Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124, 300D Turbo, 1991 - Priit
#21
50kkm ei tohiks sellele puksile mingi näitaja olla, aga südamerahuks on ju mõistlik vahetada kohe kui et oodata millal pragu suuremaks läheb ja kaltsu välja viskab Rolleyes ühelt maalt hakkab mingit niiti narmendama sealt, siis on asi juba hull.

Vana hea neli on vastupidav jah, aga kummiosad iganevad ka seisval masinal.
Vasta
#22
Täna Krown-s käidud ja roostekaitse tehtud.

Mootori jaoks ka enamik juppe olemas. Kui järgmisel nädalal hüdrotõukurid ja serpentiinrihma amort laekuvad, saab töö ära teha. Seniks üritan minimaalselt sõita, kuna tühikäigul valus kuulata.

Ps avastasin, et paremal esitulel (vana tüübi tuli, Hella) tagumine kate (kaas) puudu. Kas kellelgi Tallinn-Pärnu suunal võib vedeleda sellist?
Vasta
#23
Kui sa vahepeal ei leia, siis ma võin sulle anda oma autost ülejäänud vanad tuled, küll aga pead ootama seda tõenäoliselt mai lõpuni. Pean kontrollima veel üle, et keegi neid vahepeal ära visanud ei ole.
Vasta
#24
(18-04-2012, 08:28 PM)Priit Kirjutas: ...
Ps avastasin, et paremal esitulel (vana tüübi tuli, Hella) tagumine kate (kaas) puudu. Kas kellelgi Tallinn-Pärnu suunal võib vedeleda sellist?

Kui vahel Kernus kinni raatsid pidada, siis mul on paar tükki üle. Helista, suhtleme.
Vasta
#25
(18-04-2012, 10:01 PM)v6sa Kirjutas:
(18-04-2012, 08:28 PM)Priit Kirjutas: ...
Ps avastasin, et paremal esitulel (vana tüübi tuli, Hella) tagumine kate (kaas) puudu. Kas kellelgi Tallinn-Pärnu suunal võib vedeleda sellist?

Kui vahel Kernus kinni raatsid pidada, siis mul on paar tükki üle. Helista, suhtleme.

OK, jätan meelde.

Vasta
#26
Esmaspäeval siis tehtud:
-Kett
-Pinguti (vana ei pidanud üldse survet üleval)
-Hüdrotõukurid
-Veepump
-Vaakuumpump kontrollitud
-Kõrgsurvepumba peal tihendid vahetatud.
-Rihm ja rihmaamort, rullik, laager.
-Esisillas stabikapuksid ja šarniirid vahetatud. Šarniire oligi viimane hetk vahetada, parem (muide Lemfröder) oli totaalselt kinni roostetanud.

Vaja plaani võtta:
-Põhja alla läheb plastikust kaitse- ja tolmukate
-Esivedrud koos patjadega vaja vahetada.
-Tagasillas silikoonid vahetada jms üle vaadata
-Sillastend
-Peale mõningast tallamist tuleb süütenurk üle vaadata ja pihusteid uurima asuda. Tühikäigul on endiselt traktor (sellele aitas kaasa ka pumbatihendite vahetus). Aga edasi astub veel reipamalt kui enne Rolleyes
Vasta
#27
Kas tõesti ketipinguti eluiga alla 250kkm???
Vasta
#28
Kõik ilus kena aga tekib küsimus kas tõesti oli mõtet nii kalli raha eest see auto soetada kui nkn suuremosa kulujupid välja vahetad uute vastu ?
Muidu toetan mootorivaliku poolest Thumbsup
Vasta
#29
(02-05-2012, 09:46 PM)Kaltsyum Kirjutas: Kõik ilus kena aga tekib küsimus kas tõesti oli mõtet nii kalli raha eest see auto soetada kui nkn suuremosa kulujupid välja vahetad uute vastu ?
Muidu toetan mootorivaliku poolest Thumbsup

Kas mõtet - raske öelda Eusa_doh Kaine mõistuse järgi oleks kasvõi Taadu W210 olnud ilmselt parem rahapaigutus. Samas mulle meeldivad just W124, W126 ning W201 2,3 või 2,5. Ja kui MB kere on elus, siis muu tehtav. Kuigi olen elu jooksul päris palju erinevaid asju ehitanud ka ise, oleks müügihetkel mõne MB-jumala kohalolu andnud palju väärtuslikku infot. Kui kõike ette teaks, ei teeks palju asju.


(02-05-2012, 06:02 PM)hannes_s Kirjutas: Kas tõesti ketipinguti eluiga alla 250kkm???

Tallad olid OK. Pinguti väljast oli ka OK, otsal polnud ka midagi viga. Samas õli seal sees polnud, ainult vedru surve e seisva mootoriga täiesti lõtv kett.

Samuti polnud Urmas Põlluste ammu näinud (kui üldse) nii kinni roostetanud (Lemfröderi) šarniiri, kui paremal pool oli (osad jäid vanarauaks, ei saa enam pilti teha). Ainult õnne küsimus, et alt ära ei murdunud enne vahetust.

Vasta
#30
Poole odavama hinnaga saad 3 korda kehvema auto. Jah, võid teha selle väga odavalt korda aga sellist välimust ja seisukorda sa ei saavuta isegi 2000euro lisamisega, kui käesolev auto hetkel on. Pisidetailid on need kõige kulukamad ja tähtsmad mis annavad korraliku välimuse.
Vasta
#31
Tere

Natuke teeb mindki murelikuks see, et siiani aint remondid seda autot. Tundub et see müüja on natuke üle hinnanud seda autot. Aga jah paraku selline see auto ost on. Endalgi alles üks halb juhus selja taga, kus sai auto esmase emotsiooni peale ostetud ja opaaa hakkas see trall peale. tegemist ei olnud MB- ga. Nüüdseks auto küll korras aga, veelkord sain kinnitust tõsiasjale, et kõik mis ahvatleb ja hiilgab ei ole veel kuld.

Parimate soovidega Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#32
(03-05-2012, 07:11 AM)siimruz Kirjutas: Tere

Natuke teeb mindki murelikuks see, et siiani aint remondid seda autot. Tundub et see müüja on natuke üle hinnanud seda autot. Aga jah paraku selline see auto ost on. Endalgi alles üks halb juhus selja taga, kus sai auto esmase emotsiooni peale ostetud ja opaaa hakkas see trall peale. tegemist ei olnud MB- ga. Nüüdseks auto küll korras aga, veelkord sain kinnitust tõsiasjale, et kõik mis ahvatleb ja hiilgab ei ole veel kuld.

Parimate soovidega Siim

Tegelikult ka sellised maasikamad mersud nõuavadki rohkem tähelepanu, et mitte rondistuda ja "harju keskmiseks" muutuda. Nii mõnedki perfektsete 126-te omanikud siit klubist on pannud mitte vähe raha oma muuseumi eksponaatide alla. Seda pühendumist peab lihtsalt mõistma, loomulikult "ei pruugi" vajadust olla taolisi profülaktilisi ja hooldavaid remonditöid koheselt teha, alati võib ju 3-4 aastat ennem seljas elada ja siis käsile võtta kui võtmest enam käima ei lähe jne...
setud sõitsid seciga
Vasta
#33
Ma ütleks samuti, et ka maasikas vajab investi. Detail ei pruugi ju täiesti läbi olla aga kui uuenduskuur ette võtta siis miks mitte kohe kõik vähegi kahtlased kohad ära teha siis ju muretum kulg mitmeks aastaks. Ega kui osta autol millel kõik uueväärne....siis ju tegu uue autoga, lihtsalt vananenud mudeligaSmirk ja ega uuest peast maksis auto ju ~ kümme korda rohkem millega Priit ta nüüd kätte saiSmirk
Vasta
#34
(03-05-2012, 07:11 AM)siimruz Kirjutas: Natuke teeb mindki murelikuks see, et siiani aint remondid seda autot.

Mul on vastupidi hea meel, et leidub kainimesi, vanemaid autosid korralikult hooldavad; on ju vahetatud asjad kõik pea kuluosad nagu mingi filtergi, mida aeg ajalt vahetama peab.

Kui auto on piisavalt vana, siis kilometraazi päris otseselt vaadata ei saa; et noh, et kas ketipinguti kestabki siis ainult 250tkm jne. Ketipinguti kestab vblla 750000, aga ainult juhul, kui ta iga päev pikki otsi sõidab ning korrapäraselt õlivahetust saab.

Vanemal masinal on ikka tulnud ette aegu, kus ta vblla aastaid seisab, siis on jälle käima pandud, et ntx õlivahetusse sõita, aga sinna sõit toimub ju vana ja riknenud õliga (õli, teatavasti, kaotab lahtiselt seistes (mootoris sees = lahtiselt) oma määrimisomadusi...jne ajaga kaasnevad tegurid.

Samamoodi vananeb ka seistes nii metall kui kumm.
(näiteks, kes veel ei tea - tänapäevase pereauto tavalise hammasrihma iga on, ütleme, 120tkm või 7 aastat, juhul kui auto läbisõit on imeväike või seisab hoopis...Ehk 8ndal aastal võib see rihm vabalt katkeda, hoolimata sellest, et läbisõit vahepeal oli 10tkm)

Kui Priit nüüd sama kvaliteetseid varuosi kasutab (nagu omal ajal tehaski) ja auto igapäevakasutusse võtab; siis jätkub selle auto lugu just sealt, kust ta pooleli on jäänud ja ees ootab veel 1mkmi...Eusa_clap

Vasta
#35
Ega jah, kui hüdrotõukurid välja jätta, siis enamik vahetatutest on siiani olnud kuluosad. Praegu midagi sõitmist ei sega ja mõnigi omanik ei hakkaks praeguses seisus sildasid üldse torkima. Käisin just täiesti korras tööautoga 80kkm hoolduses ja läks ka hoobilt 300 eurot.

Traktorihääle põhjus võib olla teoorias:
-saanud korra kahtlast kütet, mida rääkis ka müüja
-lisaks pihustite välimus räägib sellest, et on võimalik, et pihustite maha keeramisel pole seibe vahetatud, vaid olemasolevad jõuga kinni tõmmatud.
Kuna 1 jooks pihusteid lisaks olemas, siis lasen lähiajal Märjamaal üle vaadata ja usun, et ka pihustid saab vaikseks. Praegu nii, et külmalt käivitades on lagin tugev, kui sõita mootor soojaks ja siis veel lasta mootorit ka mõnda aega oma võimeid näidata, jääb üsna tasaseks. Ja ka külmalt alates 1500 rpm muutub traktor hoopis teiseks.

Urmas Põlluste suhtes on öelda küll ainult kiidusõnu - tõsine MB mees, kes teab mida teeb ja töö on kiire ning väga kvaliteetne. Temalt olen nii mõndagi kasulikku kuulnud ja õppinud.

Kuna täna käisin Märjamaalt läbi ja müstiline šarniir oli alles, panen ka pildid üles. Kes välja mõtleb, kuidas rooste sisse sai (auto ühte ratast pidi uppunud?), saab 10 punkti Rolleyes Väljast on kate ideaalne ja ka sõrme ümber liibub tugevalt. Meister ütles, et pole sellist varem näinud. Ps piltidel on suurem rooste juba šarniirist eemaldatud.
       
       




Vasta
#36
Eks see hooldus ja hoolitsemine ole siiski omaniku peas kinni. Kallid naised, ärge panga pahaks aga tüüpilisest naisomanikust autojuht pidavat siirduma remondikotta vaid kahel põhjusel:
1. auto ei käivitu
2. kuskil koliseb midagi

Tegelikkuses on ikka piisavalt palju mehi kes suudavad ka need põhjused üle elada ja edasi sõita (liikuda) mõtlemata remondist. Üks tuttav väljendas ennast selliselt: "... mitte auto ei jää vanaks vaid aastate möödudes lihtsalt vajab kõvemat tümpsu..."

Mul on tõsiselt hea meel, et meie seas on palju neid kes mitte lihtsalt ei kulge vaid naudivad nii sõitu kui masinat ennast - olenemata selle vanusest.

EDU Priidule!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#37
(03-05-2012, 09:33 PM)Priit Kirjutas: Kes välja mõtleb, kuidas rooste sisse sai (auto ühte ratast pidi uppunud?),



Mitte uppunud, vaid kasutatud on mitte nii kvaliteetset B varuosa.

Originaalsharniir, teatavasti LMI oma, välja näeb selline:

[Pilt: 1243330327.jpg]

(metallosal galvaaniline kate, musta värvi kumm + sinised rõngad)
...on mingil põhjusel saba andnud ning asendatud mingi muu tootja tootega. (galvaanika puudub, kumm vale jne)



Vasta
#38
OT sarniir:
Igatahes kui originaal kestab ~2-400kkm mille järel tekib olematu lõtk või krigisemine, siis vanamehe masinal b-osa kestis 2 aastat ja umbes 50kkm mille tagajärjel 4mm lõtk.
Kusjuures mõlemad originaal sarniirid hakkasid krigisema küllaltki samal ajal (~2000km oli vahe), siis esimene saigi asendatud b- osaga ning teisele süstisin õli sisse et enam ei krigiseks. Saigi nagu meelega tehtud katsetus et palju see õli süstimine aitab. Selleks ajaks kui b-osa oli jälle õhtal oli teisel poolel (originaalil, millel õli sisse süstitud) lõtk ~2mm. Muide b-osa oli juhipoolne, mis üldjuhul väiksemal koormusel töötab.
lemförder varuosa sai kasutatud....



Vasta
#39
See mitte nii kvaliteetne B-osa oli Lemfröder.
Ps Kes LMI-d maale toob?

(10-05-2012, 08:26 AM)stihl Kirjutas:
(03-05-2012, 09:33 PM)Priit Kirjutas: Kes välja mõtleb, kuidas rooste sisse sai (auto ühte ratast pidi uppunud?),



Mitte uppunud, vaid kasutatud on mitte nii kvaliteetset B varuosa.

Originaalsharniir, teatavasti LMI oma, välja näeb selline:

[Pilt: 1243330327.jpg]

(metallosal galvaaniline kate, musta värvi kumm + sinised rõngad)
...on mingil põhjusel saba andnud ning asendatud mingi muu tootja tootega. (galvaanika puudub, kumm vale jne)


Kuidas neid lõtke ilma lahti võtmata kontrollite?

(10-05-2012, 06:03 PM)hannes_s Kirjutas: OT sarniir:
Igatahes kui originaal kestab ~2-400kkm mille järel tekib olematu lõtk või krigisemine, siis vanamehe masinal b-osa kestis 2 aastat ja umbes 50kkm mille tagajärjel 4mm lõtk.
Kusjuures mõlemad originaal sarniirid hakkasid krigisema küllaltki samal ajal (~2000km oli vahe), siis esimene saigi asendatud b- osaga ning teisele süstisin õli sisse et enam ei krigiseks. Saigi nagu meelega tehtud katsetus et palju see õli süstimine aitab. Selleks ajaks kui b-osa oli jälle õhtal oli teisel poolel (originaalil, millel õli sisse süstitud) lõtk ~2mm. Muide b-osa oli juhipoolne, mis üldjuhul väiksemal koormusel töötab.
lemförder varuosa sai kasutatud....


OT
Kuna Mersusse raha matmisest sai kopp ette, leidsin Poolast auto, mis soodne ja moodne NodEusa_danceEusa_clap
           
/OT
Vasta
#40
LMI ehk Lemförderi alusvankri osi toovad maale näiteks KGK, Mercantile, Balti Autoosad ja võib olla veel keegi.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,925 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,601 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,412 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,118 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,872 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,615 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,537 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,143 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,270 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB E320, 1993, w124 - Ermo Ermo 52 66,326 30-04-2015, 10:52 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne