MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h (/showthread.php?tid=20019) |
MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h - arts24h - 22-09-2010 Mark: Mercedes-Benz 190E Väljalaskeaasta: 1992 Mootor: 2,0 turbo Käigukast: Manuaal 5 käiku Värvus: Lilla Lisavarustus: Roolivõimendi, katuseluuk(elektriline), valuveljed(15") Tegemist siis HotPapa vana autoga. Mis autoga on tegu peaks arvatavasti kõik foorumi kasutajad teadama kes vähegi foorumis kolanud. Auto juba üle nädala minu oma aga pole jõudnud teemat varem teha. Sellegi lühikese ajaga on mul sellega palju pahandusi tulnud juba, aga sellest me siin ei räägi Uusi pilte pole jõudnud veel teha lisan siia siis mõned vanad. Ja veel aknapesu vedeliku ja ABS i tuled põlevad, ühe kustutamiseks pean vaid tanklast läbi käima aga teist pole jõudnud veel uurida. Väga puudust pole tundnud ka sellest ABSist. RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - HotPapa - 22-09-2010 , loodame, nii suuri pahandusi ei tulnud, et arki kordus üv'le saadeti RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - arts24h - 22-09-2010 Kordus üv pole saadetud, aga jama on palju. Ja ütleme nii et nüüd ei taha vist tükk aega enam gaasi anda. Aga siiski auto on väga hea, ja minek on ka 5+ Tagatiival on ka 1 roostetäpp mis tuleks kõrvaldada. Amordid ja vedrud jäävad ka pisut pehmeks selle võimsuse juures. Põhiline on ikka see et ise olen autoga rahul ja petta pole saanud Kunagi eestisse jälle tulen siis pesen auto korralikult puhtaks ja teen mõned klõpsud ka. RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - hents99 - 22-09-2010 Ost-müük kuulutuste rubriiki vaadates tundub, et süües ikkagi kasvab isu Sõidad maanteel ikka ca 80km/h spido järgi? See valetab päris mehiselt kiirust väiksemaks tegelikkusest. Ise hoidsin 90km/h peal ja vaatasin, et autod jäävad liiga tihti jalgu, GPS`iga mõõtes sain aru, miks. Soovin edu ja vähe detonatsiooni! RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Kaltsyum - 22-09-2010 arts, kus viibid siis praegu ? tuleks ka viskaks su masinale pilgu peale RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - El`Lango - 23-09-2010 ei ütle enne midagi, kui ise sõitnud olen RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - v6sa - 23-09-2010 (22-09-2010, 08:03 PM)arts24h Kirjutas: .... Ja ütleme nii et nüüd ei taha vist tükk aega enam gaasi anda. Palju kirja läks? Ületas lubatud kiirust mitte vähem, kui... 60? Tegelikult on see üsna kole, kui ahvatlev on sihukese minekuga loomaga korraks vajutada. Aga tee peal seda teha ei saagi - 90 tuleb ilmselt 2. käigu keskel kätte. RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - arts24h - 23-09-2010 Hents isu on hea Panandustest ei taha eriti rääkida ikka, vb pean tükk aega hoopids jala käima, aga loodan et nii ei lähe, 12 saan teada. Vaikselt mõtted liiguvad 2,3 poole Talv tulemas, midagi teha pole võib karaaziall nokitseda ka vähe. RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - voodoo - 23-09-2010 rääkige siis asjast, palju kilovatte? mis see 0-100km/h aeg siis ka olla võiks jneee? RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - arts24h - 23-09-2010 Väidetavalt on kw180 kanti, 0-100km/h pole aega võtnud. Aga üpris kiirelt läheb 100 välja, kunagi aega saan siis võiks pullipärast mõõta. Tunde järgi kiirendab ikka palju paremini kui mu ce300-24v. Üks väga suur + on see et auto on väga ökonoomne sellise võimsuse juures. Aga märja ilmaga on igatahes paha suuremas linnas sõita. Gaasihoovastikus on ka mingi kala sees sest gaas käib kuidagi jõnksuga, selle pisikese asja püüan esimesena korda teha kui aega saan. See peaks juba sõitmist oluliselt mugavamaks tegema. RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - voodoo - 23-09-2010 Eks ta siis mingi 6-7seki pill on, ma arvan... alla 6 väga ei taha uskuda. RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - hents99 - 24-09-2010 Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu. Hea oleks mõõta muidugi. Hetkel on ka vähe ülerõhku, 0.7 bar`i. Btw. 2.3-16V näitaks 0.7 bar`i juures ca 350hp (rattast?) RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - voodoo - 24-09-2010 (24-09-2010, 10:04 AM)hents99 Kirjutas: Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu. Siis on konkurendiks c32'le isegi ehk RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - ralak - 24-09-2010 (24-09-2010, 10:04 AM)hents99 Kirjutas: Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu. Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW? RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - sm. pelle - 24-09-2010 (24-09-2010, 02:40 PM)ralak Kirjutas: Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW? Ralak, ei saa võtta rusikareeglina seda, oleneb kui suur turbo, milline seade on, kasutatud juppidest, kuidas ehitatud jnejne, pm saad täpselt niipalju jõudu kui hästi ehitatud. Kõige ekstreemsemad näited on vast 80'ndate F1 mootorid kus kvalifi seades oli 1300hp ja seda 1.5l mootorist RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - hents99 - 24-09-2010 (24-09-2010, 02:40 PM)ralak Kirjutas:(24-09-2010, 10:04 AM)hents99 Kirjutas: Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu. Tavaliselt jah, lahja rõhuga on ca +100% võimsusest, muidu poleks asjal jumet (hind vs tulemus), see on nagu tavaline taks. +200% standardvõimsusest peaks enamvähem iga õigeotsaveolise (EURO) mootor originaalsisuga vastu pidama. Elu on näidanud, et MB, BMW, Volvo kannatavad kõvasti rohkemgi. Üldiselt ise turbotatud mootorid on umbes nii - 100kW originaalis ja saadakse 250-350kW. Edasine eeldaks juba veidi kangemaid detaile mootoris, mõistagi ka suuremat turbot. See pole nii lihtne, kui tundub, et panen turbo, siis kui palju juurde tuleb. Asi on mõnevõrra keerulisem. Sõltub kollektoritest, turbo suurusest (rõhk ja maht), litraazist, seadest jne jne. (24-09-2010, 07:10 PM)sm. pelle Kirjutas:(24-09-2010, 02:40 PM)ralak Kirjutas: Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW? Kes Tartus Legendide Drag`il käisid, need nägid seda 1.5l töömahuga BMW M1. Juppide kestvuse (nt käigukast, mis tundub suht hand-made ja ülikallis) huvides on rõhku muidugi maha keeratud, seadet muudetud, siiski 1.5 mootorist ca 650-700hp alles. Originaalis ca 3-4 bar`i ülerõhku. 2 erineva suurusega turbot jne jne = ca 1500hp RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - arts24h - 24-09-2010 M1 on ka ikka väga võimas auto. Aga minu arust võimsusega harjub ruttu sellepärast vaikselt 2,3 mõtted liiguvadki. Ideaalis näeks end 16 klapilise turboka roolitaga, aga sellest võib vaid unistada Ega 2,0 läheb ka hullu moodi edasi, tüdruk ka pidevalt ütleb kui normaalselt sõidan et tal hakkab paha ja et see auto on igatepidi vastik Mulle igatahes meeldib, enam ei viitsi üldse kupee rooli ronida. Võtab rohkem kütust ja nalja saab ka palju vähem. RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Ezq - 25-09-2010 Kle see M1 oli 2,0 mootoriga RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - hents99 - 25-09-2010 (25-09-2010, 07:05 AM)Ezq Kirjutas: Kle see M1 oli 2,0 mootoriga Omaniku sõnul siiski 1.5-liitrit, mis oli ka tehnilises kirjas (vaevalt "ala esimees" sahkerdama hakkas) ja ca 2 bar`i ülerõhuga, nõks alla 700hp tol korral. OT off. RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - arts24h - 08-10-2010 Vahepeal sai autole üv tehtud. Kuigi ülevaataja onule see auto üldse ei meeldinud Ütles et väljalase on ümber ehitatud, kate pole, heitgaasi mõõta ei saa, absi tuli põleb ja parem välimine rooliots on läbi. Ülejäänud oli ok. Rehvimustriga ka päris rahule ei jäädud. Soovitati järgmine aasta autoga kohe kindlasti midagi ette võtta. Muidu toimib kõik normaalselt ainult vemsi displei näitab vahepeal mingit jama, ja taga kõriseb vahepeal midagi. Üks onu arvas et diffrilukk teeb sellist häält. |