Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
07-11-2011, 10:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2016, 12:20 PM ja muutjaks oli Verner2.)
Tervist!
Mõtlesin, et teen siia teema. Äkki vaja kunagi nõu küsida.
Alguse sai asi tavalisest a24 sirvimisest. Vaatasin nagu ikka, et mida huvitavat müügis on. Plaan ei olnudki omale autot osta, veel vähem konkreetset marki vms. Alguses kerisin antud autost tähelepanemata üle, kuid kui hakkasin lehekülge vahetama jäi pilk peatuma. Nägin w123 müügis. Sellise hinnaga. Hakkas kohe huvi pakkuma. Kui pilte nägin, sain kohe aru, et seda autot ma tahan. Sel hetkel tekkis ka vajalikul hulgal vaba raha ja nii ta saigi kaugelt ära toodud.
Alguses oli plaanis sõita aparaadiga aastaringselt, kuid pärast põhjaaluse ülevaatamist meel muutus. Põhja alt on asi väga korralik. Kahju lõhkuda
seda talvel.
Väljalaskeaasta:1982
Läbisõit:267000
Mootor:2.0 bensiin
Värvus:hõbe
Lisavarustus: kärukonks, katuseluuk
Plaanid: *kere pealt poolt vaja kõpitseda veidi.
*armatuuri taustavalgus korda teha (näpunäiteid?)
*esimene parem rattalaager vahetada
*tagastabika kont vahetada
Rohkem nagu midagi väga ei olegi. Kevadeks korda ja liiklusesse
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Väga kena näeb välja. Värv sobib hästi, kas on ka metallik? Jõudu korrastamisega
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
(07-11-2011, 10:00 PM)Verner2 Kirjutas: *armatuuri taustavalgus korda teha (näpunäiteid?)
Taustavalgust ei ole, valgus langeb eest ülevalt peale.
Minu omal oli reostaat läbi, vahel piisab ka lihtsalt nupu kruttimisest (vasakpoolne nupp kellade all).
Tore näha, et vahel mõni W123 siia juurde ka tuleb.
Igatahes edu korda tegemisel ja hoia teda siis ikka originaalina .
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
07-11-2011, 10:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2011, 10:53 PM ja muutjaks oli Verner2.)
Tänud!
(07-11-2011, 10:08 PM)põhh Kirjutas: Väga kena näeb välja. Värv sobib hästi, kas on ka metallik? Jõudu korrastamisega
Värv peaks ikka tavaline olema.
(07-11-2011, 10:18 PM)Toomaz Kirjutas: (07-11-2011, 10:00 PM)Verner2 Kirjutas: *armatuuri taustavalgus korda teha (näpunäiteid?) Taustavalgust ei ole, valgus langeb eest ülevalt peale.
Minu omal oli reostaat läbi, vahel piisab ka lihtsalt nupu kruttimisest (vasakpoolne nupp kellade all). Reostaadi asja peaks uurima. Pole jõudnud veel lähemalt tegeleda selle probleemiga.
Ja jääb orginaaliks. Toonklaasi jms ei tule.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
08-11-2011, 04:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2011, 04:51 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Ka endale jäi see juba kuid tagasi silma kui auto24 kõige parema hinnasuhtega kolm-kõigest 650.- vist. Sellise hinnaga müüakse tavaliselt vaid Kuusakoski-eelseid roostehunnikuid lootes vanametalli hinnast mõnisada eurot rohkem saada. Samas endale otsime isaga siiski diislit.
Samuti tõesti värv väga ok-sellisele klassikule sobivadki hõbe, hall, beezh, heleroheline, sügavmetallikpruun jne. Mina nt potipunast/-sinist/toorest pruuni/taksokollast ei suudaks osta-sellisel juhul peaks arvestama ka lisakulutusega ülevärvimise näol ca 1000eur. Ka valge/must ei sobiks nagu.
Ja tõesti tore kuulda et ka omaniku enda vanusest hoolimata plaanis originaalina hoida
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Minu poolt 10 plusspunkti selle eest, et toonklaasi ei tule .
Ja sarnaselt nostromo'le kiidan, et nii noorelt osatakse originaali hinnata.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Kuidas mootoritöö on? Tavaliselt nende aastate peale hakkavad karbussid neil jumpsima ning on liialt kulunud. Mina enda omal lasin korda teha ning vahe oli sees kohe. Ise pidasin tükk aega sellist autot igapäevasõidukina ja probleemide korral võid alati küsida, ehk oskan aidata. Töökindlus sellel loomal on 5+.
E55 AMG
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
Tänud jällegi heade sõnade eest
Aga mootori kohta. Müüja ütles, et salongi radikas on võibolla katki. Pagassis on jällegi plokikaane tihend.
Auru tuleb samas ainult külma mootoriga ja mingit teravat tosooli haisu ka ei tundnud. Sai temaga Tallinnast Tartu sõidetud. Radikat enne tulema hakkamist ei vaadanud. Aga hiljem vaatasin, et radika kärjed on tosooli sees. Peaks ju normaalne olema.
Tühikäigul samas ei käi väga hästi (minu arvates). Võibolla peabki nii olema. Jõudluse poolest on täitsa piisav.
Hea mõte oleks vist kompressioonid ära mõõta. Võib ju piisata ainult karpa regullist( pole aimugi kuidas käib).
Küttekulu kohta veel ei tea, aga midagi eriti rõõmustavat sealt ei tule.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Sellel autol peaks olema peal Stromberg 175 CDT vms karburaator. Selline, kus käib õli sees. Ma arvan, et selliseid karburaatoreid oskavad Eestis reguleerida vähesed mehed. Minu autol reguleeris seda suvel Tõnu Palli nimeline mees Türi linnas. Ma eeldan, et su autol on peal M102 mootor.
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Pole see stromberg midagi nii erilist. Väikesed õpetussõnad algajale karpareguleerijale:
Karpat pole mõtet ennem regullima hakata, kui on veendutud, et:
sumpa korras
süüde paigas
jagaja kaas +rootor korras
küünlad korralikud
kütusefilter puhas
küünlajuhtmed korralikud
õhufilter puhas.
Kui need asjad (vist sai kõik üles loetud) on korras, siis on karpa regull imelihtne. Mootor töösoojaks, siis keerad tühikäigupöörded paika ja siis keerad co2 paika. Kindlasti on mugav seda teha, kui sul on selleks gaasianalüsaator aga arvatavasti tuleb talitada, nagu ma kunagi mingi manuaali järgi tegin- tuleb co2 kruvi keerata, kuni pöörded muutuma hakkavad.
Pealekauba on olemas interneeduses hunnik materjale antud karpa kohta. Ja kui sellest ei aita, on olemas Speedsteri Hannes.
Põhiline on see, et teised jama-allikad tuleb enne korda teha, kui karpa kallale minna. Mu 280SE ei tahtnud mitte kuidagi väga käia, enne kui sai korraliku summuti. Peale seda jäi ära igasugune puterdamine jm.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
(14-11-2011, 02:38 PM)kaarelsi Kirjutas: Pole see stromberg midagi nii erilist. Väikesed õpetussõnad algajale karpareguleerijale:
Karpat pole mõtet ennem regullima hakata, kui on veendutud, et:
sumpa korras
süüde paigas
jagaja kaas +rootor korras
küünlad korralikud
kütusefilter puhas
küünlajuhtmed korralikud
õhufilter puhas.
Kui need asjad (vist sai kõik üles loetud) on korras, siis on karpa regull imelihtne. Mootor töösoojaks, siis keerad tühikäigupöörded paika ja siis keerad co2 paika. Kindlasti on mugav seda teha, kui sul on selleks gaasianalüsaator aga arvatavasti tuleb talitada, nagu ma kunagi mingi manuaali järgi tegin- tuleb co2 kruvi keerata, kuni pöörded muutuma hakkavad.
Pealekauba on olemas interneeduses hunnik materjale antud karpa kohta. Ja kui sellest ei aita, on olemas Speedsteri Hannes.
Põhiline on see, et teised jama-allikad tuleb enne korda teha, kui karpa kallale minna. Mu 280SE ei tahtnud mitte kuidagi väga käia, enne kui sai korraliku summuti. Peale seda jäi ära igasugune puterdamine jm.
Ma arvan siiski, et algajatel ei tasuks pigem karpat puutuda. Keskmine foorumikülastaja ei oma kodus gaasianalüsaatorit (hind uuena alates 2500 €) ning stroboskoopi süütenurga seadmiseks. Umbes mingeid kruvisid kruttida ja kuulata mootori häält, ei ole mõtet. Samuti on karpasid väga palju eri tüüpe ja kui su autol juhtub peal olema Pierburg 2EE ja mootor puterdab, siis pöördu parem asjatundja poole
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Palju mõjutab ka asja karpa kulumise aste. Minult näiteks võeti karpa täiesti lahti, treiti sinna mingid uued jupid ja siis seadistati ära. Aeg teeb oma töö..
E55 AMG
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Paljud arvatavad vead tulenevad teistest allikatest tihti, kui ei tea, kuidas miski töötab. Teine on vaatepunkti küsimus. Oma 200-sel volvol paigaldasin karpale (sama 175) remontkomplekti, kuna kütusekulu oli 30/100-le ja targemat teha ei osanud. Selle töö käigus tudeerisin manuali, millejärel seadsin kõrva järgi karpa paika. Kütusekulu langes 11/100le, mis minu jaoks antud kontekstis oli äärmiselt öko. Kindlasti oleks saanud veel paremaks, kuid milleks?
(15-11-2011, 10:42 PM)kaupo51 Kirjutas: (14-11-2011, 02:38 PM)kaarelsi Kirjutas: Pole see stromberg midagi nii erilist. Väikesed õpetussõnad algajale karpareguleerijale:
....
Põhiline on see, et teised jama-allikad tuleb enne korda teha, kui karpa kallale minna.
Ma arvan siiski, et algajatel ei tasuks pigem karpat puutuda. Keskmine foorumikülastaja ei oma kodus gaasianalüsaatorit (hind uuena alates 2500 €) ning stroboskoopi süütenurga seadmiseks. Umbes mingeid kruvisid kruttida ja kuulata mootori häält, ei ole mõtet. Samuti on karpasid väga palju eri tüüpe ja kui su autol juhtub peal olema Pierburg 2EE ja mootor puterdab, siis pöördu parem asjatundja poole
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
05-06-2012, 12:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2012, 09:18 AM ja muutjaks oli Verner2.)
Aasta uus ja hooaeg ka juba käib.Peaks ka midagi kirjutama.
Igatahes vahepeal on palju asju toimunud. Nt mersuhaigus on tõsiselt süvenenud Nimelt on tekkinud juurde üks sõidukõlbulik w126 ja mitte nii korralik w123.
Aga konkreetsest masinast.
Käis värvimises kuni klaasideni. Alustasin kevadvaheajal ehk kuskil 10 nädalat tagasi ja nüüd on enam-vähem valmis. Pigem vähem aga liiklemisvõimeline. Mõned vead on veel likvideerida, aga kuna sõita on vaja siis neid näpib hiljem.
Seoses värvimisega sai teda eelnevalt loomulikult keevitatud. Sisu sai ka vähe värskendus survepesu näol.
Igatahes mõned pildid nüüd. Ise olen hetkeseisuga rahul.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Väga ilus! Tore et ka 18-aastased selliseid klassikuid hinnata oskavad-originaalveljed, kollased suunad jne Annab usku noorsoosse
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Postitused: 69
Teemad: 20
Liitus: Jun 2011
Maine:
1
No ma tänan.
Oranzid suunad jäävad kindlasti, aga 1 tahaks uuendamist saada. Veljed on ka täitsa meeldima hakanud.
Vanu tulesid tahaks ka tagasi panna, aga vasakpoolne udutule reflektor on kahjustada saanud ja ei näe hea välja.
Sain keskluku ka toimima. Väga luks lisa on Ise ei uskunud, tööle hakkab. Aga see nii lihtsa põhimõttega, et käisin kõik veakohad üle ja töötab eduliselt.
Aga taustavalgust ei ole endiselt. Reostaati ei tuvastanud kuskilt. Kelladeplokki kuidagi lihtsamalt saab ära kui terve armatuuriga koos? Tuleb vist alt käsi sisse ajada.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
06-06-2012, 09:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2012, 09:34 AM ja muutjaks oli Lahekas.)
Võta juhi jalge eest armatuurialune kate lahti, aja käsi spidobloki taha ja lükka. Hea oleks ka, kui saaksid sealt alt käega spidotrossi juba bloki tagant lahti keerata, tuleb kergemini plokk välja. Reostaat on täpselt selle vasakpoolse reguleerimise nupu taga, spidobloki tagumisel küljel. Huvipärast proovi see ikka ära vahetada, suhteliselt kindlalt on seal ka viga.
E55 AMG
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kena liikur.
Reostaat on kella nupu all. Reostaati keerad niisama, kella sätid nuppu vajutades ja keerates. Või oli vastupidi...
Kelladeplokk tuleb välja, kui seda servadest konksudega kangutada. Võib olla kõvasti kinni, kui pole usinasti mahakerimiseks lahti käinud. Armatuuri alt mahub ligi vaid õbluke käsi...
Konksud on sarnased kõigile mudelitele.
Valgustuseks peavad sees käima 0,4W pirnid. 1,2 sulatab prismad, mis valguse laiali jaotavad, misjärel tekib pimedus. Kui on juba sulanud, siis tuleb kõigepealt kõrbenud kiht maha lihvida ja siis on loota ka valgust.
LEDid on paremad - ei ole sulamise ohtu.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
väga kena liikur, tõeline klassika minusilmis,
kuna vanaisa sõitis elupäevade lõpuni sellisega( 15a vähemalt), siis endalgi kindel plaan selline 123 soetada, ja austusest tema vastu ja mälestuseks selline teha samasuguseks nagu tal oli( sama mis sul ainult punane) kunagi juhuslikult mingil põhjusel müüma hakkad siis meeles on võid mulle pakkuda !
hoia autot, see väärt seda.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|