Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mb w124 300D turbo 87a.-arts24h
#21
Vahepeal sai laager ära vahetatud ja krigin kadus ka ära kui olin silikoon puksile õli süstlaga pannud. Eks näis kaua vait püsib.
Vedrudega pole jõudnud veel tegeleda.
Naftapress.
Vasta
#22
Nv sai autole ära tehtud ülevaatus ja suverehvidega sai ka lõpparve tehtud. Icon_razz
[Pilt: 35866-Picture_561.jpg]
Naftapress.
Vasta
#23
Tahmapressil sai õli ära vahetatud ja veel mõned tükid kapotialla lisatud. Mõned pildid karaazist siis.
[Pilt: 67979-001.JPG]
[Pilt: 22852-010.JPG]
[Pilt: 98846-005.JPG]
[Pilt: 82956-008.JPG]
[Pilt: 34956-013.JPG]
[Pilt: 86669-015.JPG]
[Pilt: 65847-018.JPG]
Nüüd oleks vaja kedagi teadjat meest kes pumpa ka peale keeraks sest auto ei taha nüüd üldse liikuda. Hääl on aga pilti pole lõpu pööretel kaob jõud ikka suht ära aga muidu sõidab küll.
Naftapress.
Vasta
#24
vaata et vähe rahulikumalt võtad lähed juba "hulluks" äraIcon_razz.Paistab ,et dislade föönitamine moodi läinud.Edu!
Vasta
#25
Doonorit ootamas. Eusa_dance
[Pilt: 44356-002.JPG]
Naftapress.
Vasta
#26
Üsna võigas näeb välja Big Grin
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#27
müü süsteem mulle maha mootor jäta endale ja siis saadki masuudist superturbo tehaEusa_drool
Vasta
#28
Õige asi!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#29
Masuudikas on juba piisavalt turbo, nüüd tuleb ainult kraanid lahti keerata ja lont tagant välja lasta. Big Grin Bensuka tükke läheb mul omal tulevikus vaja kui kunagi rahad liikuma saab ja uue 190 soetan. Arvan et kõik mida vaja saad hentsi käest.
Naftapress.
Vasta
#30
Päris huvitav lahendus originaal kollektoritega Unibrow ega ilma pumpa keeramata sealt midagi ei tulegi http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=21998
Piltidelt paistab et originaal kollektor on kenasti ära kasutatud kuid karterituulutus tundub justkui sulgemata jäetud? Kas osa turborõhku suunatakse karteri ruumi?
Vasta
#31
Hoolikamalt vaadata siis näed et pimedad on ees. Täna hommikul helistasin ühele diislihundile kes pidi jube spets mees olema. Rääkisin loo ära et panin turbo peale ja auto ei liigu, vastus tuli kiire et, ei saagi liikuda. Seda ei saagi peale keerata et mul uut pumpa vaja td oma. Seda lõbu ma hetke finants seisuga lubada kindlasti ei saa sest usun et tegemist päris kalli tükiga ja arvan et neid ei liigu ka vägapalju.
Naftapress.
Vasta
#32
(13-12-2011, 12:08 PM)arts24h Kirjutas: Hoolikamalt vaadata siis näed et pimedad on ees. Täna hommikul helistasin ühele diislihundile kes pidi jube spets mees olema. Rääkisin loo ära et panin turbo peale ja auto ei liigu, vastus tuli kiire et, ei saagi liikuda. Seda ei saagi peale keerata et mul uut pumpa vaja td oma. Seda lõbu ma hetke finants seisuga lubada kindlasti ei saa sest usun et tegemist päris kalli tükiga ja arvan et neid ei liigu ka vägapalju.

Nii vastaski? Et on vaja TD pumpa? Oled ehk nii lahke ja jagad selle spetsi kontakte?
Selles on tal muidugi õigus, et mootori eluea huvides on TD pumba install küll. Ning kätte saab sealt ka rohkem.
Aga jämeda tahmalondi saab kätte ka vabalthingeldava pumbast (ja kepsud sulanud kolbide tõttu kõveraks).

Nendelt piltidelt ei näe mina küll mingeid pimedaid, kuid pildid ongi pisikesed (ja paik pimeIcon_razz )

Kuigi välja näeb kole, võib tulemus olla täitsa töötav.

Miks Sa mootorile õhku anda ei taha? Radikast läbi tulnud soe õhk esitule tagant nurgast ei ole küll mõistlik valik... Ikka külma tuleb anda.
Vasta
#33
Ja saadki mootorist lahti.

1. Tehase turbokal on eraldi mootori õli jahutus.
2. Tehase turbokal on spets õlitusavad kolbide sõrmede õlitamiseks.

Järledusi võid ise teha.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Vasta
#34
OT: Naljakas kuulata neid "kõwasi diislispetse" arusaamatu kuidas nad oma tööd teevad, kui nad ei suuda vanal ja "lollil" rida pumbal kütuse kogust suurendada.
Käisin ise kunagi sama palvega kõik teadaolevad diisli "spetsid" Tallinna lähedal läbi ja ei saanudki tehtud.
Vaja oli 2,0D natuke rohkem jõudu välja pigistada.
Tuleb teha nii nagu alati, omale asi selgeks ja tegutsema.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#35
Jah, võta need õiged lingid lahti, tee asi omale selgeks ja keera ise peale, pole mingi ulme töö. Sai sedasi tehtud ja kõige ilmekamalt iseloomustab võimsuse lisa see, et kui ennist 3.0E atm kast lasi vabalthingava om602-he mõlemad pedaalid põhjas pöörded 1500-ni, siis peale turbo ja pumba keeramist on stall speed napilt 2000p/min. Olen seni neli OM60x mootoril pumba peale keeranud (kõik vabalthingavad)
Väidetavalt on suurim erinevus turbo ja N/A pumba vahel pumbas oleva nukkvõlli tõus.

Ka vabalthingaval on kolvisõrme õlitus olemas, mõõda väntvõlli jookseb õlikanal, mis õlitab kepsusaalesid ja mõõda kepsu jookseb õlikanal kolvisõrmeni. Loomulikult ei saa vabalthingava juppidega suuri võimsusi mootorist pigistada - ja kas on ka mõtet - ent tunduvalt asjalikumaks saab mootori küll ja selleks on ka piisav reserv olemas.

Mõtlen ka ise hetkel õlijahutuse peale, et kuidas kõige lihtsamini selle lahendatud saaks, midagi võimatut selles küll pole. Õlifiltrikopsikul peaks olema tagasivoolu klapp, kui selle tagasivoolu õli saaks kuidagi õlijahutus radikasse suunata....hetkel veel idee tasandil.

Jään huviga ootama tulemusi peale pumba peale keeramist.
Vasta
#36
Mootorist lahti saan tuleb hakata vanaisa opeliga sõitma. Aga siis niipalju teemakohast ka et sõber keeras ühte kruvi tiirujagu väljapoole ja auto hakkas päris korralikult edasi käima. Arvan et rohkem ei näpi ka, vähemalt esialgu. Esiteks ei taha küttekulu väga suureks ajada ja praeguse tulemusega olen rahul. Auto on mul väljast juba nii kole et vaevalt kedagi see kapotialune pling pling kotib Nod
Imelikk on see et muidu kõik tohutult kiidavad Mercedes-Benz mootor nii tugev kanatab seda ja teist.
Naftapress.
Vasta
#37
(13-12-2011, 03:42 PM)arts24h Kirjutas: Mootorist lahti saan tuleb hakata vanaisa opeliga sõitma. Aga siis niipalju teemakohast ka et sõber keeras ühte kruvi tiirujagu väljapoole ja auto hakkas päris korralikult edasi käima. Arvan et rohkem ei näpi ka, vähemalt esialgu. Esiteks ei taha küttekulu väga suureks ajada ja praeguse tulemusega olen rahul. Auto on mul väljast juba nii kole et vaevalt kedagi see kapotialune pling pling kotib Nod

Jah, see kruvi mida tiiru jagu välja poole keeras oli see alumine kruvi, mul kupeel (millel veel turbot pole) on see kruvi keeratud 1,75 tiiru välja poole juba viimased 70k km ja kõik OK. Samas tasub ka keskmist suurt kuuskanti sisse poole keerata (üks tiir laseb mootori 300p/min rohkem pöörde minna) Tühikäik ka muidugi paika ajada.

Vasta
#38
Esialgu ei hakka seda poolt tiiru juurde keerama, homme vanaisa opelil kaanetihendi vahetatud saan ja karaaz jälle tühi siis keevitan igaksjuhuks külge wg mis peaks max rõhu sinna 0,8bar,i kanti jätma. Arvan et sellest rõhust küll kiirenduspilli niiguinii ei tee, praegu on linnas väga ok aga maanteel kiiremini sõites tahab kuumaks minna usun et rõhk läheb suureks ja segu jääb lahjaks.
Muidugi kui kellegil huvi siis võin sobiva hinna eest oma suusalt turbo ja originaal kollede külge käiva vahetüki ära anda, peaks bensuka külge ka istuma.
Naftapress.
Vasta
#39
Kust maalt selline suurem turbo ka järgi tuleb, muidugi mootoril ka töömahtu omajagu.
Vasta
#40
Tahhokas ei tööta, muidu hakkab üpris vara tegutsema kohal käies väntab ka juba päris korralikult ringi. 2 liitrisel bensukal buustis 3000 pöörde peal.

Tahomeetri võiks ka korda saada oleks päris tore. olen proovinud mitut tahomeetrit viga selles ei ole ja olen proovinud ka teist releed mis peaks tahomeetri oma olema kus kaitse sees on aga ei olnud ka sellest tolku midagi.
Kuskil pool aastat tagasi hakkas korraks tööle paar minutit töötas ma olin juba peaegu rõõmus ja siis plõks ja jälle vaikus.
Naftapress.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 309 D 87a.3.0 65 kW Veskioja 37 31,215 08-10-2024, 08:34 AM
Viimane postitus: Veskioja
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,226 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,305 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,239 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,062 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,668 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,575 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne