14-12-2011, 05:22 PM
Tervist!
Oman esimese autona 300CE'd ja rõõmu kui palju sellega.
Auto ise on siis 3.0 132kw ja 90. aasta oma.
Auto saamisest saati on nagu vanakestega ikka, midagi teha. Ise ma ei jaga autodest pea midagi ja seega olen päris ühe kopika remondimeestele kinkinud. Augusti lõpus ei võtnud auto enam R-käiku sisse ja pool kasti läks vahetusse. Näidati mulle täiesti siledaid kettaid töökojas, ma noogutasin ning lasin pool uut kasti, uue õliga, sisse panna.
Peale seda oli tükka aeg kasti poolt vaikus. Vahepeal lasin elektroonika korda teha, kuna keegi eelnevatest omanikest ei jaganud eriti füüsikat vist. Auto sõitis korralikult esimeste külmadeni. Jamad hakkasid vist enne miinus kraade juba. Kolmandalt käigult üle minnes neljandale, hakkas auto vappuma. Pöörded võnkusid üles-alla ja käik ei vahetunud. Siis aitas gaasi korraks lahti laskmine. Kui läks miinus kraadile, siis pidin oma kõva mitu kilti sõitma, enne, kui üldse 4'nda sisse võttis. Arvasin, et ehk õli paks vms. Pärast parklas oli ka lõbus, kui tagumine ennast sisse ei võtnud, kuigi peale paari ringi ümber asula töötas tagumine jälle.
Nüüd on siis asi 'stabiliseerunud': käiguvahetustel jõnksutab auto, vahest kiirendamisel ei saa vist käiku sisse ja auto viskab pöörded lihtsalt piirajasse(ise edasi pmst ei liigu). Kohalikud targad pakkusid välja, et sitt õli on kastis või õlipumbaga jama.
Nüüd ma palun teie abi. Mida soovitate teha? Kelle juurde minna? Mida kontrollida?
Samuti ei ütleks ära mõnest heast diagnostika-mehest, kuna autot peab käivitama gaasiga ja on ka kunagi fooritaga välja surnud(madalad pöörded).
Ette tänades,
Sleven!
Oman esimese autona 300CE'd ja rõõmu kui palju sellega.
Auto ise on siis 3.0 132kw ja 90. aasta oma.
Auto saamisest saati on nagu vanakestega ikka, midagi teha. Ise ma ei jaga autodest pea midagi ja seega olen päris ühe kopika remondimeestele kinkinud. Augusti lõpus ei võtnud auto enam R-käiku sisse ja pool kasti läks vahetusse. Näidati mulle täiesti siledaid kettaid töökojas, ma noogutasin ning lasin pool uut kasti, uue õliga, sisse panna.
Peale seda oli tükka aeg kasti poolt vaikus. Vahepeal lasin elektroonika korda teha, kuna keegi eelnevatest omanikest ei jaganud eriti füüsikat vist. Auto sõitis korralikult esimeste külmadeni. Jamad hakkasid vist enne miinus kraade juba. Kolmandalt käigult üle minnes neljandale, hakkas auto vappuma. Pöörded võnkusid üles-alla ja käik ei vahetunud. Siis aitas gaasi korraks lahti laskmine. Kui läks miinus kraadile, siis pidin oma kõva mitu kilti sõitma, enne, kui üldse 4'nda sisse võttis. Arvasin, et ehk õli paks vms. Pärast parklas oli ka lõbus, kui tagumine ennast sisse ei võtnud, kuigi peale paari ringi ümber asula töötas tagumine jälle.
Nüüd on siis asi 'stabiliseerunud': käiguvahetustel jõnksutab auto, vahest kiirendamisel ei saa vist käiku sisse ja auto viskab pöörded lihtsalt piirajasse(ise edasi pmst ei liigu). Kohalikud targad pakkusid välja, et sitt õli on kastis või õlipumbaga jama.
Nüüd ma palun teie abi. Mida soovitate teha? Kelle juurde minna? Mida kontrollida?
Samuti ei ütleks ära mõnest heast diagnostika-mehest, kuna autot peab käivitama gaasiga ja on ka kunagi fooritaga välja surnud(madalad pöörded).
Ette tänades,
Sleven!