Postitused: 152
Teemad: 24
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
07-11-2010, 07:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2010, 07:07 PM ja muutjaks oli laisad.)
Tere,
Sai Lesven OÜ's täpselt 2 kuud tagasi õlivahetus tehtud.Nüüd eile niisama enda kontrolliks vaatasin õlikogust varrega ja oh üllatust-natuke üle miinimumi on tase.Enne õlivahetust oli mul vana õli pmst. max juures üle aasta aja.Arvena oli 6L sisse pandud ehk üle 3-4L 2 kuuga kadunud,auto ei ole veel igapäeva sõidus.Uurisin nii auto alt kui ülevalt kuid kõik on kuiv.Heite gaasid ka normis.
On keegi säärase olukorraga kokku puutunud? Kas võib võimalik olla et Lesven OÜ's pandi kogemata vähem õli? Tean eelmise autoga oli selline lugu et peale õli panekut oli vaja auto käima panna,et õli jõuaks kõigi kanalitesse ja siis oli vaja veelgi juurde panna kuid hetkel ei pandud käima vaid pandi uus õli sisse ja kõik, kahjuks ise ei kontrollinud ka peale õlivahetust palju sees oli.
Igasugused ettepanekud on tere tulnud.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Pane õli normi ja vaata mis 2 kuu pärast näitab, siis selge kas ja kelles/milles viga.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Naljamees- Peale IGAT õlivahetust on IGAL autol vaja kontrollida õlitaset nii, et paned õli sisse, käivitad auto, lased 5 - 10 sek. käia, suretad välja ja kontrollid. Õlifilter ju tühi ja ka needsamad õlikanalid millest rääkisid peab täis saama.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Miks tema naljamees on, tema ju ei vahetanud õli.....
Services tehti see asi.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 124
Teemad: 2
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
miinimumi ja maksimumi vahe ei ole ealeski 3-4 liitrit, kui tegu pole muidugi tohutu rasketehnikaga, heal juhul kuni liiter.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
No 3..4 liitrit min ja max vahe kohe kindlasti ei tohiks olla, kui siis mingi 1 liiter.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
No kui sul varras üle miinimumi näitab, siis kohe kindlasti pole sul 3-4 L puudu. Heal juhul liiter poolteist.
Kuna sa ka rikud foorumi reegleid, pannes t eema ilma selge auto mudelita, siis ei oska sulle midagi muud soovitada, kui poodi õli järgi. Iga inimene peab kontrolima, või laksma kontrollida oma auto seisukorda, eriti kui see veel vana ja kasutatud on.
Vana auto puhul õlikadu võib olla normaalne.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
3-4 l on normide vahe 10+l rasketehnikamootoritel. Kuid neile läheb sisse kah 14 l ja rohkem mootoriõli. Seega, midagi ei klapi. Ilmselt Su hinnag puuduoleva õli kohta.
Aga miks ei küsi Sa oma autot teenedanud tegelastelt? Nemad teavad kõige täpsemalt, kas on vaja autot käivitada ja seejärel uuesti taset kontrollida või "prohvid seda ei vaja". On võimalik, et see unustati ära. On võimalik, et "unustati" ära.
Kui tegemist on MB sõiduautomootoriga, siis kõige suurem karterimaht on vist V12-l ja seegi jääb alla 10 l. Seega on puudu liiter kuni poolteist.
Kas on teada, mis mahla sinna valati? Poest peaks õlikulu jälitamiseks tooma ikka sama õli.
Mis puudutab õlikulu, siis 1 l 1000 km peale võib ära põleda nii, et sõites aru ei saagi. 1 l 100 km peale on juba peeglist näha...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Suurtematel V8 mootoritel (113 jne) oli lubatud tehasenorm isegi kuni 1 L 1000 km
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
08-11-2010, 11:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2010, 11:19 AM ja muutjaks oli Nustu826.)
Kõikide autode kohta kohekindlasti ei klapi see, et õlikulu l/100km on silmaga nähtav.
Olen omanud masinat, mis võttis 1L - 100km kohta. Peeglist polnud miskit näha, ninaga ei olnud miskit tunda ja kui käisin CO testri taga(ülevaatus ametlikult tehtud ja läbi saadud), siis CO oli 3x madalam kui lubatud max norm. Samuti olid ülejäänud näidud kõvasti alla max. normide. Kahjuks ei ole enam üv kaarti alles ja autogi müüdud. Masin oli ise 89a.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(08-11-2010, 11:18 AM)Nustu826 Kirjutas: Kõikide autode kohta kohekindlasti ei klapi see, et õlikulu l/100km on silmaga nähtav.
Olen omanud masinat, mis võttis 1L - 100km kohta. Peeglist polnud miskit näha, ninaga ei olnud miskit tunda ja kui käisin CO testri taga(ülevaatus ametlikult tehtud ja läbi saadud), siis CO oli 3x madalam kui lubatud max norm. Samuti olid ülejäänud näidud kõvasti alla max. normide. Kahjuks ei ole enam üv kaarti alles ja autogi müüdud. Masin oli ise 89a.
1 l 100 km kohta annab ikka meeletu torru välja, kuna see oleks 10 % põlemismaterjali kulust. ISegi muruniitjatesse ei panda niipalju õli juurde.
Kui silmaga näha ei olnud, siis tilkus lihtsalt niisama välja kusagile.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Näha on peeglist gaasi vabastamise järel, siis kui paljas õli silindrites kärssab.
Gaasi vajutades põleb koos kütusega nii, et näha pole.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
09-11-2010, 02:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2010, 02:09 AM ja muutjaks oli janek126.)
4,2 V8 võtab agressiivsel (tava-mitte rajal)kasutamisel ca 1/300km.
Seda siis, kui olid klapisääretihendid läbi.
Peale nende uuendust samal viisil sõites ca 1l/600km.
Aga see jutt, et min-maxi vahe 3liitrit
Eelpool nimetatud moto min-maxi vahe 1,25liitrit, korduvalt mõõdetud
Edud. Janek.
(08-11-2010, 03:23 PM)Laur Kirjutas: Näha on peeglist gaasi vabastamise järel, siis kui paljas õli silindrites kärssab.
Gaasi vajutades põleb koos kütusega nii, et näha pole. ´Kusjuures sel hetkel, kui gaasi vabaks lased pole midagi.
Siis toimib slinder vaakumina(ATM kasti puhul) ja imeb õli endale sisse-ning kui SIIS gaasi vajutada- OI OI OI- tagasõitjad peavad klaasipuhastajad tööle panema .
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
|