Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 e300d,mure immoga,palun aidake!
#1
Jama siis originaal immobilaiseriga ja signaga mis tehasepoolt peal,nimelt vahepeal kui süüde välja keerata ja uuesti proovida käivitada siis enam ei lase ja hakkavad peegli küljes olevad roheline ja punane tuli vaheldumisi vilkuma,ja ei aita ka aku juhtme mahavõtmine.

Kas oleks keegi tark inimene kes oskaks selle süsteemi üldse maha võtta,olen kuulnud et tuleb mingigi joode teha kuskil või midagi sellist,aga kes seda teeks.
Palun abi.
Vasta
#2
kas keegi pole siis sellise probleemiga kokku puutunud ja ei oska nõu anda???
Vasta
#3
Hm, meil on HH peal kah selline. Aktiveerub 30 sekundiga. Tõsi, ma ei ole kindel, kumb neist kahest (mingi pulgaga jama on ka peal) seda aktiveerumist tekitab.

Kas tulede vilkumise ajal nupust maha võtta ei anna?
Pasun ei kisa vilkumise ajal? Aga muidu üürgab, kui valvesoleku ajal midagi toimub?

Ega siin muu aita, kui minna signamehe juurde. Meil peaks olema üks diagnostikakohtade teema siin kusagil...
Vasta
#4
[quote='v6sa' pid='163203' dateline='1315914520']
Hm, meil on HH peal kah selline. Aktiveerub 30 sekundiga. Tõsi, ma ei ole kindel, kumb neist kahest (mingi pulgaga jama on ka peal) seda aktiveerumist tekitab.

Kas tulede vilkumise ajal nupust maha võtta ei anna?
Pasun ei kisa vilkumise ajal? Aga muidu üürgab, kui valvesoleku ajal midagi toimub?

Tulede vilkumise ajal ei saa nagu jah midagi teha,Asi toimib kuidah´gi nii et kui isegi süütevõtme lukuaugust välja võtan siis juba mingi 20 sek.pärast käib piiks ja punane tuluke läheb põlema,ja kui uks kinni lüüa kostub veel mitu kõvat piiksu ja signa aktiveerub ja kui nupust ka veel uksed kinni panen kostub ka 1 piiks,valves olles jah,ikka kui lammutada auto kallal ,või midagi lahti teha,hakkab lõugama kõvasti.Kõige lollim ongi see asi et kui näiteks hommikuti või poest tulles uksed avan võtme nupust siis kui mingi 20 sek.jooksul võtit süütelukus esimesse astmesse ei keera aktiveerub jälle siis kas signa või immo,igaljuhul piiksub,ja siis hakkab vahepeal jamama et köima ei saa,kuid mitte alati.,igaljuhul olen toimetanud viimasel ajal nii et kiiresti autosse ja käima ja välja ka kiiresti ja uksed kinni,nii nagu toimib kuid mitte alatiRolleyes
Vasta
#5
Nüüd siis sai vahepeal mingi kuu aega muretult sõidetud ja eile läks immo peale ja ei ole siiamaani saanud autot käima,aind need punane ja roheline tuluke vilguvad peegli küljes kui süüde sisse keerata.aku kah lampi tühjaks läinud.kas siis keegi ei oska kedagi soovitada kes asja korda teeks??
Vasta
#6
Ma ei ole kuulnud, et Viljandis oleks mõnda MBle spetsialiseerunud signameest. Samas ei usu ma, et varane 210 väga eripärane oleks - signadega tegelnul võiks olla võimalik põhjus välja peilida.

Kindlasti oskab aidata Kadrinas toimetav wdb240, kuid kas tal aega selleks on... Küsida ju võid.

Kas auto puldile üleüldse reageerib? Kui ei, siis ei saa ka signa maha minna.
Kui auto puldile reageerib (vilgutab tulesid nupuvajutuse peale), siis kas uus sünkroniseerimine asja parandab?

Kas auto on mehhaanilise pumbaga? Siis peaks selle saama jõuvõttega ju käima, et hädapäraseid sõite teha...
Vasta
#7
(11-10-2011, 11:03 AM)v6sa Kirjutas: Ma ei ole kuulnud, et Viljandis oleks mõnda MBle spetsialiseerunud signameest. Samas ei usu ma, et varane 210 väga eripärane oleks - signadega tegelnul võiks olla võimalik põhjus välja peilida.

Kindlasti oskab aidata Kadrinas toimetav wdb240, kuid kas tal aega selleks on... Küsida ju võid.

Kas auto puldile üleüldse reageerib? Kui ei, siis ei saa ka signa maha minna.
Kui auto puldile reageerib (vilgutab tulesid nupuvajutuse peale), siis kas uus sünkroniseerimine asja parandab?

Kas auto on mehhaanilise pumbaga? Siis peaks selle saama jõuvõttega ju käima, et hädapäraseid sõite teha...


Auto reageerib ilusti puldile,sulgeb uksi ja vilgutab tulesid ka,aga immo on nagu ikka peal ja süüdet sisse keerates vilguvad peegli küljes tuled.
Ja auto on jah mehaanilise pumbaga.Eks katsun ühendust võtta veel kellegiga,kuid siiamaani ei on kõik õelnud et ei ska aidataIcon_cry
Vasta
#8
Niisiss,sain õnneks auto käima,ei jäänud muud üle kui viisin Silberautosse ja hakati uurima,selgus et kuskil elektroonikaplokis oli mitu külmjoodet sees,nüüdseks auto jälle köib,ja loodame et ei juhtu enam sellist asja,käiguvahetus ka tundub kuidagi sujuvam kui enne,eks see vist ole kõik selle elektroonikaga seotud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 esituli, palun abi Zorz 3 223 03-11-2024, 12:44 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 129 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 795 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,654 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,960 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,553 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 844 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 537 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne