| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 1,173 
	Teemad: 87 
	Liitus: Sep 2008
	
 Maine: 
3 
	
		
		
		22-09-2010, 07:40 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2011, 10:10 PM  ja muutjaks oli arts24h.)
	
	 
		Mark: Mercedes-Benz 190E 
Väljalaskeaasta: 1992 
Mootor: 2,0 turbo   
Käigukast: Manuaal 5 käiku 
Värvus: Lilla 
Lisavarustus: Roolivõimendi, katuseluuk(elektriline), valuveljed(15") 
Tegemist siis HotPapa vana autoga. Mis autoga on tegu peaks arvatavasti kõik foorumi kasutajad teadama kes vähegi foorumis kolanud. 
Auto juba üle nädala minu oma aga pole jõudnud teemat varem teha. Sellegi lühikese ajaga on mul sellega palju pahandusi tulnud juba, aga sellest me siin ei räägi    
Uusi pilte pole jõudnud veel teha lisan siia siis mõned vanad. 
Ja veel aknapesu vedeliku ja ABS i tuled põlevad, ühe kustutamiseks pean vaid tanklast läbi käima aga teist pole jõudnud veel uurida. Väga puudust pole tundnud ka sellest ABSist.
 ![[Pilt: 52728-Picture438-1.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/52728-Picture438-1.jpg)  ![[Pilt: 57469-Picture441-1.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/57469-Picture441-1.jpg) 
Naftapress.
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,772 
	Teemad: 204 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
12 
	
	
		 , loodame, nii suuri pahandusi ei tulnud, et arki kordus üv'le saadeti   
	
	
	
		
	Postitused: 1,173 
	Teemad: 87 
	Liitus: Sep 2008
	
 Maine: 
3 
	
	
		Kordus üv pole saadetud, aga jama on palju. Ja ütleme nii et nüüd ei taha vist tükk aega enam gaasi anda. Aga siiski auto on väga hea, ja minek on ka 5+ Tagatiival on ka 1 roostetäpp mis tuleks kõrvaldada. Amordid ja vedrud jäävad ka pisut pehmeks selle võimsuse juures. Põhiline on ikka see et ise olen autoga rahul ja petta pole saanud    Kunagi eestisse jälle tulen siis pesen auto korralikult puhtaks ja teen mõned klõpsud ka.
	
Naftapress.
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Ost-müük kuulutuste rubriiki vaadates tundub, et süües ikkagi kasvab isu    
Sõidad maanteel ikka ca 80km/h spido järgi? See valetab päris mehiselt kiirust väiksemaks tegelikkusest. Ise hoidsin 90km/h peal ja vaatasin, et autod jäävad liiga tihti jalgu, GPS`iga mõõtes sain aru, miks.
 
Soovin edu ja vähe detonatsiooni!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 207 
	Teemad: 16 
	Liitus: Apr 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		arts, kus viibid siis praegu ? tuleks ka viskaks su masinale pilgu peale    
	
	
	
		
	Postitused: 122 
	Teemad: 11 
	Liitus: Jan 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		ei ütle enne midagi, kui ise sõitnud olen
	 
201 202 124 210
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (22-09-2010, 08:03 PM)arts24h Kirjutas:  .... Ja ütleme nii et nüüd ei taha vist tükk aega enam gaasi anda.....
 
Palju kirja läks? Ületas lubatud kiirust mitte vähem, kui...  60?
 
Tegelikult on see üsna kole, kui ahvatlev on sihukese minekuga loomaga korraks vajutada. Aga tee peal seda teha ei saagi - 90 tuleb ilmselt 2. käigu keskel kätte.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,173 
	Teemad: 87 
	Liitus: Sep 2008
	
 Maine: 
3 
	
	
		Hents isu on hea    Panandustest ei taha eriti rääkida ikka, vb pean tükk aega hoopids jala käima, aga loodan et nii ei lähe, 12 saan teada. Vaikselt mõtted liiguvad 2,3 poole    Talv tulemas, midagi teha pole võib karaaziall nokitseda ka vähe.
	
Naftapress.
 
	
	
	
		
	Postitused: 619 
	Teemad: 22 
	Liitus: Oct 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		rääkige siis asjast, palju kilovatte? mis see 0-100km/h aeg siis ka olla võiks jneee?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,173 
	Teemad: 87 
	Liitus: Sep 2008
	
 Maine: 
3 
	
	
		Väidetavalt on kw180 kanti, 0-100km/h pole aega võtnud. Aga üpris kiirelt läheb 100 välja, kunagi aega saan siis võiks pullipärast mõõta. Tunde järgi kiirendab ikka palju paremini kui mu ce300-24v. Üks väga suur + on see et auto on väga ökonoomne sellise võimsuse juures. Aga märja ilmaga on igatahes paha suuremas linnas sõita. Gaasihoovastikus on ka mingi kala sees sest gaas käib kuidagi jõnksuga, selle pisikese asja püüan esimesena korda teha kui aega saan. See peaks juba sõitmist oluliselt mugavamaks tegema.
	 
Naftapress.
 
	
	
	
		
	Postitused: 619 
	Teemad: 22 
	Liitus: Oct 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		Eks ta siis mingi 6-7seki pill on, ma arvan... alla 6 väga ei taha uskuda.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu.
 Hea oleks mõõta muidugi.
 
 Hetkel on ka vähe ülerõhku, 0.7 bar`i.
 
 Btw. 2.3-16V näitaks 0.7 bar`i juures ca 350hp (rattast?)
 
	
	
	
		
	Postitused: 619 
	Teemad: 22 
	Liitus: Oct 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (24-09-2010, 10:04 AM)hents99 Kirjutas:  Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu.
 Hea oleks mõõta muidugi.
 
 Hetkel on ka vähe ülerõhku, 0.7 bar`i.
 
 Btw. 2.3-16V näitaks 0.7 bar`i juures ca 350hp (rattast?)
 
Siis on konkurendiks c32'le isegi ehk    
	
	
	
		
	Postitused: 877 
	Teemad: 17 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		 (24-09-2010, 10:04 AM)hents99 Kirjutas:  Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu.
 Hea oleks mõõta muidugi.
 
 Hetkel on ka vähe ülerõhku, 0.7 bar`i.
 
 Btw. 2.3-16V näitaks 0.7 bar`i juures ca 350hp (rattast?)
 
Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW?
	 
setud sõitsid seciga
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,120 
	Teemad: 59 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
3 
	
	
		 (24-09-2010, 02:40 PM)ralak Kirjutas:  Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW? 
Ralak, ei saa võtta rusikareeglina seda, oleneb kui suur turbo, milline seade on, kasutatud juppidest, kuidas ehitatud jnejne, pm saad täpselt niipalju jõudu kui hästi ehitatud.    
Kõige ekstreemsemad näited on vast 80'ndate F1 mootorid kus kvalifi seades oli 1300hp ja seda 1.5l mootorist    
Turbo
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
		
		
		24-09-2010, 07:11 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2010, 07:14 PM  ja muutjaks oli hents99.)
	
	 
		 (24-09-2010, 02:40 PM)ralak Kirjutas:   (24-09-2010, 10:04 AM)hents99 Kirjutas:  Tunde järgi on kindlasti sinna 200kW kanti. Minu 3.2 kutsikal sai mõõdetud ca185kW, aga turbokal on kindlasti rohkem jõudu.
 Hea oleks mõõta muidugi.
 
 Hetkel on ka vähe ülerõhku, 0.7 bar`i.
 
 Btw. 2.3-16V näitaks 0.7 bar`i juures ca 350hp (rattast?)
 Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW?
 
Tavaliselt jah, lahja rõhuga on ca +100% võimsusest, muidu poleks asjal jumet (hind vs tulemus), see on nagu tavaline taks.  
+200% standardvõimsusest peaks enamvähem iga õigeotsaveolise (EURO) mootor originaalsisuga vastu pidama. Elu on näidanud, et MB, BMW, Volvo kannatavad kõvasti rohkemgi. 
 
Üldiselt ise turbotatud mootorid on umbes nii - 100kW originaalis ja saadakse 250-350kW. Edasine eeldaks juba veidi kangemaid detaile mootoris, mõistagi ka suuremat turbot.
 
See pole nii lihtne, kui tundub, et panen turbo, siis kui palju juurde tuleb.  
Asi on mõnevõrra keerulisem. Sõltub kollektoritest, turbo suurusest (rõhk ja maht), litraazist, seadest jne jne. 
  (24-09-2010, 07:10 PM)sm. pelle Kirjutas:   (24-09-2010, 02:40 PM)ralak Kirjutas:  Kui 2,0 originaalis on 90kW kas siis turbo peale panek lisab üle 100kW? Ralak, ei saa võtta rusikareeglina seda, oleneb kui suur turbo, milline seade on, kasutatud juppidest, kuidas ehitatud jnejne, pm saad täpselt niipalju jõudu kui hästi ehitatud.
  
 Kõige ekstreemsemad näited on vast 80'ndate F1 mootorid kus kvalifi seades oli 1300hp ja seda 1.5l mootorist
  
Kes Tartus Legendide Drag`il käisid, need nägid seda 1.5l töömahuga BMW M1.  
Juppide kestvuse (nt käigukast, mis tundub suht hand-made ja ülikallis) huvides on rõhku muidugi maha keeratud, seadet muudetud, siiski 1.5 mootorist ca 650-700hp alles. 
Originaalis ca 3-4 bar`i ülerõhku. 2 erineva suurusega turbot jne jne = ca 1500hp
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,173 
	Teemad: 87 
	Liitus: Sep 2008
	
 Maine: 
3 
	
	
		M1 on ka ikka väga võimas auto. Aga minu arust võimsusega harjub ruttu sellepärast vaikselt 2,3 mõtted liiguvadki. Ideaalis näeks end 16 klapilise turboka roolitaga, aga sellest võib vaid unistada    Ega 2,0 läheb ka hullu moodi edasi, tüdruk ka pidevalt ütleb kui normaalselt sõidan et tal hakkab paha ja et see auto on igatepidi vastik    Mulle igatahes meeldib, enam ei viitsi üldse kupee rooli ronida. Võtab rohkem kütust ja nalja saab ka palju vähem.
	
Naftapress.
 
	
	
	
		
	Postitused: 30 
	Teemad: 1 
	Liitus: May 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kle see M1 oli 2,0 mootoriga    
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		 (25-09-2010, 07:05 AM)Ezq Kirjutas:  Kle see M1 oli 2,0 mootoriga  
Omaniku sõnul siiski 1.5-liitrit, mis oli ka tehnilises kirjas (vaevalt "ala esimees" sahkerdama hakkas) ja ca 2 bar`i ülerõhuga, nõks alla 700hp tol korral.
 
OT off.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,173 
	Teemad: 87 
	Liitus: Sep 2008
	
 Maine: 
3 
	
	
		Vahepeal sai autole üv tehtud. Kuigi ülevaataja onule see auto üldse ei meeldinud    Ütles et väljalase on ümber ehitatud, kate pole, heitgaasi mõõta ei saa, absi tuli põleb ja parem välimine rooliots on läbi. Ülejäänud oli ok. Rehvimustriga ka päris rahule ei jäädud. Soovitati järgmine aasta autoga kohe kindlasti midagi ette võtta. 
Muidu toimib kõik normaalselt ainult vemsi displei näitab vahepeal mingit jama, ja taga kõriseb vahepeal midagi. Üks onu arvas et diffrilukk teeb sellist häält.
	
Naftapress.
 |