Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h
#1
Mark: Mercedes-Benz 190E
Väljalaskeaasta: 1992
Mootor: 2,0 turbo
Käigukast: Manuaal 5 käiku
Värvus: Lilla
Lisavarustus: Roolivõimendi, katuseluuk(elektriline), valuveljed(15")
Tegemist siis HotPapa vana autoga. Mis autoga on tegu peaks arvatavasti kõik foorumi kasutajad teadama kes vähegi foorumis kolanud.
Auto juba üle nädala minu oma aga pole jõudnud teemat varem teha. Sellegi lühikese ajaga on mul sellega palju pahandusi tulnud juba, aga sellest me siin ei räägi Icon_twisted

Uusi pilte pole jõudnud veel teha lisan siia siis mõned vanad.
Ja veel aknapesu vedeliku ja ABS i tuled põlevad, ühe kustutamiseks pean vaid tanklast läbi käima aga teist pole jõudnud veel uurida. Väga puudust pole tundnud ka sellest ABSist.

[Pilt: 52728-Picture438-1.jpg]
[Pilt: 57469-Picture441-1.jpg]
Naftapress.
#2
Badgrin, loodame, nii suuri pahandusi ei tulnud, et arki kordus üv'le saadetiEusa_pray
#3
Kordus üv pole saadetud, aga jama on palju. Ja ütleme nii et nüüd ei taha vist tükk aega enam gaasi anda. Aga siiski auto on väga hea, ja minek on ka 5+ Tagatiival on ka 1 roostetäpp mis tuleks kõrvaldada. Amordid ja vedrud jäävad ka pisut pehmeks selle võimsuse juures. Põhiline on ikka see et ise olen autoga rahul ja petta pole saanud Icon_biggrin Kunagi eestisse jälle tulen siis pesen auto korralikult puhtaks ja teen mõned klõpsud ka.
Naftapress.
#4
Ost-müük kuulutuste rubriiki vaadates tundub, et süües ikkagi kasvab isu Smile

Sõidad maanteel ikka ca 80km/h spido järgi? See valetab päris mehiselt kiirust väiksemaks tegelikkusest. Ise hoidsin 90km/h peal ja vaatasin, et autod jäävad liiga tihti jalgu, GPS`iga mõõtes sain aru, miks.


Soovin edu ja vähe detonatsiooni!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#5
arts, kus viibid siis praegu ? tuleks ka viskaks su masinale pilgu peale Big Grin
#6
ei ütle enne midagi, kui ise sõitnud olen
201 202 124 210
#7
(22-09-2010, 08:03 PM)arts24h Kirjutas: .... Ja ütleme nii et nüüd ei taha vist tükk aega enam gaasi anda.
....

Palju kirja läks? Ületas lubatud kiirust mitte vähem, kui... 60?

Tegelikult on see üsna kole, kui ahvatlev on sihukese minekuga loomaga korraks vajutada. Aga tee peal seda teha ei saagi - 90 tuleb ilmselt 2. käigu keskel kätte.
#8
Hents isu on hea Icon_biggrin Panandustest ei taha eriti rääkida ikka, vb pean tükk aega hoopids jala käima, aga loodan et nii ei lähe, 12 saan teada. Vaikselt mõtted liiguvad 2,3 poole Icon_twisted Talv tulemas, midagi teha pole võib karaaziall nokitseda ka vähe.
Naftapress.
#9
rääkige siis asjast, palju kilovatte? mis see 0-100km/h aeg siis ka olla võiks jneee?
#10
Väidetavalt on kw180 kanti, 0-100km/h pole aega võtnud. Aga üpris kiirelt läheb 100 välja, kunagi aega saan siis võiks pullipärast mõõta. Tunde järgi kiirendab ikka palju paremini kui mu ce300-24v. Üks väga suur + on see et auto on väga ökonoomne sellise võimsuse juures. Aga märja ilmaga on igatahes paha suuremas linnas sõita. Gaasihoovastikus on ka mingi kala sees sest gaas käib kuidagi jõnksuga, selle pisikese asja püüan esimesena korda teha kui aega saan. See peaks juba sõitmist oluliselt mugavamaks tegema.
Naftapress.
#11
Eks ta siis mingi 6-7seki pill on, ma arvan... alla 6 väga ei taha uskuda.
#12
Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu.

Hea oleks mõõta muidugi.

Hetkel on ka vähe ülerõhku, 0.7 bar`i.

Btw. 2.3-16V näitaks 0.7 bar`i juures ca 350hp (rattast?)
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#13
(24-09-2010, 10:04 AM)hents99 Kirjutas: Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu.

Hea oleks mõõta muidugi.

Hetkel on ka vähe ülerõhku, 0.7 bar`i.

Btw. 2.3-16V näitaks 0.7 bar`i juures ca 350hp (rattast?)

Siis on konkurendiks c32'le isegi ehk Rolleyes
#14
(24-09-2010, 10:04 AM)hents99 Kirjutas: Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu.

Hea oleks mõõta muidugi.

Hetkel on ka vähe ülerõhku, 0.7 bar`i.

Btw. 2.3-16V näitaks 0.7 bar`i juures ca 350hp (rattast?)

Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW?
setud sõitsid seciga
#15
(24-09-2010, 02:40 PM)ralak Kirjutas: Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW?

Ralak, ei saa võtta rusikareeglina seda, oleneb kui suur turbo, milline seade on, kasutatud juppidest, kuidas ehitatud jnejne, pm saad täpselt niipalju jõudu kui hästi ehitatud. Icon_smile

Kõige ekstreemsemad näited on vast 80'ndate F1 mootorid kus kvalifi seades oli 1300hp ja seda 1.5l mootorist Unibrow
Turbo
#16
(24-09-2010, 02:40 PM)ralak Kirjutas:
(24-09-2010, 10:04 AM)hents99 Kirjutas: Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu.

Hea oleks mõõta muidugi.

Hetkel on ka vähe ülerõhku, 0.7 bar`i.

Btw. 2.3-16V näitaks 0.7 bar`i juures ca 350hp (rattast?)

Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW?

Tavaliselt jah, lahja rõhuga on ca +100% võimsusest, muidu poleks asjal jumet (hind vs tulemus), see on nagu tavaline taks.
+200% standardvõimsusest peaks enamvähem iga õigeotsaveolise (EURO) mootor originaalsisuga vastu pidama. Elu on näidanud, et MB, BMW, Volvo kannatavad kõvasti rohkemgi.

Üldiselt ise turbotatud mootorid on umbes nii - 100kW originaalis ja saadakse 250-350kW. Edasine eeldaks juba veidi kangemaid detaile mootoris, mõistagi ka suuremat turbot.

See pole nii lihtne, kui tundub, et panen turbo, siis kui palju juurde tuleb.
Asi on mõnevõrra keerulisem. Sõltub kollektoritest, turbo suurusest (rõhk ja maht), litraazist, seadest jne jne.
(24-09-2010, 07:10 PM)sm. pelle Kirjutas:
(24-09-2010, 02:40 PM)ralak Kirjutas: Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW?

Ralak, ei saa võtta rusikareeglina seda, oleneb kui suur turbo, milline seade on, kasutatud juppidest, kuidas ehitatud jnejne, pm saad täpselt niipalju jõudu kui hästi ehitatud. Icon_smile

Kõige ekstreemsemad näited on vast 80'ndate F1 mootorid kus kvalifi seades oli 1300hp ja seda 1.5l mootorist Unibrow

Kes Tartus Legendide Drag`il käisid, need nägid seda 1.5l töömahuga BMW M1.
Juppide kestvuse (nt käigukast, mis tundub suht hand-made ja ülikallis) huvides on rõhku muidugi maha keeratud, seadet muudetud, siiski 1.5 mootorist ca 650-700hp alles.
Originaalis ca 3-4 bar`i ülerõhku. 2 erineva suurusega turbot jne jne = ca 1500hp
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#17
M1 on ka ikka väga võimas auto. Aga minu arust võimsusega harjub ruttu sellepärast vaikselt 2,3 mõtted liiguvadki. Ideaalis näeks end 16 klapilise turboka roolitaga, aga sellest võib vaid unistada Icon_lol Ega 2,0 läheb ka hullu moodi edasi, tüdruk ka pidevalt ütleb kui normaalselt sõidan et tal hakkab paha ja et see auto on igatepidi vastik Icon_twisted Mulle igatahes meeldib, enam ei viitsi üldse kupee rooli ronida. Võtab rohkem kütust ja nalja saab ka palju vähem.
Naftapress.
#18
Kle see M1 oli 2,0 mootoriga Unibrow
#19
(25-09-2010, 07:05 AM)Ezq Kirjutas: Kle see M1 oli 2,0 mootoriga Unibrow

Omaniku sõnul siiski 1.5-liitrit, mis oli ka tehnilises kirjas (vaevalt "ala esimees" sahkerdama hakkas) ja ca 2 bar`i ülerõhuga, nõks alla 700hp tol korral.

OT off.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#20
Vahepeal sai autole üv tehtud. Kuigi ülevaataja onule see auto üldse ei meeldinud Icon_confused Ütles et väljalase on ümber ehitatud, kate pole, heitgaasi mõõta ei saa, absi tuli põleb ja parem välimine rooliots on läbi. Ülejäänud oli ok. Rehvimustriga ka päris rahule ei jäädud. Soovitati järgmine aasta autoga kohe kindlasti midagi ette võtta.
Muidu toimib kõik normaalselt ainult vemsi displei näitab vahepeal mingit jama, ja taga kõriseb vahepeal midagi. Üks onu arvas et diffrilukk teeb sellist häält.
Naftapress.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,602 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,229 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,709 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,134 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,397 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB SL320 1992a - Duubzu duubzu 7 4,816 18-01-2019, 08:10 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  190D 2,0 53kw Turbo. 92a.-arts24h arts24h 62 52,021 18-09-2018, 05:33 PM
Viimane postitus: arts24h
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 241,932 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,010 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne