Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w140 1998a S320 keskluku mure
#1
Tean,et interneti teel autot ei remondi, aga äkki saab siiski mõne hea mõtte. Pakiruumi avades ei hüppa välja luugi sulgemise käepide ja luku keel ei pikene. Kinni tuleb luuk lüüa jõuga, seejärel kostub vaakumpumba hääl, nagu tahaks soft close kinni tõmmata. Uste soft close´id töötavad. Ei tööta veel kesklukk. Ei puldist ega nupust ja auto ei lähe alarmi alla.
Kas saab ise midagi nädalavahetusel uurida või on järgmine nädal teeninduse külastus.
Aitäh, kes viitsivad kaasa mõelda
Urmas
Vasta
#2
Kõiki neid sümptomeid arvesse võttes võix arvata, et tagaluugi lüliti ei toimi õigesti, ehk süsteemid ei saa aru, kas tagaluuk on lahti või kinni ja seetõttu ei rakendu korrektselt. Nii vana auto puhul on ka võimalik, et mitu elektriviga, aga mina alustax kõigepealt sealt ja siis mõtlex edasi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
(01-08-2020, 11:49 PM)Werewolf Kirjutas: Kõiki neid sümptomeid arvesse võttes võix arvata, et tagaluugi lüliti ei toimi õigesti, ehk süsteemid ei saa aru, kas tagaluuk on lahti või kinni ja seetõttu ei rakendu korrektselt. Nii vana auto puhul on ka võimalik, et mitu elektriviga, aga mina alustax kõigepealt sealt ja siis mõtlex edasi.
Kui lukk näpuga "sulgeda" kustuvad pakiruumi tuled ja salongis pakiruumi avamise nupu punane tuli. Kas lukus on veel eraldi lüliti ja juhe pumbale?
Vasta
#4
Ma S-klassi lukusüsteemiga väga kursis ei ole. S124-ja (universaalkerega E) tagaluugi soft close rakendub luku esimeses astmes ja sel on tagaluugi lüliti lukumehhanismi sees. Samas kui ütled, et luku kinnises asendis kustuvad tuled ära, võix eeldada, et luku lüliti on korras ja viga on mujal. Võimalik, et on ka mitu viga, mis pole omavahel seotud.

Lukusüsteem on tal luugi sees? Sel juhul võivad juhtmed olla luugi hinge juurest katki, universaalidel nad kipuvad seal väntsutamise peale lõpux ära väsima, enda autol olen neid korra lappinud.

Kas kesklukk ei tee üldse midagi või korra üritab sulgeda ja siis taas avab lukud?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
(02-08-2020, 10:18 AM)Werewolf Kirjutas: Ma S-klassi lukusüsteemiga väga kursis ei ole. S124-ja (universaalkerega E) tagaluugi soft close rakendub luku esimeses astmes ja sel on tagaluugi lüliti lukumehhanismi sees. Samas kui ütled, et luku kinnises asendis kustuvad tuled ära, võix eeldada, et luku lüliti on korras ja viga on mujal. Võimalik, et on ka mitu viga, mis pole omavahel seotud.

Lukusüsteem on tal luugi sees? Sel juhul võivad juhtmed olla luugi hinge juurest katki, universaalidel nad kipuvad seal väntsutamise peale lõpux ära väsima, enda autol olen neid korra lappinud.

Kas kesklukk ei tee üldse midagi või korra üritab sulgeda ja siis taas avab lukud?
Täielik vaikus. Ei tööta ka esimeste istmete õhupadjad. Kas pump ei saa voolu peale või on pump surnud. Või on kuskilt midagi ära blokeeritud. Kahte kaitset pakiruumist kontrollisin.

Vasta
#6
Kas eelnevalt kõik süsteemid töötasid või ostsid auto koos kõigi vigadega? Kui eelnevalt kõik toimis ja ja siis päevapealt enam mitte, siis on jah keskluku vaakumpumbaga midagi häda, kas on pumba mootor ära oksüdeerunud või ära kulunud või ei saa voolu peale. Seda lihtne mõõta, kontrollida multimeetriga. Võid hetkex ka pumbale akult otse 12v peale anda, kas teeb häält või mitte. Kui pump ise korras, siis peab hakkama taga ajama, mix ta voolu või signaali ei saa.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#7
(02-08-2020, 08:43 PM)Werewolf Kirjutas: Kas eelnevalt kõik süsteemid töötasid või ostsid auto koos kõigi vigadega? Kui eelnevalt kõik toimis ja ja siis päevapealt enam mitte, siis on jah keskluku vaakumpumbaga midagi häda, kas on pumba mootor ära oksüdeerunud või ära kulunud või ei saa voolu peale. Seda lihtne mõõta, kontrollida multimeetriga. Võid hetkex ka pumbale akult otse 12v peale anda, kas teeb häält või mitte. Kui pump ise korras, siis peab hakkama taga ajama, mix ta voolu või signaali ei saa.

Asi korras. Pumba mootor oli läbi. Ajutiselt panin 124 - ja mootori koos pumbaga. Istus ilusti korpusesse. Peab e-bayst uue mootori tellima. 124 - ja pump on natuke lärmakas (puuduvad summutavad kummipuksid, on ainult poroloon ümber liimitud). Ilmselt ka natuke väiksema jõudlusega. Töötab sutsu kauem. Aga ajutiselt ajab asja ära. Autost niipalju, et ta on juba 9 aastat hobiauto (suveauto) olnud. Tehnika ja sisu püütud hoida ideaalilähedane ja originaalne, arvestades oma vanust.
Aitäh kaasa mõtlemast!
Teema lukku!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S320 esituled. Asjataja 7 227 09-11-2024, 03:31 PM
Viimane postitus: siimruz
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 891 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 592 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 723 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 652 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,195 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mure MB CLS500 2005a 5.0 225kw õhkpatjadega AloDi 2 850 31-12-2021, 05:49 PM
Viimane postitus: AloDi
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,635 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  Varuosadeks MB S320 (W221) 3.0cdi 173kw IlmselgeltMerss 0 1,047 30-05-2021, 09:07 PM
Viimane postitus: IlmselgeltMerss
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,234 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne