Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
25-02-2013, 10:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2014, 12:43 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Mark: Mercedes-Benz 190E
Väljalaskeaasta: 1990
Mootor: 2,3 arvan et üle 97kw
Käigukast: manuaal 5 käiku ja LSD differ, kes monomähkijaga ikka sõita tahab.
Värvus: sinine
Auto päris mitmeid kuid minu oma, teemat pole jõudnud teha. Ostes oli autol automaat kast mis sai kiirelt asendatud manuaaliga ja esialgsel mootoril oli korralik surve sees mida ostes ei kontrollinud. Hilisemal mootori lahkamisel selgus et plokikaanes oli suht hea täke sees mida ei saanud välja lihvida.
Sai ka uus mootor soetatud ja turbo külge pistetud.
Esimesel seadistusel lahkus plokikaane tihend 1,5 bar,i juures. Nüüd sai tehtud korralik kaane remont, kaan lihvitud, klapid sooveldatud, panin ka uued klapisääre tihendid. Aga autoga ennem sõitma ei hakka kui olen ostnud uue 3 kettalise keraamilise siduri.
Seda siis sellepärast et 3,0 sidur ei suuda mitte kuskilt otsast seda väänet taluda. Sõita ja seadistada suht võimatu.
Stange lõhkus üks jänesejurakas esimesel õhtul, kadus ka auto nr. Ei oleks uskunud et üks jänes b varuosa stange nii ära võib lõhkuda.
Äkki on kellegi tuttav leidnud imavere kandist sellise nr
Linnukesed siristavad juba, kevad paistab.
http://www.youtube.com/watch?v=KxIWFVGvO...e=youtu.be
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mingi aeg sai väsinud välimusega esiotsa natuke värskendatud uue stange ja võre näol.
Naftapress.
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
Mis sellest 3.0 mootorist sai?
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(29-03-2013, 01:52 PM)arts24h Kirjutas: Mingi aeg sai väsinud välimusega esiotsa natuke värskendatud uue stange ja võre näol.
Jäneseliha vähemalt said?
Tere tulemast.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ma ei viitsinud isegi seisma jääda sellest ka siis nr kadunud Järgmine kord olen targem.
3,0 läks vanarauda, väljalaske kolle müüsin ühele foorumi kasutajale. 4 pihustit läksid 2,3 külge. Turbo ja ülejäänud vähesed pudinad on alles.
Otsustasin seekord 2,3 peale sest see hakkab juba 2000 juures vaikselt elama, auto kergem ja ökom. Ei tahtnud autot rida kuuega kohmakaks teha sest plaanisin jäärada paugutama hakata aga kahjuks see aasta ei jõudnud, lükkus järgmisse aastasse see värk. Enamjaolt raha pärast.
Sidur mul siiamaani ostmata veel.
Muidu kõlab meeldivalt, jäärada 190 2,3 turbo ja piigid Eks saab suvel ka ketsi lasta, püüan mõne video ka teha kui asi ilusti timmis.
Naftapress.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Varsti saame "kakskomakolmed" joonele panna. Mul peaks kah turbo esmaspäeval jõudma....
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ilmselt jään kotipoisiks sinu 16v kõrval, aga võidu meeldib sellegipoolest sõita. Hullult isutab sõita küll. Tahaks näha mis sinu loomast tulema hakkab.
Naftapress.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Oleneb, kas ma panen tugevamad kepsud+kolvid sisse. Kui ei, siis jääb meile mõlemale 400-450hp piiriks. Sinu puhul ilmselt ka turbo....mina valisin 700+hp reitinguga turbo. 16V mootoriga vast reaalne 600hp max.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Lõpuks teema kah. Asjad liiguvad vähe kiiremini kui mul aga ehk siis saab suvel turbokaid kõrvutada, foorumis juba mõned tekivad.
Mis turbot kasutad?
Turbo
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Meil artsiga sidureid vaja, sul see juba olemas....
Mul on turboks Precision billet 6265. 0.82 A/R V-band kojaga
Kolle tuleb tõmmatud torust.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Varsti tuleb lasta foorumi seffidel turbo ala rubriik teha Huvitav kui kiiresti 16v selle suure turpsi käima lükkab.
Naftapress.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kas te numbritega natuke üle ei pinguta? Lihtsalt tagumiku dyno ütleb,et on 600+hp?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
(30-03-2013, 12:35 PM)Laur Kirjutas: Kas te numbritega natuke üle ei pinguta? Lihtsalt tagumiku dyno ütleb,et on 600+hp?
Org sisuga on arvas hents ju 400-450, mis pole ju ulme. 630cc pihustid hakkavad ka vist vaikselt seal maal lõppema.
Turbo
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Ega antud auto puhul pole varasemat ajalugu teada?
Tundub,et minu vana tolle aja " ront ", aga numbrimärk päris täpselt ei meenu, kuigi väga tuttav. Tahaks täpsemalt teada kellelt kellele see auto varem käinud? asukoht?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Sellepärast ma küsingi, et keegi arvas...
Lihtsalt just lugesin ühest sportautost millel kompressoriga 3,5L V6
ja selle kõigest 440hp
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
On ju Eestis 1,6'sest 290kw välja tõmmatud asi see siis peaaegu liitri jagu suuremast ära tõmmata on? Arvestades veel MB sepissisu ei tohiks nagu üldse erilist probleemi olla.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Bemmimees, hents teebki seda universaal M3 E36't, kui veel ei teadnud.
Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
(30-03-2013, 04:24 PM)bemm1mees Kirjutas: (29-03-2013, 10:22 PM)hents99 Kirjutas: Oleneb, kas ma panen tugevamad kepsud+kolvid sisse. Kui ei, siis jääb meile mõlemale 400-450hp piiriks. Sinu puhul ilmselt ka turbo....mina valisin 700+hp reitinguga turbo. 16V mootoriga vast reaalne 600hp max.
Mis mõttega on üldse hakata tegema projekti, millel on 400hp piiriks? Selle asemel võiks saksast tuua soliidse E39 M5, millel nahksisu olemas ja konditsioneer vaikselt toimetamas. Plussiks veel see, et paks V8 lüpsaks neid turbosi suht kergelt, kuna vääne on olemas ka madalatel pööretel. Õppige kuidas BMW klubi mehed asju teevad - E36 universaal, millel 800-1200hp olenevalt rõhust.
Mis mõttega ehitada autot mis tahab sind ära tappa ?
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Paistab et läheb päris ulmeks ära siin. Milleks milleks tahtmist teha on siis tehaksegi. Kes vahib juuduubist kes teeb ise. Ma ei tee ühel väga lihtsal põhjusel bmwd, sellepärast et mulle ei meeldi lihtsalt bemmid ja ongi jutul lõpp.
Mercedes-Benz on pärit Tallinnast ja ei ole väga ront midagi suht korralik isegi.
Naftapress.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
31-03-2013, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2013, 11:06 AM ja muutjaks oli hents99.)
Üks asi on aretatud mootor, teine tehase toodang. Viimane võetakse tavaliselt toorikuks ja hakatakse piire kompama.
Mb mootor on väga hea toorik.
Eks enamus räuskavaid bemmimehi on väga piiratud mõistusega, nagu siinne eelkõneleja. Asjalikud ei klähvi niisama ega räägi asjadest, millest nad midagi ei tea.
(30-03-2013, 04:00 PM)Laur Kirjutas: Sellepärast ma küsingi, et keegi arvas...
Lihtsalt just lugesin ühest sportautost millel kompressoriga 3,5L V6
ja selle kõigest 440hp
|