. Reostaati keerad niisama, kella sätid nuppu vajutades ja keerates. Või oli vastupidi...
Kelladeplokk tuleb välja, kui seda servadest konksudega kangutada. Võib olla kõvasti kinni, kui pole usinasti mahakerimiseks lahti käinud. Armatuuri alt mahub ligi vaid õbluke käsi...
Konksud on sarnased kõigile mudelitele.
Valgustuseks peavad sees käima 0,4W pirnid. 1,2 sulatab prismad, mis valguse laiali jaotavad, misjärel tekib pimedus. Kui on juba sulanud, siis tuleb kõigepealt kõrbenud kiht maha lihvida ja siis on loota ka valgust.
LEDid on paremad - ei ole sulamise ohtu.
Krt, minuarust 123-l ei olnud seal nii vähe ruumi. 124-l on juba üsna kitsas seal all. Mina sain alati oma 123-l altpoolt käega lükates selle ära. Koksudega on ohtu armatuurlaua "nahk" ära rikkuda ja seda vaevalt tahaks.
Jah, V6sa parandas, parempoolse nupu taga ikka jah. Ja nupule vajutades saab kella reguleerida, reostaati saab niisama keerata. Mul tihtipeale kellaaega sättides kadus valgus kelladelt
E55 AMG
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
Võtsin ploki välja korra. Sai käega lükata küll alumist otsa.
Ja reostaat oli spidomeetri nupu taga. Reostaat oli muidugi täiesti oksüdeerunud ja vedru oli ka vahelt välja visanud.
Postitused: 66
Teemad: 10
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Peale värvimist ning kõpitsemist hoopis teine tera kohe. Peaks enda oma ka õhtuses päikesevalguses peale vahatamist pildistama peegelkaameraga. Ma kardan, et kaamera läheb katki
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
Tervist!
Vahepeal on mõned kilomeetrid läbitud ja veel muudki tehtud.
Kuna on 5-ga lõppev number tuli läbida ülevaatus. See läks suuremate muredeta. Üks esipidur on veidi kinni. Muu oli korras.
Vahetasin ära ka käigukasti. Alla läks 5ne kast, millega idee poolest peaks olema maanteel ökonoomsem, kuid kui võtta arvesse ökonomaiseri seier, see nii pole. Kas see näidik on üldse arvestamist väärt? Või on 2 liitrine mootor selle kere jaoks veidi väike.
Olen avastanud, et tosool läheb kaduma. Autot ostes oli plokikaanetihend pagassis. Muidu mootor töötab eeskujulikult ja kütet võtab ka normi piires. Nüüd ongi veidi mõtlemisainet, kas vahetada tihend või terve mootor. Võimalus oleks 2,3 peale visata, mis iseenesest peaks korralik olema.
Kas see on mingi suurem ettevõtmine või kuidas. Olen veidi mõtlenud selle üle. K-jetronikul peaks mingi aju moodi asi olema vist ja bensiinipump on elektriline, vist paagis? Küttesüsteem ongi vist kõige suurem mure. Kas pumpa saab karpa mootori paaki panna? Mootor ja jubinad tuleksid w123 universaali pealt.
Või on kellelgi sarnase vahetusega kogemusi mida jagada?
Avastasasin, et pole heade sõnade eest ja abi andjatele aitäh öelnud.
Tänan!
Loodan, et viitsite ka praegustele ja tulevastele küsimustele vastata.
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
(01-08-2012, 11:30 PM)Verner2 Kirjutas: Tervist!
Vahepeal on mõned kilomeetrid läbitud ja veel muudki tehtud.
Kuna on 5-ga lõppev number tuli läbida ülevaatus. See läks suuremate muredeta. Üks esipidur on veidi kinni. Muu oli korras.
Vahetasin ära ka käigukasti. Alla läks 5ne kast, millega idee poolest peaks olema maanteel ökonoomsem, kuid kui võtta arvesse ökonomaiseri seier, see nii pole. Kas see näidik on üldse arvestamist väärt? Või on 2 liitrine mootor selle kere jaoks veidi väike.
Olen avastanud, et tosool läheb kaduma. Autot ostes oli plokikaanetihend pagassis. Muidu mootor töötab eeskujulikult ja kütet võtab ka normi piires. Nüüd ongi veidi mõtlemisainet, kas vahetada tihend või terve mootor. Võimalus oleks 2,3 peale visata, mis iseenesest peaks korralik olema.
Kas see on mingi suurem ettevõtmine või kuidas. Olen veidi mõtlenud selle üle. K-jetronikul peaks mingi aju moodi asi olema vist ja bensiinipump on elektriline, vist paagis? Küttesüsteem ongi vist kõige suurem mure. Kas pumpa saab karpa mootori paaki panna? Mootor ja jubinad tuleksid w123 universaali pealt.
Või on kellelgi sarnase vahetusega kogemusi mida jagada?
Avastasasin, et pole heade sõnade eest ja abi andjatele aitäh öelnud.
Tänan!
Loodan, et viitsite ka praegustele ja tulevastele küsimustele vastata. Keerulist pole seal mitte midagi, kui 2.3 peale panna, siis ÜV probleeme ei tekita, võtad lihtsalt 2.3-na arvele, teed ARK-is asjad ümber ja ongi olemas, lõiv on uue passi kirjutamine sisuliselt.
Mootorivahetuse suhtes on põhimõtteliselt kõik sama va el.süsteem. Kui tahad teha korralikult - teipi palju kasutamata, siis saad ümber visata terve 2.3 mootori ning esiosa juhtmed. Vaja maha võtta armatuur ja lahti ühendada ja märkida kõik juhtmed. Ise panin 2.0 asemele 2.4D ja viskasin ka kõik juhtmed ümber.
Minu omale taheti enne 2.3-me peale panna, aga selleks tuli vistist gaasimehanismi ümber teha ja loomulikult juhtmestik. Juhtmete ümber viskamine ei ole raske töö, kõik mootori juhtmed tulevad salongi poole ilusti sisse ja esiistmetest pole vaja kaugemale minna, kuna tagaosa juhtmestik peaks kõigil sama olema ja see on seisupiduri juures pistikuga ülejäänud juhtmestikust eraldatav (juhul kui tõesti pump paagis on, siis ei ole sama)
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
Tänud canyondrift-ile asjaliku nõuande eest!
Hakkasin eelmine nädal vahetusega pihta ning tänaseks on tuli torus ja kõik pedaalid toimivad.
Suurem jama oligi toitesüsteemiga. Muu oli suhteliselt lihtne. Gaasihoovastiku koht oli sama ja midagi keerulist ei olnud, aga asi vajab veel uurimist, sest pedaal toimib kuidagi imelikus kohast.
Tuledega on veel mingi jama. Põlevad gabariidid ja täistuled läbisegi. probleem on kindlasti tulede lülitis.
Kas keegi saaks selle osa el skeemiga aidata?
Muidu on mõned viimistlused teha ja saab jälle sõita.
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
15-03-2013, 06:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2013, 11:25 PM ja muutjaks oli Verner2.)
Masin on seisnud nüüd septembri algusest saati.
Peale mootori vahetust sai umbes 1000 edukat kilomeetrit läbitud.
Küttekulu poolest oli täitsa viisakas.
Talvel olen paar korda käivitanud ja on poole pöörde pill.
Tulede probleem on endiselt alles, aga sain teise aparaadiga raamatu kaasa, kus peaks el skeem sees olema.
Ehk saab aparaadi mõne aja pärast jälle kasutusse võtta.
1 pilt ka aastatagusest ajast, kui lammutama sai hakatud.
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
10-05-2013, 07:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2015, 09:44 AM ja muutjaks oli Verner2.)
Nii nii
Auto sõidab tänaval mõned nädalad juba. Süütesüsteemiga oli mingi jama. Vaakumit ei tulnud jagajale peale ja näppisin süüdet. Nüüd tahakski küsida, kuidas on õige süüdet paika ajada. Kas gaasianalüsaatoriga või stroboga?
Sigulil sain ÜV-l süüte päris heaks keerata ja kütet võttis vähem pärast.
Väliselt nii palju, et paar päeva tagasi tegin anti-tuuningut.
Hakkasin uurima, paljudel foorumis vanad tuled ees on ja leidsin 2 autot. Tartus on ka vist ainult kahel ümarad reflektorid. Endale tundub nii põnevam olema
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
25-05-2013, 11:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2013, 11:27 PM ja muutjaks oli Verner2.)
Eile hakkasin uurima mootorist tuleva lagina põhjust ja reguleerisin klappe. Sai vähe parem, aga avastasin hoopis sellise asja :
Ehk mõned nukad on veits madalamad kui võiks olla. Teise nuka võtsin oma 2.0 mootori pealt. Peaksid olema sarnased asjad. Nüüd on soov mootor kokku tagasi panna, aga nagu tavaliselt, saab selle koha peal mõistus otsa Kas on mingeid märke, mille järgi asi täpselt kokku tagasi panna? w201 mootorite manualidest olen välja lugenud, et m102 mootoritel tuleb panna nuka hammasratta kiil panna mootoriga paralleelselt ja muid märke nagu polegi. Mootoriks on 2.3 m102.980.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Keerasid sa vända ikka nulli enne nuka eemaldamist? Kindlasti on kusagil märgid. Kiilu järgi vaevalt paika pannakse. 100% kindel pole muidugi. Seda vaadatakse lahti võttes.
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
26-05-2013, 02:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2013, 02:42 PM ja muutjaks oli Verner2.)
Sain vahetatud. Väntvõlli rihmarattal on kraadid või mingid muud numbrid kirjas. Sealt panin nulli. Nuka märki näeb alles siis, kui ketiratta polt küljest keerata. Muidu on seal nuka peal nähtaval mitmeid märke, mis võivad segadusse ajada. Nuka märk tuli mootori suhtes otse üles jätta.
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
11-03-2014, 07:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2015, 09:42 AM ja muutjaks oli Verner2.)
Pea aasta on möödas.
Sõitsin masinaga juuli kuu lõpuni kuni üv läbi sai. Siis jäi seisma. Põhjus, miks seisma jäi:
Ehk tollest ajast olen liiklenud w211-ga. Nüüd uuel hooajal proovin sõita rohkem ka vanakesega. w123 tunne on ikka midagi muud kui uuemal aparaadil.
123 ei taha enam soojalt käima minna. Ise kahtlustasin seda klappi
Kuna siin foorumis pidi w211-st puudus olema, siis kriban paar sõna enda masinast kah. Äkki vaja nõu küsida või saab muud vajalikku teavet.
Auto siis 2006a FL 2.2 CDI 125kw mootoriga. Liigutab see mootor ka piisavalt seda keret. Ise sõitnud 11k km ja siiani olen väga rahul.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Seni jah pigem W210 levinuimaks, viimasel ajal sinu oma 2. W211. Kas konks elektriga, sisust pilte?
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
01-04-2014, 06:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2015, 09:42 AM ja muutjaks oli Verner2.)
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
01.04.2014 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2015 228818
30.07.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2013 280750 (sai lolli peaga doonori kellaplokk peale jäetud)
Ehk tänasest ÜV olemas ja valmis liikluses osalemiseks. Täna saigi päev otsa nägu naerul masinaga ringi vuratud
Pilti ka
Teravam pilk leiab mõned vead kohe üles, mis oleks vaja üle teha. Pidurid on ka seismisega kinni jäänud ja ka salongis on tegemist vajavaid asju.
w211 kohta nii palju, et seest pole pilti teinud. Tavaline must nahksisu nagu enamusel on. Konksu pole.
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
20-05-2014, 10:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2015, 09:43 AM ja muutjaks oli Verner2.)
Vahepeal juhtus nii:
Õlisurve tahtis väga ära vajuda. Vahetasin väntvõlli ja saaled ära, panin uue õli sisse. Nüüd sai parem küll.
Kuna veljed tahtsid uuendust, siis laenasin w126 pealt kärjed. Näeb vähe ülbem välja, aga sõita pole enam kaugeltki nii mugav.
Laenatud pilt kah
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
Nägin isegi su 123e yritusel. Nende velgedega näeb ikka palju kenam välja! krt oleks teadnud, et sina, oleks tulnd lähemalt kaema. igatahes 5+ pill!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-05-2014, 10:23 PM)Verner2 Kirjutas: ...
Näeb vähe ülbem välja, aga sõita pole enam kaugeltki nii mugav.
...
123 alla ei sobi lai rant kohe kuidagi. Originaalsed kaevukaaned või keretoonis kilbid jäävad märkamatuks.
Ehk minult hääl barokksussidele.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
(21-05-2014, 11:29 AM)v6sa Kirjutas: (20-05-2014, 10:23 PM)Verner2 Kirjutas: ...
Näeb vähe ülbem välja, aga sõita pole enam kaugeltki nii mugav.
...
123 alla ei sobi lai rant kohe kuidagi. Originaalsed kaevukaaned või keretoonis kilbid jäävad märkamatuks.
Ehk minult hääl barokksussidele. Maitse asi, minu arvates pildil olevad veljed tõesti ei sobi nii hästi. Aga eks kõik oleneb kuidas asi lahendada:
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
Tartus seda värvi 123 ei tohiks olla rohkem.
Aga velgede koha pealt. Kuna olen püüdnud hoida teda orginaalina, siis lähevad õiged veljed alla tagasi. Neil olid rehvid kulunud ja tahtsid korrastust saada.
Kärgedel peaks randi ja kodarad pealt poolt ära poleerima ja kodarad seest mustaks tegema. Praegu on üks selline all ka teisel pool. Ülejäänud on veljevärviga kiirelt üle vussutatud.
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
22-05-2014, 01:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2014, 01:09 AM ja muutjaks oli Uku.)
(21-05-2014, 02:44 PM)Verner2 Kirjutas: Tartus seda värvi 123 ei tohiks olla rohkem.
Aga velgede koha pealt. Kuna olen püüdnud hoida teda orginaalina, siis lähevad õiged veljed alla tagasi. Neil olid rehvid kulunud ja tahtsid korrastust saada.
Kärgedel peaks randi ja kodarad pealt poolt ära poleerima ja kodarad seest mustaks tegema. Praegu on üks selline all ka teisel pool. Ülejäänud on veljevärviga kiirelt üle vussutatud.
Kuldne oleks ka ilus. Olen samuti pigem originaali pooldav, kuid ajastutruu kärg võib ju olla.
http://www.youtube.com/watch?v=RMA5cQwn3nI
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
|