Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124, 300D Turbo, 1991 - Priit
#1
               

Üldandmed

Mark: Mercedes-Benz
Mudel: 300D Turbo 631.960 12042144
VIN kood: WDB1241331B561910
Mootor: 3.0 R6
Käigukast: Automaat, 4 käiku
Võimsus: 108 kW, 147 hj @ 4600 rpm
Moment: 273 Nm @ 2400 rpm
Keretüüp: W124 (sedaan)
Registreeritud: 03.04.2012 (Eestis alates 09.03.2012)
Läbisõit: 246000 km (ostuhetkel, võibolla isegi on)
Kütusekulu: 6,2 (90km/h)/8,1 (120km/h)/9,3 (linn) l/100km (tehaseandmed)
Kütusepaak: 90 l
Kiirendus: 10,9 s
Tippkiirus: 202 km/h
Veljed: 15 x 6,5" Mercedes Benz plekkveljed talverehvidega,
15 x 6,5" Mercedes Benz valuveljed suverehvidega
Värvus: 702 Smoke Silver (tegelikult pigem kuldse varjundiga)
Sisu: Männiroheline tekstiilsisu, kreemika nahaga laepolster

Varustus
ENGINE: 603960 12 034251
TRANSMISSION: 722357 03 567366
BODY: 02740
ORDER NUMBER: 0121704394
LIGHTS: BOSCH
WIPER: SWF 910621
INTERIOR COLOR: 066
PAINTS: 702

240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
261 TYPE DESIGNATION ON FENDER / SIDEWARD DELETION
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
550 TRAILER COUPLING
561 REINFORCED DRIVER SEAT, LEFT
570 FOLDING ARMREST, FRONT
620 AIR POLLUTION CONTROL
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY

Lisaks
-Stereo VDO MS 4100
-Aknad kiletatud

Puuduv, varustus, mis plaanis tulevikus lisada
-Tempomat
-Tagumised kõlarid
- ...


Tehtud enne müüki "maaletooja" poolt:

-Käigukasti õlivahetus
-Roolivõimu õlivahetus
-Kütusefiltri vahetus
-Õhufiltri vahetus
-Akende kiletamine
-Tagasilla õlivahetus
-Ülevaatus ja registreerimine
-"Ämblikud summutist välja" Eusa_clap

Vaja kohe teha:
-Mootori õlivahetus. Kuna võib olla pikalt vahetamata, saab mootor ka pesu pesuõliga.
-Jahutusvedeliku vahetus.
-Sildade kontroll igasuguste pukside jms osas ja reguleerimine (sillad on ka praegu vaiksed)
-Tagakoobaste keevitus.
-Täielik roostekaitse Krown-is
-Katuseluugi puhul tahab uurimist, mis põhjusel on pagasnikust mootor kadunud ja luuk kui suvel hädatarvilik lisa on vaja hooajaks tippvormi saada
Vasta
#2
Tundub pagana ilus asi olema,klassika.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Kena 124. Tahaks ka 3,0td minekut proovida või omale samasuguse auto soetada. Juttude järgi pidi päris hea olema, kuigi ise eelistaks manuaali.
Naftapress.
Vasta
#4
kui saladus pole ,siis mis hinnaklassi jääb sellisese isendi hind
Vasta
#5
Kas sõitsid sellega nädalake tagasi Tartust läbi? Selline huvitavalt kena kärukonksuga Mercedes-Benz jäi silma.
Väga hea leid igal juhul, muretut sõitu.
Vasta
#6
(08-04-2012, 05:12 PM)põhh Kirjutas: Kas sõitsid sellega nädalake tagasi Tartust läbi? Selline huvitavalt kena kärukonksuga Mercedes-Benz jäi silma.
Väga hea leid igal juhul, muretut sõitu.

Ilmselt Janno (müüja) tiirutas sellega ringi.


(08-04-2012, 10:04 AM)arts24h Kirjutas: Kena 124. Tahaks ka 3,0td minekut proovida või omale samasuguse auto soetada. Juttude järgi pidi päris hea olema, kuigi ise eelistaks manuaali.
Kiirendus ja ka kütusekulu maanteel tehase andmetel tegelikult umbes sama, mis korras 2,2 110 kW bensukal (mõlemad W124). Moment diislil muidugi ligi 60 Nm parem ja kättesaadav juba 2400 rpm. Diislil minu tunde järgi pigem automaat, bensukal võib ka manuaal. Bensukas võiks automaadiga olla alates 3 liitrist. Aga see kõik maitse küsimus. Ja häält ei anna neil kahel võrrelda, diislil kõvasti mehisem.

Vasta
#7
(08-04-2012, 05:22 PM)Priit Kirjutas: Moment diislil kättesaadav juba 2400 rpm.

Vaid 7Nm vähem (265Nm) on saadaval juba alla 2000rpm.
1987a tehase reklaambrošüürist on meelde jäänud selline pilt 603 momentide ja hobuste kohta:

[Pilt: OM603_factory_dyno_graph.jpg]

Ehk siis sõida nagu liinibussiga; iga käiguga jäksab vabalt minna...Eusa_whistle

Vasta
#8
(08-04-2012, 11:16 PM)stihl Kirjutas:
(08-04-2012, 05:22 PM)Priit Kirjutas: Moment diislil kättesaadav juba 2400 rpm.

Vaid 7Nm vähem (265Nm) on saadaval juba alla 2000rpm.
1987a tehase reklaambrošüürist on meelde jäänud selline pilt 603 momentide ja hobuste kohta:

...

Ehk siis sõida nagu liinibussiga; iga käiguga jäksab vabalt minna...Eusa_whistle
Tänud andmete eest, hariv ja kasulik lugemine. Thumbsup Mul polnud peale tehnoandmetes toodud maksimumide midagi võtta.

Aga ka MB bensukad on selles mõttes head, et jõudu jagub ka madalamatel pööretel.

Vasta
#9
[/quote]
Tänud andmete eest, hariv ja kasulik lugemine. Thumbsup Mul polnud peale tehnoandmetes toodud maksimumide midagi võtta.

Aga ka MB bensukad on selles mõttes head, et jõudu jagub ka madalamatel pööretel.
[/quote]

There's no replacement for displacement ehk siis töömahu vastu ei saa Unibrow
Vasta
#10
Et keegi liiga kadedaks ei läheks (st et autol on ikka vigu ka), siis vahepeal tehtust.

-Auto sai täna uue õli koos eelneva pesuõliga ja jahutusvedeliku. Vahetaja ütles aga, et mootori puhul tühikäigul on müratekitajaks hüdrotõukurid (ca 1500 rpm täielikult kadunud). Õlivahetus tegi veidi vaiksemaks.

-Kuna ühes rehvis oli kruvi, siis selgus poolkogemata, et Võrus on kaks velge kinnitatud 4 ja kaks 3 poldiga Eusa_wall Oma teada kamikadze paketti ei tellinud Ninja

-Sildade puhul midagi teha pole vaja, kui siis stabikavarda otsapuksid võiks vahetada.

-Kunagi peab mõtlema hakkama kardaanileevendite vahetusele.

-Mõne roostetäpi olen ikka suutnud leida ja tõstukil selgus, et tagakoopad tahavad kummikorkide juures enne roostetõrjesse minemist lausa keevitust saada. Aga ei midagi hullu, ülejäänud põhjaalune pettumust ei valmistanud.
   

-Tagasild toimetab hoolimata kunagisest nivoo eemaldamisest mõnusalt.

Vasta
#11
Vahepeal tehtud ja lähiaja plaanid.

-Mootori pesuõli + õlivahetus. Tehtud! 09.04.12
-Jahutusvedeliku vahetus. Tehtud! 09.04.12
-Sildade kontroll igasuguste pukside jms osas Üle vaadatud 09.04.12. Stabika otsapuksid ja šarniirid (profülaktika mõttes) lähevad varsti vahetusse.
-Suverehvid alla. Tehtud! 09.04.12
-Tagakoobaste keevitus. Tehtud Vana-Vigala TTK töökojas. 13.04.12
-Täielik roostekaitse Krown-is Aeg 18.04.12
-Mootor saab lähiajal suurema hoolduse, jupid tellimisel. Vahetusse lähevad hüdrotõukurid (Hanzuke pole viitsinud korralikult õli vahetada), kett (MB väidetavalt näeb ette keti vahetuse 250000 juures) ja pinguti, veepump, vaakuumpumba kontroll, lamerihm ja selle pingutusega seotud jupid, kütusefiltrid, kõrgsurvepumba pihustitorude juures tihendite vahetus (mõnesaja kilomeetriga on tekkinud leke). Mootor tuleb käima saada nagu Šveitsi kell.
Vasta
#12
Ketipinguti on hüdrauliline. Mis tast vahetada? Vaheta ketitallad kui on kulunud.
Kuigi neid polegi väga "easy" vahetada, R6 puhul ilmselt radikas eest, muidu ei mahu välja nokkima taldu kinni hoidvaid tifte.
Kindlasti vaheta geneka rihma amort!!!
Turboga 124 diislit tahaks isegi proovida, aastat 10-12 tagasi oli helesinine unistus, kuid pidin leppima 2.0D .Doubt
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
(13-04-2012, 06:40 PM)Laur Kirjutas: Ketipinguti on hüdrauliline. Mis tast vahetada? Vaheta ketitallad kui on kulunud.
Kuigi neid polegi väga "easy" vahetada, R6 puhul ilmselt radikas eest, muidu ei mahu välja nokkima taldu kinni hoidvaid tifte.
Kindlasti vaheta geneka rihma amort!!!
Turboga 124 diislit tahaks isegi proovida, aastat 10-12 tagasi oli helesinine unistus, kuid pidin leppima 2.0D .Doubt
Lasen Märjamaal Urmas Põlluste juures teha. Meister arvas, et taldu pole vaja vahetada, eks lahti võttes näeb. Pingutitega pidi olema hoolimata hüdraulikast teema, et hakkavad järele andma, ei tea vaielda. Amort läheb kindlasti vahetusse ja hoova enda laager pidi olema ka täiesti kindel, et vahetust vajab. Tore kui asi hooldusega piirdub. Kui mõni klapp on seoses tõukuritega kannatada saanud, on keerulisem lugu.

Vasta
#14
Rooste on täiesti normaalne asi vähese auto kasutuse puhul.
Sai vanamehe tsikkel kunagi ammu kuurist välja aetud. Läbisõit oli 3000km ja peale seda seisis 13-15 aastat kuuris. See tugev vene tehnika oli ikka roostetanud, mootorikinnitused väristas esimese 100 km. läbimisel lahti. Palju palju muid asju veel mis tahtsid parandamist ajapikku.
Läbisõidus ei tasu kahtlema hakata, kui vahel tundub, et auto laguneb liialt.
Vasta
#15
(13-04-2012, 08:22 PM)väikemees Kirjutas: Rooste on täiesti normaalne asi vähese auto kasutuse puhul.
Sai vanamehe tsikkel kunagi ammu kuurist välja aetud. Läbisõit oli 3000km ja peale seda seisis 13-15 aastat kuuris. See tugev vene tehnika oli ikka roostetanud, mootorikinnitused väristas esimese 100 km. läbimisel lahti. Palju palju muid asju veel mis tahtsid parandamist ajapikku.
Läbisõidus ei tasu kahtlema hakata, kui vahel tundub, et auto laguneb liialt.

Tagumised rattakoopad rooste osas nägid välja nagu tüüpkohad. Kummipunnide ümbruses oli niiskus pleki ja tehasemastiksi vahele roninud. Hullu polnud midagi. Seepärast oli ka mõtte kohe korralik korrosioonikaitse peale lasta, ennetamine tasub ära.

Ls 247000 on üsna reaalne, pole põhjust kahelda.

Vasta
#16
Keerad pinguti välja, kui ots on ilus ümar siis OK, kui on peksa saand, siis vaheta välja (ole ettevaatlik et valesse keermesse ei keera). Mootorikett on kindlasti veninud ja soovituslik on vahetamine, uuetüübi kettidel ka lisa õlitus kanalid - selle tööga soovitaks ka Põllustet.

Mootorile peale vaadates on su masinal pinguti ilmselt naguinii korras.
Vasta
#17
EDIT: Tagantjärele on selgunud, et müüja jutu järgi oli auto mootor Saksamaal kuuma saanud ja vahetati juba siin Eestis ümber teise mootori vastu. Kuna enne müüki mootorinumbrit ei võrrelnud paberitega, jäi märkamata. Infot on kinnitanud ka hiljem nähtud pooleldi täis ülevoolupaak kollase jahutusvedelikuga (asub paremal esimeses rattakoopas, sinna satub vedelik kuumaprobleemide korral).
Vasta
#18
Lugedes su teemat on tuttav tunne. Vanur on ikka vanur. Olgu nii heas seisus kui tahes hakkad ikka oma käe järgi säädima. Ja siis hakkavad üllatused tulema.

Aga muidu asjalik ost.

Küsimus? olen kuulutusi jälgind. kas 2,5 diisliga on mõnel isendil ka keegi kohanud tehasepoolset püsikiirusehoidjat. või on see mingil põhjusel 124 puhul välistatud. Ise pole nagu kohand.
kui leiaks sellise isendi. Oleks see vast väärt aparaat.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#19
(16-04-2012, 07:20 AM)siimruz Kirjutas: Küsimus? olen kuulutusi jälgind. kas 2,5 diisliga on mõnel isendil ka keegi kohanud tehasepoolset püsikiirusehoidjat. või on see mingil põhjusel 124 puhul välistatud. Ise pole nagu kohand.
kui leiaks sellise isendi. Oleks see vast väärt aparaat.

Võta Mobile lahti ja pane kohe otsingusse ka Tempomat (panin E-klass, diisel al 66 kW, automaat, cruise, 1990-1996), täiesti olemas:
http://suchen.mobile.de/auto/search.html...SE_CONTROL

Ps Miks just 2,5? 2,5 ja 3,0 on kütusekulult samad.

Vasta
#20
   
Kas selline pragu leevendis (1 pragu on nii eesmises kui ka tagumises leevendis), arvestades auto mootorit on:
-Tühiasi
-Riiulil võiks 1 varuks olla
-Oleks mõistlik vahetada
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,923 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,536 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,405 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,103 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,868 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,600 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,524 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,140 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,267 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB E320, 1993, w124 - Ermo Ermo 52 66,312 30-04-2015, 10:52 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne