Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
18-09-2017, 09:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2017, 10:02 PM ja muutjaks oli ramli.)
Tere.Jama sai alguse sellest,et suht suure koormaga ei märkanud lamavat poliisi,mida sellel kohal eelmine kord polnud...Igavene kõrge ka teine.Ühesõnaga panin hooga sellest üle.Paras pauk käis ja nii u.4 kilomeetri pärast hakkas üks ratas vastu logarit lohkudes käima.rattad suht koopas olid siis.Natukese aja pärast käis veel üks pauk-juhipoolne tagavedru läks.Tühjaks laadides tõusis nii 3-4 senti kõrgemaks.Nüüd siis selgus et mõlemad vedrud puruks,hüdrapumba paak tühi ja kui sain korraks tõstuki peale,siis õli oli lekkinud ühest peenikesest torust mis oli sillaregulaatori ja selle junni vahel mis asub suht silla keskel ja millesse suubub veel üks u.8 mm toru.Nüüd siis küsimus:kas see jama võis kahjustada hüdraamortte või midagi muud seal süsteemis.kuidas vahetada tagavedrusid,kas tuleb lahti lasta hulgim hoobasid või piisab vedrutõmmitsatest?Need hoovad ja puksid tunduvad olema vabriku omad ja heas korras,ei tahaks neid eriti lammutada.Tänud kõigile kes targemad kui mina ja vaevuvad head nõu andma.
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Õlita käimine võis kahjustada tandempumpa.
Vedrude vahetuseks piisab margipõhisest vedrutõmmitsast.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui amort lahti lasta, kukkus vedru enamvähem ise välja.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
need vanad tükid kukuvad ehk ise välja,uue asentamine tundub keerulisem olevat.ja veel:kas selle u.6 mm toru asendamiseks sobib vask piduritoru?
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Sobib, kuigi teras oleks parem.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
peab olema 6mm ja 8mm toru kindlasti
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vask näikse sobivat asenduseks. Sõrmusliitmikud kestavad kenasti, ei pea kogu toru vahetama.
Kui see kobakas on sihuke suur junn, millest vaid ots auto alla ulatub, siis see on hüdroaku. Need võisid ka pahandada säärase vägivallatsemise peale. On neid kaks, kummagi amordi jaoks oma.
S124 tagavedrud saab kätte, kui alumine õõts amordist ja rummust lahti lasta ja alla väänata. Korraliku vedru puhul tasub alt tungiga toetada, et midagi ära ei lõhuks. Vanade/madaldusega rikutud vedrude puhul pole vaja.