Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
24-10-2010, 07:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2011, 11:48 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Mark: Mercedes-Benz 300D
Väljalaskeaasta: 1987
Mootor: 3,0 80kw 108hp
Käigukast: Manuaal 5 käiku
Värvus: hall
Lisavarustus: Roolivõimendi, katuseluuk(elektriline),CD makk, el peegel. Rohkem lisasi ei meenu hetkel.
Auto oli odav ja seega suht kole aga mitte niikole nagu mu eelmine diisel sõiduk
Pilte pole kohe kahjuks lisada, aga teen varsti. Muidu auto käivitub hästi ja minek on ka suht normaalne.
Vigu siis niipalju et mingi osav maaler on auto kallal käinud, stange on vähe katki, tahhomeeter ei tööta, õlisurvet ei näita, ja seisupidur ei tööta, odomeeter ei tööta, mitte kumbki.
Muud vist esialgu ette heita pole. Ja veel genekas andis ka ükspäev saba, aga see asi sai kiirelt ära lahendatud kuna uus oli riiulist võtta. Nõu võiks anda tahhomeetri ja odomeetri korda saamisel. Pole kursis mis süsteemiga diisel Mercedes-Benz tahhomeeter töötab. Meenus ka et termostaat tahaks vahetamist vist. Auto ei taha sõites eriti soojaks minna, umbes 50c kanti jääb temperatuur.
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Postitused: 122
Teemad: 11
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Palju õnne uue ökopilli soetamisel
201 202 124 210
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Lugu selline et sellel kuul ÜV aga seisupidur ei tööta. Otsustasin asja uurida ja eemaldasin pidurikettad selgus et mõlemal pool trummlid täiesti tühjad. Aind trossiotsad paistsid.
Äkki kellegil on mulle mõistliku hinnaga kogu vajaminevat manti müüa, vedrud, klotsid muud jubinad. Või äkki keegi aitaks mustalt üv, sest tegelikult suurt puudust ei tunne seisupiduri järele ja ilma selleta niisama üv arvatavasti läbi ei lasta.
Naftapress.
Postitused: 122
Teemad: 11
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Tuleb raharull lahti vist kerida...
201 202 124 210
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Äkki keegi oskab öelda kas mu autole 190d differ sobib alla.
Naftapress.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(15-12-2010, 12:00 PM)arts24h Kirjutas: Äkki keegi oskab öelda kas mu autole 190d differ sobib alla.
Ei sobi. 190 differ on väiksema korpusega.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Küsimus selline, kas kellegil on odavalt mulle anda sellele autole tahhomeetriga kellade plokki?
Naftapress.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Soovitan kiigata Turu alafoorumi Varuosade rubriiki vöi panna otsingusse Turg->Varuosad->W124. Hetkel paistab vaat et iga päev möni uus neli varuosadeks minevat.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Sai siis endale jälle väike probleem tekitatud. Kuna mul kellade plokk streikis otsustasin viga vähe uurida, kõik paistis justkui korras olevat.
Mõtlesin et võtan selle ümara 14 või 15 pinnise pistiku lahti mis kellade ploki taga on ja vaatan et äkki seal midagi sees ei anna ühendust. Polnud varem sellist pistikut lahti võtnud.
Tegin seda vähe hooletult ja kõik juhtmed tulid pesadest välja ja kes neid enam õieti mõistab panna Oli olemas mul 1 w201 juhtmestik kus taoline pistik aga seal ei klappinud kõik värvid omavahel ja w201 polnud niialju juhtmeid ka selle pistiku küljes.
Muidu kõik pesad kuhu juhtmed sisse lähevad on ilusasti nummerdatud. Hea oleks kui kellegil oleks w124 pistik kohe käepärast ja ta viitsiks selle korra lahti võtta ja vaadata mis värvi juhe mis numbri alla läheb. Hetkel panin niipalju juhtmeid kui värvide järgi sobis w201 järgi, need mis üle jäid ja värvid ei klappinud panin niisama suvalt. Hetkel on sedasi kui suunda näitad paremale siis armatuuris vilgub jahutusvedeliku tuli ja kui vasakule suunda näitad siis vilgub käsipiduri tuli. Suunda näidates hüppab kütteseier ka samas rütmis poole paagini
Võibolla sai jutt vähe segane aga loodan et piisavalt arusaadav. Vaja võin pilti ka teha!
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
13-01-2011, 11:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2011, 11:29 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Ega vist muidu siia teemasse väga kirjutama ei kipu kui jälle mõni häda kimbutamas. Mure selline et pidurituled ei tööta aga pirnid on korras. Äkki keegi oskab soovitada kust viga otsida. Pole jõudnud uurida mis süsteem neid põlema lülitab. Hull lugu, ei oskanud ise aimatagi et need ei tööta ja tänu sellele tuleb kordus üv minna.
Naftapress.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Piduri pedaali asendi andur!
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Lugu selline et tagant kostab normaalset undamist. Arvatavasti ratta laager õhtal. Esimene Mercedes-Benz mul millele vaja sellist asja vahetada. Äkki keegi oskab anda tarka nõu või näpunäiteid selleks ettevõtmiseks.
Muidu auto on vahepeal ennast hästi ülal pidanud ja täna tegin järjekordse õlivahetuse, et ta ikka kestaks mul. Kui kellegil on ülearust spidomeetri trossi võib ka seda mulle pakkuda.
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Niisiis, sain ratta laagri kätte maksis 21,40 ainult.
Ei ole jõudnud seda veel vahetadagi kui juba uus mure.
Kapotialt kostab sellist kõrinat algul arvasin et roolivõimendi, sest see undab ka vahest kui rattad välja keerata. Uurisin veidi asja ja paistab et see kõrin kostub hoopis veepumbast. Sellest ka küsimus kas 2,0d veepump istub minu 3,0d külge. küsin sellepärast et siinkandis päris mitu 2,0 romuks sõidetud ja selle variandi veepumpa on mul lihtsam hankida.
Minu meelest on need samad mootorid ainult kolmesel on kaks silinindrit juurde pandud
Paistab et mu trakats on peale rasket talve pisut väsima hakanud.
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Laager vahetatud. Nüüd palju parem ja vaiksem sõita. Auto ei uju ka enam. Kapotialune kõrin ka tuvastatud, hoopis keneka rihmaseib oli lahti kerinud ja enda keskava suureks närinud. Keevitasin rihmaseibi ajutiselt mutri külge kinni. Aga see pole väga hea lahendus sest see viskab vähekene, ja hakkab muid asju lõhkuma nii.
Nüüd oleks vaja esiuste tihendeid sest need ka ülevalt nurkadest katki ja maanteel ebameeldiv sõita.
Spiti tross ka veel vahetada siis peaks kõik jälle korras olema.
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Jälle väike häiriv defekt autole tekkinud, juhipool taga käägsub miski jubedalt kui ebatasasel teel sõita.
Äkki keegi oskab mulle täpse süüdlase öelda kuna tundub vist mersude viga olevat.
Mul oli üks 190e mis tegi täpselt samamoodi aga ei jõudnud tol korral uurida mis kääksumist tekitas kuna müüsin auto maha ennem.
Naftapress.
Postitused: 122
Teemad: 11
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Kaugelt tundub, et poolraamis kerge mõra.
Lähedale ei julge tulla.
201 202 124 210
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-07-2011, 11:04 PM)arts24h Kirjutas: Jälle väike häiriv defekt autole tekkinud, juhipool taga käägsub miski jubedalt kui ebatasasel teel sõita.
Äkki keegi oskab mulle täpse süüdlase öelda kuna tundub vist mersude viga olevat.
Mul oli üks 190e mis tegi täpselt samamoodi aga ei jõudnud tol korral uurida mis kääksumist tekitas kuna müüsin auto maha ennem.
Silikoonpuks? Ehk alumise õõtshoova rattapoolne puks. Võid seda proovida süstlaga õli kaitsekummi serva alla surudes vaigistada. Mõnikord mõjub, mõnikord mitte.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Pikemat aega juba on tundunud et juhipoolne ratas vähe rohkem koopas kui teine. Mõõtsin vahe oli ca 3cm, tungisin auto ülesse ja nägin et ülevalt poolt oli vedrul väike jupp ära murdunud. Üks tagumine laager on ka hakkanud vaikselt häält tegema. Sama laagri vahetasin umbes 20 000km tagasi. Toona ostsin kõige odavama, nüüd vist võtan tsipa kallima.
El lango võid oma naljad omale jätta muidu kõnnid teinekord jala linna!
Naftapress.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Nii need vedrud teevad, vahetasin ka alles mõlemad ära.
|