Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 automaatkast jukerdab
#1
Tere!

Automaatkast ei pane 4. käiku sisse. Esimesed kolm töötavad ilusasti. Kas Tallinna kandis on mõni spetsialist, kes võiks selle probleemiga tegeleda?
Vasta
#2
Lesven näiteks.Eusa_angel

Kindel, et puudu on 4. käik? Kadus äkki?
Vasta
#3
Vanemaid kaste peaks tundma ka Autodoktor Märjamaal.
Vasta
#4
Kui auto sain enda kätte, siis mingi hetk teatud kiirusel läks sisse 4. käik. Kostiveres vist pandi seal õli kasti juurde ja hakkas paremini tööle, aga mingi hetk enam ei hakkanud sisse minema. Ega ma ei tea, mis seis seal õliga on. pole veel kordagi auto allagi näinud. Kuna pole ka kursis automaatkastide eripäradega, siis olekski mõistlikum lasta üle vaadata.
Vasta
#5
Kui palju maanteel 90km/h sõites pöörded on?
Vasta
#6
Hea küsimus. pakuks et 3000 kandis.
Vasta
#7
(11-04-2017, 10:31 AM)seakoot Kirjutas: Hea küsimus. pakuks et 3000 kandis.

Ja mootor on? Peaülekanne originaal?

3. käiguga on 90 peal diisli pöörded põhjas.Paranoid

Käigukastil on õlivarras, kohe aku kõrval. Vaata, kas tase on OK (mootor töötab, kang P peal). Ülemine märk on soojale, alumine külmale õlile. Vähene õli tekitab kindlasti anomaaliaid.

Samuti nuusuta õli - kui lõhn pole puhas õli, on jama majas. Friktsioonide kulumisest tekkiv kärsakas on selgelt tunda.
Vasta
#8
Mul on kaks umbes samast ajastust pärit automaatkastiga klassikut.
Üks 2,0 mootoriga ja teine lausa 4.2. Mõlemad bensakad.
Ja mõlemad karjuvad maanteel 90-ga sõites seal 3000 pöörde kandis. Kastid heas korras.

Ma kahtlen, kas Mercedes-Benz 2,3 bensukas sellest allapoole pöördega sõidab. See 2000 pööret on rohkem tänapäevaste 7-mekäiguliste teema.
Ehk, mis tahan öelda, et see neljas käik on su autol ikkagi juba sees.

(Kas 123-el ei olnud mingit sellist pulli, et võtab teisega kohalt? Noh, nagu 124-jl oli...)

Teine asi on see, et kui sul on vana auto ja kastiõli kohta inff puudub - siis kõik 12L vahetus on minuarust must.
Kui tal mingi viga juba on, siis ok, see vblla süveneb või misiganes, aga vahet pole; lahti tuleb ta ikka teha.
Ja see vanatüübi õli ei ole nii ropult kallis asi ka.
123-ega sõitmine kipub juba luksuskaupade hulka liigituma ning see pole nii odav, kui osta 2000a Omega, sõita lõpuni, visata minema ja osta järgmine.


.
Vasta
#9
Tee arvutus - käigukasti ülekanne 722.3 kastil neljanda käiguga on 1:1. Tagumine diferentsiaal on ilmselt kuskil 1:4 (vaata EPCst või diffrilt järgi). Edasi juba lihtne matemaatika mootori pöörete ja ratta ümbermõõduga (mõõda kasvõi mõõdulindiga 1 pöörde pikkus maapinnal). 722.3 on muidugi turbiinis ka läbilibisemine veidike, sest lukustus ju puudub.

mootori pöörded / kasti ülekanne / diffri peaülekanne* 3,14*0,6 (rehvi kõrgus) / 60 * 3,6

4,2 mootoriga automaat millel on taga 2,8 differ peaks 3000 pöördega ca 115-120 km/h olema.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
2,3 bansukas on. 100kw. Tagumikutunne siiski ütleb, et üks käik on puudu, sest alguses ta ikkagist lülitas sisse seda ja siis pöörded polnud nii kõrged. Ülekannetest ma ei tea midagi. Mis see EPC on?

Eks ta paras jama on see vana auto putitamine. Vanaisa suri ära ja võtsime selle endale tagasi, et ei läheks teadmata suunas kaduma.

Tegelt peaks kogu selle alumine poole üle vaatama, sest tundub, et kardaani vibra on sees. Kas sellel on see keskpukk nagu bemmil on? Samuti kui käiku alla vahetab siis käib mingi lõnks läbi. ühesõnaga koliseb midagi mu meelest tagumises diffris.
Ei tea, kas seal üldse õli sees on.

Vasta
#11
(13-04-2017, 12:07 AM)R129 Kirjutas: 4,2 mootoriga automaat millel on taga 2,8 differ peaks 3000 pöördega ca 115-120 km/h olema.

Mul see värk seal taga veits aeglasem: 3,31 vist

EPC on varuosakataloog. Aga seal on tehaseandmed, reaalsus võib erineda. Pigem ikka ise üle mõõta/arvutada, need MB diffrid lendlevad pidvalt eri autode vahel ringi ja kõigil erinevad ülekanded.

Kardaanipukk on samasugune nagu bemmil. Kontrollida suht lihtne; häält ka ei tohi teha.
Aga lase kellelgi üle vaadata, ilma õlita sõita ei tohi.

.

.

Vasta
#12
Ma hästi ei usu, et seda originaalist muudetud on.

Kontrollima peab kindlasti jah, enne kui asi laiali lendab.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 342 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 593 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 540 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 2,925 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 2,833 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  W123 2,4 d vajab pidevalt termostaadi vahetust. comoon 2 2,121 25-06-2018, 06:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  W123, 230E, 1981 - sun - update 2018 a. sun 0 1,480 06-02-2018, 09:52 PM
Viimane postitus: sun
  w211 automaatkast madis71 3 3,497 25-01-2018, 01:16 PM
Viimane postitus: Black66
  W123 M102.920 klapivahede reguleerimine kaupo51 6 5,401 28-08-2017, 08:43 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W123: Mis muu mudeli sisu istub w123'le? anderander4 0 1,690 23-08-2017, 08:33 PM
Viimane postitus: anderander4



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne