Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Ostsin laupäeval endale E300 1994 124 diisel automaat Mercedese. Käigukastis on õli umbes 7 cm rohkem kui need nooltega märgid seal vardal on. Eelmine omanik väitis, et kast on stendis käinud ja õlivahetuse saanud. Aga soojana ei taha käik hästi 1'lt 2'le minna- teeb jõnksu. Ja kastil on all ka õlileke. Lisaks soojast peast üle 90 km/h sõita ei kannata, tekib müra esiistmete vahel. Kui kallis see probleem olla võib ja milline töökoda Tallinnas seda teha oskab?
Jutt sai segane aga loodan, et arusaadav.
Aitäh!
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Kastis vaatasid õlitaset ikka töötava mootoriga...?
Müra esiistmete vahel...Ma ei ole väga näinud kaste, mis peetis olles vibravad. Pigem häältseb kardaanilaager või tagarehvide disbalanss on käetoest tunda.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Automaatkastil on ka vast üks tugipuks käigukasti kardaani poolses otsas. Manuaalkastidel igatahes tekitab see puks vahel veidraid mürasid...kontrolli üle. Tihti peale kasti otsa simmer lekib ja siis see õli satub puksile ning rikub puksi ära.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-04-2011, 04:19 PM)Katrose Kirjutas: ...
ja milline töökoda Tallinnas seda teha oskab?
Kahju, et Su tutvus mersuga sedamoodi algas.
Automaatkasti õlitaset kontrollitakse töötava mootoriga, kang P (või N) peal. Siis peab soojal kastil olema tase ülemise, külmal alumise kriipsu peal.
Lärmata võivad erinevad tegelased, tõenäoliselt kardaani tugilaager. Aga eelminit pukski võib üsna huvitavaid audioefekte põhjsutada...
Mersusid tunneb hästi ja remondib talutava hinnaga Lesven. Uuri kasutaja Joonaselt lähemalt - ta seal tööl.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Õlileke on ilmselt rikutud (liiga kõvasti kinni keeratud) karteri põhjast. Jõnksu põhjustab kas: vale reguleering, kulunud ketas/pidur, vigane juhtimine. Hinnad on kasvavas järjekorras ja püstloodis
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Tänan vastuste eest. Õli kontrollis mees kõigepealt kui mootor seisis aga oli soe ja siis poole tunni pärast, kui oli juba natuke jahtunud. Mõlemal korral oli umbes 7 cm ülemisest noolest. Õli lekkis esimesel päeval umbes 30 minutiga 2 supilusika täit, nüüd rohkem ei ole lekkinud. Tundub, et "surus" üleliigse välja.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: May 2011
Maine:
0
seoses selle teemaga:
Kas on võimalik vahetada w124,250D automaatkast välja manuaalkasti vastu,ja kui on kas on
keegi selle ala spets?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-04-2011, 06:29 PM)Katrose Kirjutas: Tänan vastuste eest. Õli kontrollis mees kõigepealt kui mootor seisis aga oli soe ja siis poole tunni pärast, kui oli juba natuke jahtunud. Mõlemal korral oli umbes 7 cm ülemisest noolest. Õli lekkis esimesel päeval umbes 30 minutiga 2 supilusika täit, nüüd rohkem ei ole lekkinud. Tundub, et "surus" üleliigse välja.
Oot, seisva mootoriga kontrollis? Siis peabki rohkem olema!
Märgid on töötava mootori ja P/N peal oleva valitsa tarvis.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
(04-05-2011, 02:04 PM)kamma Kirjutas: seoses selle teemaga:
Kas on võimalik vahetada w124,250D automaatkast välja manuaalkasti vastu,ja kui on kas on
keegi selle ala spets?
V6imalik ikka.
Vaja läheb siis selleks kasti , kardaani , sidurit , sidurisilindrit , -torusid , pedaalidesüsteemi ja v6ibolla tuleb ka tagadiferentsiaali sisu välja vahetada.
Keeruline ei ole.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(04-05-2011, 02:04 PM)kamma Kirjutas: seoses selle teemaga:
Kas on võimalik vahetada w124,250D automaatkast välja manuaalkasti vastu,ja kui on kas on
keegi selle ala spets?
Võid küsida Hentsilt, ta sealkandis toimetab (hents99 siin foorumis). Aga tööd tuleb üksjagu (ja tund maksab...)
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
olen üsna uus Mercedes-Benz omanik, autoks 2,5d mootoriga ja automaat kastiga Mercedes-Benz, kastil märgitud 2,3,d,n,r,p, samuti raiub käike nii üles kui alla ja sõitma hakates kui panen D peale siis on käik kohe sees aga kui panen R peale siis pean mingi 4 sekundit ootama et käik sisse käheks ja kui D ja R kordamööda vahetada siis käigu sisse minnes käib üsna kõva nõkatus läbi. mul küll mingeid noolekesi seal atm kasti õli vardal ei ole mul on selline pikk ja selle täiesti alla ja siis päris üleval on nagu painutatud kohad ja veel päris mitu korda painutatud ja vahepeal on päris pikalt sirget kohta. kas siis õitase peaks olema nende painutatudkohtade vahel? igatahes seisval mootoril on varda otsast mingi 2 või 3 cm õline ja kui käima panen siis vabsjee ei näita midagi, täielik hämming. kas see tähendab siis et kastis vähe õli? muidu kastil mingit leket küll märganud pole, alt vaadates igati kuiv.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Äkki sul on vale varras kasti topitud?, või katki läinud lihtsalt kellegi abiga. Otsi mõni kaasliikleja ja palu tal oma kastil varras välja tõmmata ja võrrelge siis.
Kasti vardal olid mälu järgi topelt märgid - kuuma ja külma õli jaoks ja nende vahel oli mingi viirutatud või X märgisega ala ka veel....
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
no ei oska öelda paistab korgi järgi sobivat kuna seal selline spets kork koos kinnitus klambriga. viirutatud ala ja üldse mingeid tähiseid küll vardal pole. ju ma pean uurima kellegi käest. head mõtted kuluvad alati ka siin foorumis marjaks ära.
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
Pakun et ehk on vardaots äramurdunud,olen näinud varrast millel on ots puudu ja murdunud täpselt ülemise kriipsu kohapealt. Õige pikkusega vardal on alumine ots keeratud teisipidi tagasi,umbes 1cm. Niiet võrdle teise autoga seda varrast.
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
aga millest tuleb see kui kast liiga järsku käike vahetab, mõnikord jälle vahetab ilusti. tuli välja et kastis oli õli vähe, valasin õli juurde ja nüüd tilgad all ja isegi siis kui norm sees siis kast paugutab. kas see on võimalik et kettad kulunud või hakkab siis lihtsalt libistama? pean äkki kasti pealt regullima seda mis ühes teises teemas räägiti, et kui päripäeva siis järsem käigu vahetus ja kui vastupäeva siis pehmemaks käiguvahetus, aga naljakas on see et mõnikord ta vahetab ilusti. kasti remonti ei tahaks küll väga teha!
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
20-05-2011, 11:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2011, 11:16 PM ja muutjaks oli nostromo.)
R129 on kastijumal. Kuigi pole endal kogemust siis siinsete tekstide põhjal julgen miskipärast isegi rohkem soovitada kui Lesvenit
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
(20-05-2011, 09:25 PM)faaafaaa Kirjutas: aga millest tuleb see kui kast liiga järsku käike vahetab, mõnikord jälle vahetab ilusti. tuli välja et kastis oli õli vähe, valasin õli juurde ja nüüd tilgad all ja isegi siis kui norm sees siis kast paugutab. kas see on võimalik et kettad kulunud või hakkab siis lihtsalt libistama? pean äkki kasti pealt regullima seda mis ühes teises teemas räägiti, et kui päripäeva siis järsem käigu vahetus ja kui vastupäeva siis pehmemaks käiguvahetus, aga naljakas on see et mõnikord ta vahetab ilusti. kasti remonti ei tahaks küll väga teha!
Kontrolli vaakumvoolik yle-see mis kasti läheb,mul oli endaomal see katki ja paugutas mis hirmus.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Minul on õlivarras ülevalt nagu peab, kinnitus ümber toru. Varras ise on otsast tagasi keeratud nii 1cm ja kriipse pole, on murtud lainelised kohad. Oletan et need ongi külma ja sooja 'kriipsukohad'?
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
novot aga mul ei ole all seda murtud otsa. äkki siis vardal jupp murdunud otsast, aga lainelised kohad on küll sees. nende laineliste kohtade vahe on nii suur(oma 20cm umbes kui mitte rohkem. kas see on võimalik et see varras on nii suure min ja max vahega ???
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Vahe on maksimaalselt ca 2+ cm nii et mingi jama koidab siin.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
|