Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 124 86 3,0d Automaatkast ei vaheta
#1
Tere
Muret teeb siis automaadi käikude vahetus
Käike vahetab ainult meeletult kõrgetel pööretel enne kikktowni,ja kohalt läheb esimesega.Oskab keegi õelda mingit viga mis võib seda esile tuua?
Kasti õli normis.
Vasta
#2
Loe siit
Ja otsing on ka hea asi Icon_razz
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#3
(08-04-2010, 03:00 PM)reingsm Kirjutas: Loe siit
Ja otsing on ka hea asi Icon_razz

Olen otsingust uurinud ei saanud taoliseid vasteid mis võiks aitada kuna käikud hakkasid järsult nii vahetama hommikul oli veel korrasCrybaby.Nii võrd kui võrd.
Oskab keegi trafo töö kohta räägida?
Vasta
#4
Trahvo sind ei aita - pigem tegu ikka vaakumi lekkega kuskil.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
(08-04-2010, 03:54 PM)R129 Kirjutas: Trahvo sind ei aita - pigem tegu ikka vaakumi lekkega kuskil.

vaakumi lekkega????
(08-04-2010, 04:12 PM)Vana Kirjutas:
(08-04-2010, 03:54 PM)R129 Kirjutas: Trahvo sind ei aita - pigem tegu ikka vaakumi lekkega kuskil.

vaakumi lekkega????

Oskate aidata kus asub pump mis toodab vaakumit ja mis põhimõtel tõõtab?
Automaat on minu jaoks uus teema Icon_sad
Vasta
#6
Trahvot selle pillil ei reguleerita - ta lihtsalt on. Vaakumiga öeldakse käigukastile mootori KOORMUS. Kui on TD auto, siison eraldi vaakumpump, kui on vanalthingav auto, siis võetakse sisselaskekollektorist. Lisaks läheb kasti ka veel tross millega öeldakse gaasi pedaali asend, kasti kiirus öeldakse kasti sees olevast "Fliekrafreglerig".
Kiirus, pedaali asend, mootori koormus - nende põhjal toimubki käiguvahetus - vastavalt sellele mis "asi" suurem on. Kui suurim on kiirus, siis vahetatakse käik niiöelda edasi (2->3; või 3->4), kui pedaali asend või koormus ületab kiiruse, siis vahetatakse käik alla. Vastavalt tellimisele käib ka vahetuse järskus.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
(08-04-2010, 05:07 PM)R129 Kirjutas: Trahvot selle pillil ei reguleerita - ta lihtsalt on. Vaakumiga öeldakse käigukastile mootori KOORMUS. Kui on TD auto, siison eraldi vaakumpump, kui on vanalthingav auto, siis võetakse sisselaskekollektorist. Lisaks läheb kasti ka veel tross millega öeldakse gaasi pedaali asend, kasti kiirus öeldakse kasti sees olevast "Fliekrafreglerig".
Kiirus, pedaali asend, mootori koormus - nende põhjal toimubki käiguvahetus - vastavalt sellele mis "asi" suurem on. Kui suurim on kiirus, siis vahetatakse käik niiöelda edasi (2->3; või 3->4), kui pedaali asend või koormus ületab kiiruse, siis vahetatakse käik alla. Vastavalt tellimisele käib ka vahetuse järskus.

Oleks abi vaja veel ühe õli potsikuga .Mis anum asub klaasi pesu kõrval peal kirjas hüdrauliline õli.Õli must ja alla normi.
Vasta
#8
Tere

Sai vähe autot näpidud.Vaakum olemas.Käigukasti õlil on kärsahais küljes,kas võib olla asi turbiinis?
Vasta
#9
Ei ole asi turbiinis - turbiini üesanne on olla hüdrosidur käigukasti ja mootori vahel. Tema ei puudu käiguvahetusse. Käsahais on sellepärast küljes, et väga viltsa õli tõttu on käigukast KORDUVALT libisenud ja seega siduripakkide pindasid kõrvetanud. Sõltuvalt kahjustusest aitab parema õli kasutamine või parema õli kasutamine+teatud uued jupid.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
Mis võiksid olla need teatud jupid?
Hetkel sees valvoline ATF D.
Vasta
#11
Vaakumi lekkega minul kast paugutas jubedalt. Käigud lülitusid jube järsku, kuid siiski õigel hetkel. Proovi seda trossi järgi anda mis on ühenduses gaasi trossiga.
Vaakumpump on mootori ees otsas, suur valge toru läheb külge, teine ots piduri võimendisse.
Ja kõigil W124 diislitel on vaakum regulaator pumba küljes kasti jaoks.
Sisse laskest ei võeta midagi, 124 diislil õhu siibrit pole ja seetõttu puudub sisselaskes ka hõrendus.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
(08-04-2010, 05:58 PM)Vana Kirjutas: Oleks abi vaja veel ühe õli potsikuga .Mis anum asub klaasi pesu kõrval peal kirjas hüdrauliline õli.Õli must ja alla normi.

Hüdrosüsteemi (nivoovedrustus/difriblokk) õli. Sinna käib hüdrovedelik (kuigi elab üle ka ATFi...)
Vasta
#13
(12-04-2010, 03:27 PM)Laur Kirjutas: Vaakumi lekkega minul kast paugutas jubedalt. Käigud lülitusid jube järsku, kuid siiski õigel hetkel. Proovi seda trossi järgi anda mis on ühenduses gaasi trossiga.
Vaakumpump on mootori ees otsas, suur valge toru läheb külge, teine ots piduri võimendisse.
Ja kõigil W124 diislitel on vaakum regulaator pumba küljes kasti jaoks.
Sisse laskest ei võeta midagi, 124 diislil õhu siibrit pole ja seetõttu puudub sisselaskes ka hõrendus.

Vaakumi kohta jutt tõsi pump tõesti ees aga kasti läheb mull toru kõrgsuvepumba kõrvalt.Tross on täitsa lõtv seda ei anna rohkem järgi anda.Käikud enne läksid küll järsku sisse ja isegi enamvähem õigel ajal aga nüüd alles siis kui pedaal on juba põhjas ja mootor on meeletult põõrdes,ja seda järsku sain poes käidud ja kõik.
Vasta
#14
(12-04-2010, 03:46 PM)Vana Kirjutas:
(12-04-2010, 03:27 PM)Laur Kirjutas: Vaakumi lekkega minul kast paugutas jubedalt. Käigud lülitusid jube järsku, kuid siiski õigel hetkel. Proovi seda trossi järgi anda mis on ühenduses gaasi trossiga.
Vaakumpump on mootori ees otsas, suur valge toru läheb külge, teine ots piduri võimendisse.
Ja kõigil W124 diislitel on vaakum regulaator pumba küljes kasti jaoks.
Sisse laskest ei võeta midagi, 124 diislil õhu siibrit pole ja seetõttu puudub sisselaskes ka hõrendus.

Vaakumi kohta jutt tõsi pump tõesti ees aga kasti läheb mull toru kõrgsuvepumba kõrvalt.Tross on täitsa lõtv seda ei anna rohkem järgi anda.Käikud enne läksid küll järsku sisse ja isegi enamvähem õigel ajal aga nüüd alles siis kui pedaal on juba põhjas ja mootor on meeletult põõrdes,ja seda järsku sain poes käidud ja kõik.

Kas KD lüliti ikka toimib ettenähtud viisil (eal on üks paar avanevadi ja teine sulguvaid kontakte).

Kirjelduse järgi oleks nagu KD peal...
Vasta
#15
Mul sama aparaadi kast vahetab väikese jõnksuga.
Lisaks 2-3le vahetades oleks nagu mingi vahekäik v midagi vahepeal. See tähendab, et lööb pöörded ülesse enne kui uue käigu sisse lükkab.
Kui gaasiga mängides õigel hetkel lasta käigul sisse minna, siis on kiirendamine suht uimane jällegi, nagu ei jõuaks.
Lisaks kui startides käigukang D asendisse panna, läheb umbes sekund enne kui käik sisse jõnksatab. Kuigi vist peaks minema kohe ja ilma jõnksuta.
Kastil õli ja filter 200km tagasi vahetatud. Muutusi ei esinenud. Kastiprobleemid ?
Vasta
#16
(14-04-2010, 09:50 AM)clm Kirjutas: Mul sama aparaadi kast vahetab väikese jõnksuga.
Lisaks 2-3le vahetades oleks nagu mingi vahekäik v midagi vahepeal. See tähendab, et lööb pöörded ülesse enne kui uue käigu sisse lükkab.
Kui gaasiga mängides õigel hetkel lasta käigul sisse minna, siis on kiirendamine suht uimane jällegi, nagu ei jõuaks.
Lisaks kui startides käigukang D asendisse panna, läheb umbes sekund enne kui käik sisse jõnksatab. Kuigi vist peaks minema kohe ja ilma jõnksuta.
Kastil õli ja filter 200km tagasi vahetatud. Muutusi ei esinenud. Kastiprobleemid ?

kulumine ja libisemine
vahetuse hetk ette poole (madalamale pöördele) keerata ja vahetust järsemaks- ehk siis kerge regull, nõnda võid juba täitsa heaks saada.
Uus atf sellest libisemisest haisema ka hakanud juba?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#17
Ei õli ei haise. Ma väga libistanud ka pole, pigem gaasiga veidi mängides käike vahetanud.

Libiseb just 2-3 käigule. 3-4 läheb normaalselt.

Kui nüüd madalamale pöördele reguleerida, siis äkki ei jõua 3. käiguga üldse liikuda enam. Praegu 3. sisse saab, siis kergetel tõusudel jääb nagu jõudu lahjaks ja peab uuesti alla vahetama. Kohapealt ära minek on ka selline uimane 2. käiguga. Vaja hoogu koguda, enne kui edasi astuma hakkab. Samas esimese peale vahetada, siis teeb seda ainult korraks ning viskab teise sisse kohe.

Kas saab ka regullida nii, et ainult järsemaks (see kuskilt käikari küljes reguleerimine nagu lugesin) ja trossist pöördeid ei puutu ?
Või teha mõlemat, kuid vahetuse hetke hilisemaks hoopis (kõrgemal pöördel) ? Pole väga automaadi sisetööga kursis, seega ei tea mis mida täpsemalt mõjutab.

Kumb reguleering kohapeal selle jõnksatuse ära kaotab ? Hetkel N asendist D peale pista, siis sekund läheb umbes, enne kui sisse lükkab ning masin jõnksatab kohapeal kohe märgatavalt. Ka siis kui pidurit peal hoida.

Tartus mõnda asjatundjat on, kellele proovida anda, et lahendusi pakuks ? Mõtlen siit foorumist.. mõne õlle eest Unibrow
Vasta
#18
Trossi pikkus mõjutab vahetamise hetke - mida rohkem pingul seda rohkem arvab kast, et paned rohkem gaasi. Ehk siis vahetab hiljem. Kasti kõrval olevast aasast saab ühte rõhku tõesti regullida. Kui see ei aita, siis on kuuskant kruvi selle aasa all. Aga noh kui väga ise asju teinud pole, siis ilmselt midagi kerget seal loota pole.
Pigem peaks mõtlema selle peale, et miks ta libistama oma niiöelda algseades hakkas. Viga on kastis mitte trossides ja rõhkudes ilmselt.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#19
Pole aimugi, miks. Minu käes koguaeg niiviisi vahetanud. Õli vahetasime, siis remondimees kraapis õlipanni altpoolt puhtaks. Ütles, et oleks nagu kuuma saanud, saast peale kinni kõrbenud. Samas õlil kärsahaisu juures polnud.
Vasta
#20
Igati loogiline, et kui libiseva kastiga sõita, siis põlevad asjad veelgi rohkem ära ja tulemuseks on veelgi suurem libisemine. Võib ju proovida rõhku peale keerata, aga vaeval see enam aitab. Isegi kui aitab, siis hakkab kast muudmoodi värdjalikult käituma - näiteks liiga järsku vahetama, liiga madalalt vahetama vms mitte MBlik värk.
Kast maha, kast lahti, põlenud ketaste asemele uued sisse ja kast alla - anna tuld.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,518 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 6,420 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,453 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  w211 automaatkast madis71 3 3,731 25-01-2018, 01:16 PM
Viimane postitus: Black66
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 5,223 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Küsimus MB 124 peaülekanne Elton 2 2,845 29-08-2017, 08:30 AM
Viimane postitus: nils_
  puldiga keskluku paigaldus mb 124 ramli 5 4,839 06-07-2017, 05:51 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W123 automaatkast jukerdab seakoot 11 7,073 15-04-2017, 09:06 AM
Viimane postitus: seakoot
  W 124 250 D Afgaan124 11 8,062 14-01-2017, 01:00 PM
Viimane postitus: Afgaan124
  W 124 ,320 bens jäi seisma SENATOR 16 10,360 26-12-2016, 10:47 AM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne