Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Tere!
Küsimus on selline et kas 3,2 l mootorile sobib otsa diisli käigukast ( 3,5L vms ) Auto on 94 aasta.
Kui siis mis sinna üldse otsa veel sobib. ? Kui kellegil on sellise aasta S320 käigukast olemas või teab kus sellist leidub siis paluks teada anda.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Tallinnast kadaka lammarist oled uurinud ?
Esivedu on lastele
Nelikvedu on naistele
Tagavedu on meestele
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kirjuta esiteks oma masin täpsemalt lahti. Kui sa ei tea kas su masinal on 722,3 või 722,6 kast ,siis VIN kood oleks väga abiks neile ,kes sind abistada sooviks.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Mis vana kastiga juhtus - plahvatas katki?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(02-01-2011, 12:06 AM)oolmaiti Kirjutas: Kas piisab kui ma ütlen et katki?
Inimene tahab sind võib olla aidata?
Katkiseid asju annab vahel parandada, vahel mitte, kuid selleks on vaja teada mis juhtus vana kastiga.
Keegi ei arvagi, et naljaviluks tahad diisli kasti alla panna.
Ja nagu oleks vaid üks ja ainuke diisel Mercedes-Benz ja sellel on kindlasti ainult ühte tüüpi kast toodetud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Täpselt - kõike saab parandada. Kasutatud 722.6 kastid (elekroonilise juhtimisega 5 käiku) maksavad ca 6 tuhat, nende eellased 722.5 või 722.3(4) on veelgi haruldasemad. Sellele lisandub kasti maha ja pealetõstmine + uus õli. Need "uued" kasutatud kastid *(eriti sellised mis sinu autole sobivad) on paras loterii ja minu soovitus oleks see enne alla panemist lahti võtta. See muidugi tõstab jällegi hinda ja ilmeslt on sealgi mõni jupp vahetamist vajav. Ehk kui on võimalik vana kasti remontida, siis on seda mõistlik teha. Kõik oleneb muidugi mis juhtus. Kui lintpidur on ära kärssanud, siis see on tõesti kallis asi (vist 4 tuhat tükk), kuid see on hõlbsalt vahetatav. Siduriketastega on asi veelgi parem (5x130 krooni ikka leiad). Kui mõni võll koos kolbidega purunenud, siis tasub juba edasi mõelda. Kuid parima tulemuse pikemas perspektiivis saad kui vana kasti korda teed - sõltuvalt kas siis uute juppidega või kasutatud doonorilt varuosi maha krudides.
Vana aut.kasti töökorras hüdroplokk on juba niivõrd haruldus, et kui see kast sul enne korralikult töötas, siis ...
Ja usu, ma olen MB kaste näinud ning näppinud.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
VIN koodi järgi tundus 722.5 olema....
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Ei Öelnud ise ka seda naljaviluks. Lihtsalt pole kunagi viitsinud süveneda automaatkasti remondile. Kastiga siis sellised lood. Kunagi eelmisel omanikul hakkas alt õli tulema ja tollele ei pööratud tähelepanu. Valati õli peale jne. mingil hetkel ilmselt jäi aga õli kriitiliselt väheks ja asi oligi halb juba. Alguses harva kuid aina tihedamini pildus vaba käigu peale. (või siis libises) Pigem vaba käik. Nüüd kui õli päris vähe sees siis ei liigu üldse kohapealt ära. nagu libiseks sest kui gaasi vajutada siis nagu õrnalt tahaks liigatada. Kohapealt ära saamis lootust ei ole.
Kui kuskil on pädev mees kes selle kasti ära remondiks siis andku teada.
Uuel nädaldal ilmselt lasen nkn kasti alt kiskuda.