Teema hinnang:
  • 5Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124 E300D 4x4 Off-Road 92a.
#41
Raam paindub ikka mehemoodi - paak on murdmaastikul tõepoolest ohus.

Kuidas Sa tagaluuki avad? Ühe käega enam mitte...
Vasta
#42
nelikvedu ja muud asjad toimivad?
Paagi ma paneks salongi tagavararatta kohapeale
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#43
Videot?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#44
raam paindub ikka väga ebameeldivalt paljuIcon_neutral mul on kahtlusi ka vedrupaki suhtes. arvan, et liig kõvad. sild raami suhtes poleks nagu liikunudkiIcon_sad mul on kuri kahtlus, et kui sedasi lähed maastikusõitu tegema siis vänsutad raami varsti kuskilt katkiIcon_sad
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#45
(16-08-2011, 09:24 PM)v6sa Kirjutas: Kuidas Sa tagaluuki avad? Ühe käega enam mitte...


Tühja sest avamisest, kinni on väheke keerulisem seda saada. Icon_biggrin
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#46
(16-08-2011, 11:46 PM)hents99 Kirjutas:
(16-08-2011, 09:24 PM)v6sa Kirjutas: Kuidas Sa tagaluuki avad? Ühe käega enam mitte...


Tühja sest avamisest, kinni on väheke keerulisem seda saada. Icon_biggrin

kui jätta nii nagu on siis küll. aga kui luugiserva köis kinnitada siis pole sulgemine enam mingi probleem. või kuna omanik on täis tahet ja katsetamishimu siis võib luugi ju ka mingi ajamiga kinni-lahti käima panna.Icon_rolleyes
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#47
Tagaluuki avan ühe käega ja kinni saan ka ilusti kuna sellel autol õnneks ei jookse luuk lõpuni üless vaid jääb sinna asendisse kuhu lükkan.Nelivedu töötab.Tenilise poole pealt on vaja roolivõimu voolikud vedada,summuti teha,seisupiduri tross ümber teha,amordid alla panna ja kindlasti veel nipet-näpet
Kas keegi on uurinud kuidas kasti ringi teha,et esimese käiguga stardiks?
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f


Vasta
#48
See kast peaks 1. käigu andma kahel juhul:
1) KD nuppu all hoides startides (gaasipedaali lõpuni alla vajutades käib klõps - KD on aktiveeritud). Kui seda nuppu sillata sobiva lülitiga, peaks hea küll saama;
2) tõmmates kangi enne liikumahakkamist 2 peale ja siis uuesti D peale lükates. Aga see igal kastil ei toimi...

Olen kuulnud ka seda, et kui tross on lõpuni välja fikseeritud, siis läheb 1. ga ning hoiab kõiki käike kuni punajooneni sees. Ise katsetanud ei ole, kuid kõlab loogiliselt - kast arvab, et gaas on põhjas.

Sinul ilmselt käiguvahetuste sujuvus teemaks ei ole, samuti käiguvahetuste toimumise hetk. Või soovid sujuvat sõitu nautida? Põhjagaasiga stardid võivad natuke äkiliseks kujuneda nende peaülekannetega...
Mis seal praegu peaülekandeks on?

Hm, ma küll ei kujuta ette, mismoodi oma pöialt sättida, et luuki avada... Mul on raskusi juba 40 cm kõrgusel estakaadil oleva auto luugi lahtisaamisega... See peaks veel kõrgemal olema. Aga ma olengi käbi.Icon_rolleyes
(17-08-2011, 08:58 AM)uhti Kirjutas: Tagaluuki avan ühe käega ja kinni saan ka ilusti kuna sellel autol õnneks ei jookse luuk lõpuni üless vaid jääb sinna asendisse kuhu lükkan...

Jahedamate ilmadega enam ei jää, vaid kukub pähe. Ära küsi, kust ma tean...Eusa_doh
Vasta
#49
Peaks väheke uurima seda 1-käigu stardi asja.

G-klass näiteks stardib 1. käiguga.
Venna US-spec E320 võtab samuti 1.käiguga kohalt.

Ehk Jürgen oskab öelda, tal peaks selle kasti tööpõhimõte ammuilma selge olema.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#50
Peaülekanne sillas on 6,9:1 ja aeglusi korrutab selle veel kahega.Pean selle tagaluugi avamise ikka üle vaatama.Ei pane nagu tähelegi täpsemalt kuidas ta lahti teenIcon_rolleyes
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f


Vasta
#51
Täna sai sumpa alla ja roolivõim tööle aga silinder kahjuks lekib natuke aga see ei segand õhtust fieldrace-i kus poisi pagiga mõõtu võtsime.Isegi naine sõitis nii,et mulda lendas ja ei tulnud ühtegi halba kommentaari.
Punase passatiga pole ta siiamaani sõitnud ja ei sõtvat ka.
[Pilt: 2011August321.jpg]
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f


Vasta
#52
(16-08-2011, 09:24 PM)v6sa Kirjutas: Raam paindub ikka mehemoodi - paak on murdmaastikul tõepoolest ohus.

Kuidas Sa tagaluuki avad? Ühe käega enam mitte...
Avan ikka ühe käega ja pole mingit probleemi.Mul pikad näpudNod

Siis on mul veel see mure,et auto ei jää seisma.Pumba poolt membraan töötab.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f


Vasta
#53
Kontrolli vaakumvoolikud üle
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#54
Täna tegin vaakumvoolikud korda,et auto võtmest seisma ka jääks,lõikasin radika kõrvalt poolraamiotsa,et maastikul kindlasti vastu ei läheks ja sobitasin esiotsa natuke kokku poole ja sõidsin õhtu otsa mööda põlde ja kraave.Proovisin ka teed mööda sõita.80 km/h oli veel talutav sõita.Mercedes-Benz spido näitas siis juba 130km/h
Üks volkari sumpapütt tegi hääle ikka uskumatult vaikseks.

[Pilt: 2011August333.jpg]
[Pilt: 2011August331.jpg]
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f


Vasta
#55
Tulemus on igati auväärt.

Aga üks küsimus siiski.

Mis moodi sa sinna üles alla ronid, kõrgus siiski arevestatavlt suur ? või ongi kokku klappitav redel kõrval istmel `?

jõudu jaksu ootan lõpp tulemusest pilti Big Grin
Vasta
#56
Hetkel nõuab üless saamine tõesti väikest pingutust.Panen vasaku jala esimesele vedrukandurile ja teise viskan autosse.Tulevikus tulevad loodetavasti Nissan Pathfinderi astmelauad.
Poritiibade laiendid teen veoauto omadest aga küsimus kui laiad teha?Kas teha mingi 10 cm laiused või teha nii laiad,et katavad rattad üleni ära?Laiad tiivad hakkavad kindlasti okste ja võsa taha kinni jääma.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f


Vasta
#57
Kas kunagi mingit clippi ka teed? Ootaks põnevusega!
Vasta
#58
(19-08-2011, 10:20 AM)HotPapa Kirjutas: Kas kunagi mingit clippi ka teed? Ootaks põnevusega!
Ikka teen aga tahan ennem väljast enamvähem komplekti saadaIcon_smile

Hetkel paikneb mootor nii.Õhuvõtt on algeline ja seda tahaks ikka tulevikus ümber teha.

[Pilt: 2011August336.jpg]
[Pilt: 2011August334.jpg]
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f


Vasta
#59
Paganama äge aparaat!
Vasta
#60
(16-08-2011, 11:37 PM)joristaja Kirjutas: raam paindub ikka väga ebameeldivalt paljuIcon_neutral mul on kahtlusi ka vedrupaki suhtes. arvan, et liig kõvad. sild raami suhtes poleks nagu liikunudkiIcon_sad mul on kuri kahtlus, et kui sedasi lähed maastikusõitu tegema siis vänsutad raami varsti kuskilt katkiIcon_sad

See raam ongi mõeldud sellisena toimima.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,472 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 704 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,195 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 279,293 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 97,664 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,411 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 26,333 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 16 7,087 30-01-2020, 12:38 PM
Viimane postitus: hents99
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 28,345 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 73,310 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne