Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(13-05-2012, 05:48 PM)Priit Kirjutas: Kuidas neid lõtke ilma lahti võtmata kontrollite?
Kontrollitava sarniiri õõts tuleb millelegi toetada. St. kontrollitava külje raskus ei toetu mitte rattale vaid õõtshoovale, seejuures peab ratas ise olema maapinnast kõrgemal ehk ratas ise ei tohi olla koormatud, nüüd heebel/kang kasvõi ratta enda ja maapinna vahele ja saabki lõtku kontrollida. Iga ülevaatus peaks seda oskama/saama teostada ning saab ka kodus seda teha.
Postitused: 3,960
Teemad: 90
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
tõstukil olen näinud kas "kullinokkade" või torutangidega kokkuvajutada, siis ka lõtk näha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Vahepeal siis rahakotist jälle tõmbetuul läbi käinud
Aga nüüd uued pihustiotsad peal ja hääl hoopis teine. Ideaal veel pole, aga näis mis peale mõningast tallamist tekib.
Tagasilla silikoonpuksid said uued. Esivedrudega aga oli siis see lugu, et all olid üks sinise ja teine punase koodiga (meistrimehed oleme, ...) Alla sai valitud EPC tabeli järgi vedrud ja padjad. Kuna punktid olid piiri peal, sai valida aste pehmemad vedrud ja hästi läks, sest hetkel esiots sellest hoolimata offroad. Eks mõne nädalaga näeb, kas vajub parajaks või tuleb madalamad padjad alla panna (hetkel vastavalt EPC-le 4*, seega varu langetamiseks on).
Käigukast tekitas ka täna väikse ehmatuse, sest käiguvahetused olid kuidagi väga teravaks muutunud, aga õnneks oli põhjus vaid lahti tulnud vaakuumvoolikus
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Täna läksid siis esivedrudele kõige õhemad padjad vahele ja džiibist sai jälle MB
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
19-05-2012, 07:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2012, 08:08 PM ja muutjaks oli Priit.)
Praegu siis nii, et külmalt täielik traktor, aga soojalt juba üsna vaikne. Eile otsustas paar korda külmalt puterdada ja välja surra ning käima minnes ajas sumpast vine välja. Ei saanudki aru, milles teema (kütus Statoili oma ja kätte saamisega probleemi polnud), peale korralikku tallamist võttis uuesti mõistuse pähe.
Täna tegin väikse koristuspäeva ning kinnitasin jätkuvalt detaile, mis varasemad "meistrimehed" lahti jätnud. Tänu Taavile on nüüd ka paremal esitulel kaas taga. Peale pesu selgus, et tuli seest kahtlaselt niiske - tuleklaas oli ülevalt liimist lahti. Panin uuesti silikooniga kinni. Ps võrreldes mustaga on heledat autot lausa rõõm pesta.
Praegu nuputan, kas tagasilda lasta Silberis ikkagi originaalõli sisse panna. Praegune BP LimSlip 90 on kindlasti hea õli, kuid MB tehaseõlid kasutavad avalikustamata lisandeid (difri osas MB approved products nimekirjad ei näita analooge, vaid ainult tehasekoodiga õlisid). Point selles, et ei tahaks mõnekümne tuhande pärast ulgumist kuulda.
Mõned värsked pildid.
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
21-05-2012, 08:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2012, 09:18 PM ja muutjaks oli Priit.)
Sain Silberi abiga teada, et Mobilube HD-A on minu autole sobiv tagasillaõli, vastab täielikult MB 235.0 (nagu tehase poolt ette nähtud originaal). Kui võrrelda sees oleva BP limslip 90-ga, siis BP-l kaob voolavus -15 juures, aga Mobilil -24. Eesti kliimas täiesti arvestatav vahe. Lisaks Mobilil kasutusel MB-ga kooskõlas lisandid.
Edit: kui originaal on Silberis 23 eur liiter, siis Mobilube müügil vaid 20 ja 208 l pakendis ning hulgihind ca 4 eurot liiter, Silberi hinda ei tea veel. Läheks ka Shell Spirax MB (vastab sarnaselt originaalõlile nii SAE 90 kui 85W90, Mobilube vastab 85W90), voolavuspunkt -18 kraadi, 1 l hind ca 7 eurot.
Tööjärjekorda lähevad oma aega ootama veel mootripatjade ja käigukastipadja vahetus. Tegelikult jälle elementaarne teema Saksast tulnud autode juures, mis tasuks kohe ära teha, puudutab eriti tavalisest raskemaid diisleid.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kelle pihustiotsad sisse läksid? Kas ruville pakendatud otsad?
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
21-05-2012, 09:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2012, 09:34 PM ja muutjaks oli Priit.)
(21-05-2012, 08:53 PM)hannes_s Kirjutas: Kelle pihustiotsad sisse läksid? Kas ruville pakendatud otsad? Bosch. Ja sellest hoolimata kulus kahe viimase seadistamiseks omajagu aega.
Edit: ja pole välistatud, et mingi aeg tuleb surveid ikkagi uuesti allapoole tuua, sest mitte kõige paremat käimist külmalt tühikäigul võib põhjustada palju asju, sh kõrgsurvepump, aga lonkamist saab põhjustada samuti mõni klapp jne St tundub, et MB diislite puhul on mõttekas otsida kohe võimalikult ideaalset.
Postitused: 110
Teemad: 16
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Oskate öelda laia liistu värvi koodi, või äkki saab seda kusagilt vin koodi järgi vaadata?
Tänan
Klaasplasttooted, Modelleerimine, Laserlõikus, Veesõidukid, Paadihooldus, Septik, Basseinid, jne. OÜ Lingalaid
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(21-05-2012, 09:12 PM)puki Kirjutas: Oskate öelda laia liistu värvi koodi, või äkki saab seda kusagilt vin koodi järgi vaadata?
Tänan
Ei tea koodi ja minu arust VIN järgi ma EPC-s ka seda kuskilt ei näe.
Postitused: 1,859
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Laia liistuga oli nii, et selleks olid kataloogid olemas. Kunagi sai värvi lastud segada, siis anti kataloog ette. Neid liistu värve väga palju ei ole. Mina lahendasin asja nii, et lasin liistud kerevärvi, kuid lakk mis liistudele läks oli poolmatt või midagi sellist.
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
24-05-2012, 08:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2012, 09:07 PM ja muutjaks oli Priit.)
Eile õnnestus ukselukud laiali lammutada. Just nimelt lammutada, sest südamikus istusid muugid nagu "valatult". Alustasin juba üleeile erinevates lahustes loputamisega, aga ei miskit. Lõpuks jätsin ööseks WD40 ja aviobensiini lahusesse ja ennäe imet, eile õnnestuski seejärel muugid tömbiks tehtud kruvika ja haamri abil välja koputada. Siis veel tükk aega lahustamist, et vedrud kätte saada. Seejärel veel bensiini ja liivapaberit muukidele ja lukud töötavadki jälle.
Täna läks tagasilda Silberautos sisse Mobilube HD-A 85W90, 1,3 liitrit mahtus. Samuti läksid vahetusse tagumise stabikavarda puksid ja pukside kaaned.
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
25-05-2012, 09:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2012, 09:22 PM ja muutjaks oli Priit.)
Täna läksid Lesvenis vahetusse mootoripadjad ja käigukastipadi. Kõik muidu väga hea, aga uued padjad toovad ootamatult hästi välja, et mootor tühikäigul lonkab ja mitte vähe. Vanade väsinud patjadega andis vähe tunda. Eks uurib vaikselt edasi, kas tegemist mõne pumba sektsiooniga või millegi muuga. Sõita muidu väga mõnus.
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Palju mootoripadjad maksid?
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(25-05-2012, 10:29 PM)atss Kirjutas: Palju mootoripadjad maksid? Febi pakendis on MB originaalid (tootja Boge). Letihind ca 48 eur/tk, klubikaart annab allahindluse 15%. Ühes kohas veebipoes nägin 43 euroga.
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
mjah maksavad normaalselt palju aga pean ka nendele mõtlema. kas see febi nõuab kohe klubikaarti või saab muidu ka? sai aastamaks makstud ja millal see kaart kunagi tuleb eks näeb
?
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(21-05-2012, 09:04 PM)Priit Kirjutas: Edit: ja pole välistatud, et mingi aeg tuleb surveid ikkagi uuesti allapoole tuua, sest mitte kõige paremat käimist külmalt tühikäigul võib põhjustada palju asju, sh kõrgsurvepump, aga lonkamist saab põhjustada samuti mõni klapp jne St tundub, et MB diislite puhul on mõttekas otsida kohe võimalikult ideaalset. Mida Põlluste ise arvas kõige tõenaolisemaks veaks et vahele jätab, lagiseb?
Olen ka ise OM601, 602, 603 mootoritega kokku puutunud, mis külmalt paar lööki vahele jätavad (ei ole küünalde probleem), pihustiotsade vahetus on mõnevõrra viga parandanud, õelda et just üheselt pihustiotstest tingitud ei julgeks. Täna plaan igatahes karla diislist läbi käia ja uurida mis pumba stend maksab (koos arvatavate kuluosade vahetusega), eks siis mõtlen edasi kas proovib või ei. Kui selgub et ilmselt "mingi kallis osa naguinii õhtal" siis ilmselt ei hakka raha investeerima ja kannatane need 2-4 vahele jäänud töötakti ära.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Kui mingipäev ühe teise autoga (Land Rover Series III, 1978a, Karla uued pihustid; mootori kapremont + tehasetaastatud pump = mootor on nüüd mõnusalt vaikne) Karlast läbi libisesin, siis tõstatasin ka MB lagisemise teema üles. Et pihustid uued jne, aga külmalt on ikka tõsine MB laks kuulda.
Ja et ometigi mõned isendid käivad vaikselt, nagu bensukad...(isiklikult olen kuulnud)
Vastus oli, et saab ära teha küll, aga "sa ei jõua seda maksta"...
Et asi pidi ikkagi pumbas, või, õigemini selle nukkvõllis kinni olema...Mis kulub mingil hetkel ära ja siis ei saagi seda mootorit vait.
Kuigi, kõik muud näitajad (kütusekulu jne) võivad head olla...lihtsalt see MB kuulus lagin.
+ peavad v.head olema ka kõik ülejäänu - rõngad, klapid, surved jne...kui kõik nagu originaalis, siis jääbki tasa.
Pumba osi, MB, muidugi eraldi ei müü, seega on ainus võimalus uus või tehasetaastatud pump osta.
Põnev teema, igaljuhul.
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
06-06-2012, 08:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2012, 09:32 AM ja muutjaks oli Priit.)
(05-06-2012, 03:54 PM)hannes_s Kirjutas: (21-05-2012, 09:04 PM)Priit Kirjutas: Edit: ja pole välistatud, et mingi aeg tuleb surveid ikkagi uuesti allapoole tuua, sest mitte kõige paremat käimist külmalt tühikäigul võib põhjustada palju asju, sh kõrgsurvepump, aga lonkamist saab põhjustada samuti mõni klapp jne St tundub, et MB diislite puhul on mõttekas otsida kohe võimalikult ideaalset. Mida Põlluste ise arvas kõige tõenaolisemaks veaks et vahele jätab, lagiseb?
Olen ka ise OM601, 602, 603 mootoritega kokku puutunud, mis külmalt paar lööki vahele jätavad (ei ole küünalde probleem), pihustiotsade vahetus on mõnevõrra viga parandanud, õelda et just üheselt pihustiotstest tingitud ei julgeks. Täna plaan igatahes karla diislist läbi käia ja uurida mis pumba stend maksab (koos arvatavate kuluosade vahetusega), eks siis mõtlen edasi kas proovib või ei. Kui selgub et ilmselt "mingi kallis osa naguinii õhtal" siis ilmselt ei hakka raha investeerima ja kannatane need 2-4 vahele jäänud töötakti ära.
Urmas Põlluste juurde uuesti alles lähen. Praegu on nii, et käivitades vaikus, siis umbes minuti jooksul tuleb metalne "haamer" sisse ja kui mootor täiesti töösoe, siis jälle vaikne, aga mootor "ujub" peal (mitte ei värise).
Mis puudutab Karlat, siis mõni aasta tagasi sai kuskil Peterburi tee alguses diislikeskuses (Silberi oma?) mu onu pumba stendi tehtud Karlast oluliselt parema hinnaga, kuigi Karlas oli tunnihinne madalam.
Eile siis selgus, et kuigi kütusepaagi taseme anduri tuli töötab, siis andur ikkagi ei tööta. Peale 20 l paaki valamist oli ette kerinud juba 400+km ja asi tundus väga kahtlane, aga sõitsin veel "ussi" ja vaatasin, et lõpuks peaks ju tuli põlema hakkama, aga ei hakanudki. (Väga) hea pool oli asja juures see, et auto suri hetkel, kui oma onu õue sisse keerasin. Läks ikka tükk tegemist, et elu sisse saada (filter maha ja kütust täis ja siis käiamist jne) Pagassis oli kanistriga ca 4 liitrit varu, aga sellest oli vähe abi, sest paagist tuli ikka kütus õhuga pooleks. Ega siis midagi, sai teise autoga veel kanistriga tanklas käidud, enne kui sõit sai rõõmsalt jätkuda. Üks sai selgeks - seier on üsna täpne ja maanteekulu mitte üle 7 liitri (liikluseeskirju järgides).
Küsimus - kuidas sellele andurile ligi saab, kus see asub (kas selleks on paak jälle tühjaks vaja teha?), kas selle kohta on siin foorumis teemat ka olemas?
Postitused: 8,297
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-06-2012, 08:42 AM)Priit Kirjutas: ...
Küsimus - kuidas sellele andurile ligi saab, kus see asub (kas selleks on paak jälle tühjaks vaja teha?), kas selle kohta on siin foorumis teemat ka olemas?
Paaki tühjaks tegema ei pea, kuid alla kolmveerandi võiks sees olla. Andur kinnitub pakiruumi poolt paagi ülaossa.
Seal on sigasuur mutter (universaalil 46, sedaanil ei tea), mis tuleb lahti krudida ja siis too torumoodustis välja õngitseda.
Ilmselt on anduritoru põhi sitta ja sodi täis ja lampi süütavad klemmid ei saa ühendust.
Minu arust oli teema 126 kohta, kuid andur on neil kõigil sarnaselt (nüansse muidugi olevat).
|