Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 3.0T 1988 - berg
isa käis välja uue mõtte ja tõi mulle sellised asjad:
[Pilt: img_4bae6f66b8d2d.jpg]
tegin varda:
[Pilt: img_4bae6fcdafd52.jpg]
selline jäi:
[Pilt: img_4bae6ffc3d6b8.jpg]
sai ka mingi stange aretis tehtud eks vaatame mis välja tuleb:
[Pilt: img_4bae7050c92ff.jpg]
Vasta
Hüdrokässar:
[Pilt: img_4bb3928c2fa40.jpg]
Selleks et hüdrosilindrit sinna panna pidi kasti tunnelit modima:
[Pilt: img_4bb392f2bdfb2.jpg]
[Pilt: img_4bb39327b7111.jpg]
Vasta
väga stiilne, et selle nii ära peidad. liiga paljud armastavad oma hüdrokässareid jms pornot lihtsalt nähtavale jätta.
stange teed evo stiilis või mingi omaloominguga tegu?
Vasta
stangede koha pealt ei tea midagiIcon_sad
Vasta
sain kleepsu ka kätte:
[Pilt: img_4bc0571770da4.jpg]
asjad ootavad krunti
[Pilt: img_4bc056fade847.jpg] [Pilt: img_4bc056df4960a.jpg]
[Pilt: img_4bc056b5a8498.jpg] [Pilt: img_4bc0568acf079.jpg]
ostsin krundi kuid ei tea mis lahustit kasutada kirjas ka pole:
[Pilt: img_4bc0566e10631.jpg]
kui teaks mis lahustit vaja saaks tuleval nädalal krundidtud
Vasta
Nitrolahusti. Poest küsi, sellele krundile, nad võiksid nagu teada.
Vasta
Väga nõrk ehituskvaliteet on sul, lisaks kõik on must ja tolmune. Kui sa kindlasti tahad kõigile, ka väljaspool Eestit näidata oma ehitist siis katsu natuke õppida ja võta eeskuju kasvõi siit teemast: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid124856
Vasta
Miks hüdrauliline käsipidur?
Vasta
(12-04-2010, 02:47 PM)v6sa Kirjutas: Miks hüdrauliline käsipidur?

Drifti pill ju...
Turbo
Vasta
(12-04-2010, 02:56 PM)sm. pelle Kirjutas:
(12-04-2010, 02:47 PM)v6sa Kirjutas: Miks hüdrauliline käsipidur?

Drifti pill ju...

Änd?Icon_eek

Mille poolest hüdroajam asja paremaks teeb?

Või on küsimus puhtalt selles, et sõidupiduri klotside kulumiskestvus ja vahetamislihtsus on parem...Icon_neutral
Vasta
tavaline kässar on selline nagu on, nõrk ja pole eriti efektiivne. Tava klotsid palju efektiivsemad.
Vasta
Kuidas selline hüdrokässar toimib?
Saan aru, et pidurdab tagumisi rattaid tava klotsidega. Huvitab just kuidas ta eraldatud on sõidupidurist ja mis siis saab kui sõidupidurit vajutad?
või ongi, et jalaga esimesed ja käega tagumised?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
(12-04-2010, 10:06 PM)berg Kirjutas: tavaline kässar on selline nagu on, nõrk ja pole eriti efektiivne. Tava klotsid palju efektiivsemad.

Hm, mul võtab S124 asfaldil loha, kui põhjani pressida.. Kallakul piisab varbaga vajutamisest. Ehk märksõnaks on tehniline korrasolek.Unibrow

Ketaspidurite parema efektiivsuse vastu ei vaidle ma üldse. Paremad need on ja klotside vahetus on kah lihtne.
Kuid küsimusi tekitab see kontuuride eraldamine. Erisilinder, mis laseb sõidupiduril toimetada ettenähtud viisil ja lisab seisupiduri funktsiooni tagapiduritele, maksab päris kena raha. Tavaline silinder sellises süsteemis väga toimida ei taha.

Sõidupidur ette ja hoob tagapiduritele on hea küll rajal ja platsil, kuid liikluses ma seda küll näha ei taha.Eusa_doh
Vasta
Tagumisele ja esimestele tuleb klapp vahele mis laseb tagu piduritele õli sisse kuid välja ei lase
uuendust, krunt 1mene kiht:
[Pilt: img_4bc4c89d53eca.jpg]
linki küljest ära ei saanud ,jätsin külge saab link ka uuendus kuuri:
[Pilt: img_4bc4c89d53eca.jpg]
[Pilt: img_4bc4c9659c2ca.jpg]
[Pilt: img_4bc4c9782995f.jpg]
[Pilt: img_4bc4c98f3fb58.jpg]
Vasta
ühe pildi unustasin panna:
[Pilt: img_4bc74054a4287.jpg]
Vasta
Kas mu vanad silmad petavad või oled tõesti ukse ära kruntinud koos küljesoleva ukselgingiga?
Vasta
jätsin jah külge,ei tahtnud ära kookida ja ta oli nii või naa tuhm ja hall .Vahet erilist ei ole ju, ukselingi süvend on ka ikka must.
Vasta
Selle ukselingi kohapealt olen ma kaa pisut imestunud. Nimelt, ukselingi värv värviks, süvend süvendiks. Asi on selles, et kui sa nüüd selle ära värvid ja laki peale tuiskad, siis juhtub see asi, et paratamatult pole ukselink ukse küljes stabiilselt kinni, mingi liikumine toimub ju nii või naa ning tagajärg on selles, et hakkab esmalt lakk murenema liikumise tõttu ja siis juba värv ja siis pääseb niiskus ja kõik muu sinna vahele ja ongi olemas oht, et sealt hakkab mullitama jakobrutama ning peagi roostetama.

Ja sama pagasiluugi liistuga.
Vasta
vütan siis lingi küljest ja pagassiluugi liist ära
Vasta
Thats the spirit, mate!Icon_cool
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,701 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,906 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,804 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,733 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,817 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,556 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,419 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 242,409 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,116 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 2,757 02-04-2018, 03:16 PM
Viimane postitus: markuus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne