Teema hinnang:
  • 7Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 200 [77'-] canyondrift
sellisele nagidega võtmele läks viimati 10 silmus peale..
Ongi käes nõutu aeg, mida teha...

Käigukastis siiski minu kolksu viga polnud, egas midagi, tõstsin aga auto vedrustuse pakkude peale ja panin käima, tuleb välja et differ teeb häält, kas on laagrid läbi või midagi, võivad ka sateliidid olla, sest äkki on see kunagi kuivale jäänud, õli ajab igatahes simmerite vahelt välja. Ainuke hea asi et ei unda.
Teine kolin mis mulle üldse ei meeldi on kuskil käigukasti juures ja selle ümbruses. Ostsin uue kasti, eeldades et seal on laagrid korras, viskasin alla, täpselt sama heli, lihtne tõrin, mis sidur üleval asendis tekib. Alla vajutades kaob ära. Uus kast ei tahtnud ka minuga eriti koostööd teha ja tahtis hoobade reguleerimist ning tagurpidi käik läks sisse ainult ragisedes. Egas midagi, kast uuesti maha ja viga otsima. Survelaager pole, neid on kaks tükki, mõlemit on proovitud, käega katsudes on mõlemad veel head ja kannatavad kriitikat. Korvi vastus aga logises natuke, pressisin selle kokkupoole ja kadus see ära, mõtlesin et oh, nüüd on hea ja mure murtud. Tutkit, viskasime siiski vana, juba all olnud kasti alla ja kõrin täpselt samasugune nagu enne. Nn "uuel" kastil oli ka kõrin sees, aga vahepeal kadus ära, nagu oleks mingi laager või asi õige koha peale seisma jäänud ja üles polnud midagi kuulda, kanalis oli ikka kolin sees. Nüüd on üks käigukast laiali, sotti ei saa miskit. Kõik laagrid tunduvad head, ainult peavõlli siduripoolne laager või täpsemalt selle pesa tundus õrna lõtkuga. Kas see peabki nii olema või? Mõlemal kastil on igatahes sama sümptom olemas, et kui peavõlli kangutada, siis ta liigub. Äkki on sidurilaager? Või kas matsuga 50km/h võis mõne säärase asja ära lõhkuda mis selle kolina sai esile tuua?

Lugesin just siin ReinGSM'i posti W126 difri kohta ja jäin mõttesse. Mul on kolm difrikorpust, kui mu enda difris on kolks sees, siis kas ma saaksin enda 3,46 taldriku ja teo visata 3.69 või 3.92 korpusesse? Mis need reduktorid muidu niisama ikka seisavad, anname neilegi tööd. Ühele on uued simmeridki ostetud.

Vähemalt seegi hea, et vaakumpump sai omale uue tihendi, mille autopoest ostsin. Müüja ainult ei jaganud alul matsu välja, et mis asi see tihendipapp veel on. Hiljem kolleeg näitas ikka asja ära ja mina sain oma jupi pappi.
Aga nii palju siis et täitumas on 1200km ja siiamaani kulgenud mootoriprobleemivabalt. Diisliga sõiduga nüüd nii ära harjunud, et lihtsalt mõnus on kulgeda, paras reedeõhtu silmatera on ka see pill.

Käisin põllupeal traktori võimeid kontrollimas, saab seebikarbiga pilti teha küll.

[Pilt: 084674421768df.jpg]
[Pilt: 0846744278de2a.jpg]
[Pilt: 084674433d5352.jpg]
[Pilt: 084674443f9594.jpg]
Ohoh, teil seal lõunamaal ikka päris vägev "muru" juba kasvamas Icon_biggrin

Kurat keegi võiks mu w201 ka nii korda teha Big Grin Väga tubli ja edu sulle !
(22-05-2011, 04:18 PM)sten130 Kirjutas: Kurat keegi võiks mu w201 ka nii korda teha Big Grin Väga tubli ja edu sulle !
Aga milles probleem? Icon_smile
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=21728
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
ää oot las ma mõtlen nüüd , aa jah rahas vist jah rahas Big Grin
Heade gogreen poiste käest sain läbi paari telefonikõne omale täitsa korras ja ilusad sinised uksepolstrid.
[Pilt: 08519131558c69.jpg]

Kahjuks aga need ei ole täpselt samad mis minu omad. Eks pildilt näha ole mis erinev on.
Praegused:
[Pilt: 085191321a6176.jpg]
Uued:
[Pilt: 0851913310288a.jpg]

Esimene mure ka, eelsüüte kaitsmepesa oli nii kummaks läinud et juhtmed olid sealt välja sulanud ja kaitse ei olnud mitte pooleks põlenud vaid murdunud. Nüüd tuleb uus kaitsmepesa otsida ja 20A kaitse?
Mis sellest k.kasti kõrinast sai? Mul sama jama w124 kastiga.
(04-06-2011, 12:25 AM)Nookur Kirjutas: Mis sellest k.kasti kõrinast sai? Mul sama jama w124 kastiga.
Siiamaani ei ole midagi saanud, üks käigukast on pilbasteks laua peal ja kui põhimehhaanik koju tuleb siis lasen üle kuulata. Pöörete tõstmisel kaob ka üles tulev heli ära, põhja all ma praegu veel ei tea, kas kaob ära, pole teist meest kes lapatsit vajutaks, aga mersul saab seda ka ise ilmselt põhja alt teha kui väga tahta.
Väike äge uudis, sain pereliikme käest täiesti töökorras ja ilusa Becker Grand Prix 2000 raadio. Ainuke viga, et koodi ei ole. Oskab ehk keegi mind sellega varustada?
Andmeid mida vaja oleks selleks:
BE1302
C7461335
Varuosakood vist? A0028208086

Vot see oleks päris lahe kui selle tööle saaks. Ei pea enam kanalitega väga kruttima.
(06-06-2011, 10:40 PM)canyondrift Kirjutas: Väike äge uudis, sain pereliikme käest täiesti töökorras ja ilusa Becker Grand Prix 2000 raadio. Ainuke viga, et koodi ei ole. Oskab ehk keegi mind sellega varustada?
Andmeid mida vaja oleks selleks:
BE1302
C7461335
Varuosakood vist? A0028208086

Vot see oleks päris lahe kui selle tööle saaks. Ei pea enam kanalitega väga kruttima.

Proovi seda linki: http://www.radio-code.lt/radio-becker/G/type:2

Kunagi kui Atego raadiole koodi vaja oli, siis sain sellelt lehelt abi ja kood täitsa töötab.
Koodi saamiseks tuleb vaid registreeruda.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Suurimad tänud, sain maki tööle Unibrow
Tõsiselt kõva juhuse läbi sain omale mersusse täiesti sobiva maki, mis ei loobi vahepeal kanalit minema ja mida ei pea vahetevahel reguleerima.
Tegu Becker Grand Prix 2000 makiga, mida vist paigaldati mingitele mercedes mudelitele. Valgustus ühtib armatuuris kõige ülejäänuga, displeil jooksevad tähed, paugutab kassetti mis hirmus ja kanaleid leiab ka mõned. Ainuke asi et neid kanaleid ta ei taha mida puhtalt kätte ei saa, tahaks teada, et äkki on tal sellist funktsiooni ka, et saan ise navigeerida hertzide vahel.

Ja eks uuest asjast tuleb ikka pilti teha:
[Pilt: 08549876301876.jpg]
[Pilt: 08549876978ab8.jpg]

VS vana:
[Pilt: 085498779f0f03.jpg]

Aga ma usun et see makk vabaneb minu auto pealt kunagi tulevikus niiet võimalus on see mingil ajal maha müüa. Pakkumisel on ka vana, lihtsalt tuner. Kellel soovi, võib küsida. Omale sebin vähe noortepärasema lustikummuti, mis ka mu Moreli kõlarid ära jõuaks toita, praegu on võimendus ainult 2X20W.
Mul SEL'is oli analoogne, pisut uuem ja rohkem nuppe oli, aga seal oli üks nupp mida tuli vajutada, siis said raadio kanali sageduse ise sisse trükkida ning hakaks kenastis eda raadiot mängima. Eeldus on, et sa tead oma kandi kanalite sagedusi peast. Seda nuppu vajutades peaks ekraani suht tühjaks lööma. Vaata neid nuppe U V MK REG samas ka DK SC>. ole kindel, kas sellel tüüneril see võimalus onEusa_eh
Sain kätte, U ja V on kanalimälude jaoks, saab lisada 10 kanalit mällu. MK on vist AM sagedus, REG'i veel ei tea mis teeb, DK on mute ja SC otsib kas automaatselt või siis kui peal hoiad ja H, V või U taha tekib siis saab ise sagedust määrata. Thumbsup kõva makk
Eile öösel sõitsin 30km ja siin on tulemus äsja tõrvapesu/klaasipesu saanud autost. (esiklaas oli nii hull, et sõita lihtsalt ei kannatanud, seisin jupp aega tee ääres ja puhastasin)

[Pilt: 085671119a112b.jpg]
[Pilt: 0856711470b6eb.jpg]

Võru kuskil parklas seistes sain ka mingi toreda kuti käest kiita, et viitsin tegeleda. Iseasi palju ta mäletab, viskit oli teine vist vähe lasknud. Külgkorviga Jawat pakuti Mercedes-Benz vastu ja midagi veel, mina ainult naersin, aga see kes minuga juttu tuli ajama saatis sellise jutu peale oma sõbradki kuskile mustale maale. Nende punane Camaro oli ka päris äge.

Ühte halli civicut nägin, äkki oli djelton

Becker autost siiski nüüdseks minema visatud, asemel on Pioneeri toodang, lõpuks ometi saab paugutada sellise muusika järgi mis ka omale peale läheb ja helikvaliteet tõusis märgatavalt. Nüüd järgmine asi mis helisüsteemist juurde läheb on taha aknalauale Moreli ovaalid, eks näis, väiksemaid tööotsi on ka praegu natuke siginenud niiet peaks mingisuguse summa kokku saama küll et need uuest peast ära installeerida. Räägitakse, et pidid teised päris hästi mängima, et äkki pole subi vajagi, eks näis.

Rooli ja suunatule tagasilükkamise sain ka viimaks keskele aetud enamvähem nii et kui rooli sirgeks keerata lükkab vähemalt ise tagasi. Hirmus töö oli ainult, korraks üritasin nii et võtan roolikarbi maha, liigutan parajalt ja panen nuuti tagasi, siis sai jälle liiga palju ja lõppkokkuvõttes oli auto vahepeal jälle ilma roolita.

Kõrvalistujapoole akna keeramise süsteem andis ka enda töölepingule allkirja, aga ega ma ka järgi ei anna, just teel garaaži juurde ja 20 min oli uksepolster uuesti auto küljes tagasi ja uus aknasüsteem küljes. Miski asi oli seal pinge alla sattunud ja murdis ühe kinnituskoha lahti. Uus süsteem sai kõvasti määrimist, nüüd käib kergemini kui vanagi.

Uksepolstritega pole siiamaani midagi ette saanud võtta, viisin ära kambrisse seisma, äkki keegi ikkagi omab samasuguseid nagu mul on ja saab vahetust teha.
Irw, sõitsime ka nii, et esiklaas oli priceless nohBig Grin Ja siis kui statoilis täieliku esiklaasi pesu saiBig Grin siis 1m Big Grin ja bammmm uus laip.
Väike dilemma, siin nädala sees olen avastanud et neljanda käiguga ei taha sidur minuga just kõige paremat koostööd teha, st olen harjunud juba sõitma enamvähem põhjagaasiga seniks kuni saavutan normaalse kiiruse ja siis lasen järele. Igatahes sõidan ka täna hommikul samamoodi garaaži juurde ja tunnen et pöörded on kõrgel, muusika maha, gaas maha, nagu on kõik hea, nii kui uuesti peale andsin vedas alul normaalselt hiljemalt libises kuniks jälle vähe gaasi järele lasin. Ehk siis siduriketas võib ivakene liiga palju kulunud olla.
Ometi õhtul tagasi sõites tundus kõik nagu normaalne, muidu hakkas enne 100km/h juba libisema, aga õhtul polnud see kiirus mingi probleem. Aga ma usun et nii kaua ei sõida, et midagi seal niimoodi minuga nöögib. Esimeste kolme käiguga ei nöögi, tee mis tahad, lase pööre kuhu tahad, neljandaga just tekib selline moment.

Ja nagu ma aru saanud olen siis veab survelaager end sellel autol koguaeg korviga kaasa ja õige surve rakendub alles pedaali vajutades kui õli suruma hakkab. Seda pealekäimist kuidagi reguleerida vistist ei anna, vaatasime vähe teise korvi, sidurisilndri ja survelaagriga seda süsteemi ja reguleerimisvõimalus praegusel hinnangul puudub. Sellest reguleeritamatusest tuleb ka ilmselt see, et pedaal võtab hästi ülevalt, ei olegi vaja põrandani vajutada et lahutatuks saada ja nii kui sidurit kasvõi maanteel korraks puudutad nii lahutab kohe. Muidu oli ka tõusul, hoidsin jalga siduripedaalil et järgmist käiku panna, aga läks vähe rohkem vastu, kuulen kohe kuidas sidur libisema hakkas ja kui jala tagasi tõmbasin siis libisemine korraga seisma ei jäänud, võttis vähe aega.
Ehk teab keegi kus saaks kasvõi siduriketta katmisele saata või hea hinna/kvaliteedi suhtena uue soetada (acaris on 100€) kui on see viga. Pean kanali peale ajama ja sidurikarteri põhjast vaatama, et äkki ei ole kuskilt õli lekkinud või midagi.

Muidu asi jonksus, täitunud 4000km, vahepeal olen ka W210'i kõrvalistmel ja korra ka juhiistet proovinud, vahe on märgatav isegi väga, kuidas elektroonika on arenenud, aga samas on mugavus sitemaks tehtud ilmselt turvalisuse arvelt. Rool on punnil küll kergem, mootor (3.0 diisel 130kw) erksam, väljast vaadates suurem, elektiväntadega ja tekstiilsisuga, aga minu oma on auklikumal teel mugavam ja tüdrukud on ikka tagaistet kiitnud, et pehme pidi olema. Aus olla, siis on vahetusemõte (w210'i vastu [keretööd ju selged Unibrow]) ka vilksamisi peast läbi käinud, aga siiamaani hoian ikka omas käes.

Viimase ostuna tegin ka helitehnika täiendust korralike ovaalkõlarite näol, Moreli toodang järjekordselt ja üpris asised teised. Lähevad nad taha aknalauda mille ehitan mingist osast vineeri peale üle. Aknalaua lõikamisest ei pääse kui muusika on korralik (midagi ei rapu ega plärise) Neil on vaja ka võimendit, hea oleks kui saaks nelja kanalise vähemalt 80X4 RMS võimu, siis saaks esikõlarid ka vähekene paremini mängima kui praegu, tagumistele on raudpolt võimu vaja. Võimendi läheb pagassi, üritan kultuurselt paigaldada mitte rullika sarnaselt pagassipõhja ringi jooksma.
Minu omal oli sama jama siduriga, regulleerida ei saanud, aga ma katse-eksitusmeetodil tegin seda töösilindri pulgaga. Keevitasin sellele 1 cm otsa ja proovisin, kui paljuks läks, siis natuke lihvisin maha. Lõpuks sain enamvähem tulemuse ka kätte
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 280CE -W123 - Kuldar Kuldar 176 175,031 18-04-2021, 10:11 AM
Viimane postitus: Kuldar
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 79 75,711 21-07-2020, 06:00 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,958 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB W210 E300 97' canyondrift canyondrift 57 54,110 11-03-2018, 11:07 PM
Viimane postitus: herki
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 32,051 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu 240d;´82 a;w123 vaatamind 14 12,950 05-11-2011, 12:35 PM
Viimane postitus: vaatamind
  Minu W123 merslane 5 7,310 03-06-2009, 01:30 PM
Viimane postitus: merslane
  MB, E 200, w124, 1994a HotPapa 10 10,386 18-10-2008, 06:47 AM
Viimane postitus: HotPapa
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,890 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk
  Minu 200d, 1977, W123 110aab 6 9,308 14-05-2007, 10:12 AM
Viimane postitus: nordrainbow



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne