Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
isa käis välja uue mõtte ja tõi mulle sellised asjad:
tegin varda:
selline jäi:
sai ka mingi stange aretis tehtud eks vaatame mis välja tuleb:
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Hüdrokässar:
Selleks et hüdrosilindrit sinna panna pidi kasti tunnelit modima:
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
31-03-2010, 10:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2010, 10:14 PM ja muutjaks oli põhh.)
väga stiilne, et selle nii ära peidad. liiga paljud armastavad oma hüdrokässareid jms pornot lihtsalt nähtavale jätta.
stange teed evo stiilis või mingi omaloominguga tegu?
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
stangede koha pealt ei tea midagi
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
sain kleepsu ka kätte:
asjad ootavad krunti
ostsin krundi kuid ei tea mis lahustit kasutada kirjas ka pole:
kui teaks mis lahustit vaja saaks tuleval nädalal krundidtud
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Nitrolahusti. Poest küsi, sellele krundile, nad võiksid nagu teada.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Väga nõrk ehituskvaliteet on sul, lisaks kõik on must ja tolmune. Kui sa kindlasti tahad kõigile, ka väljaspool Eestit näidata oma ehitist siis katsu natuke õppida ja võta eeskuju kasvõi siit teemast: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid124856
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Miks hüdrauliline käsipidur?
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
12-04-2010, 02:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2010, 02:56 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
(12-04-2010, 02:47 PM)v6sa Kirjutas: Miks hüdrauliline käsipidur?
Drifti pill ju...
Turbo
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-04-2010, 02:56 PM)sm. pelle Kirjutas: (12-04-2010, 02:47 PM)v6sa Kirjutas: Miks hüdrauliline käsipidur?
Drifti pill ju...
Änd?
Mille poolest hüdroajam asja paremaks teeb?
Või on küsimus puhtalt selles, et sõidupiduri klotside kulumiskestvus ja vahetamislihtsus on parem...
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
tavaline kässar on selline nagu on, nõrk ja pole eriti efektiivne. Tava klotsid palju efektiivsemad.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kuidas selline hüdrokässar toimib?
Saan aru, et pidurdab tagumisi rattaid tava klotsidega. Huvitab just kuidas ta eraldatud on sõidupidurist ja mis siis saab kui sõidupidurit vajutad?
või ongi, et jalaga esimesed ja käega tagumised?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-04-2010, 10:06 PM)berg Kirjutas: tavaline kässar on selline nagu on, nõrk ja pole eriti efektiivne. Tava klotsid palju efektiivsemad.
Hm, mul võtab S124 asfaldil loha, kui põhjani pressida.. Kallakul piisab varbaga vajutamisest. Ehk märksõnaks on tehniline korrasolek.
Ketaspidurite parema efektiivsuse vastu ei vaidle ma üldse. Paremad need on ja klotside vahetus on kah lihtne.
Kuid küsimusi tekitab see kontuuride eraldamine. Erisilinder, mis laseb sõidupiduril toimetada ettenähtud viisil ja lisab seisupiduri funktsiooni tagapiduritele, maksab päris kena raha. Tavaline silinder sellises süsteemis väga toimida ei taha.
Sõidupidur ette ja hoob tagapiduritele on hea küll rajal ja platsil, kuid liikluses ma seda küll näha ei taha.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
ühe pildi unustasin panna:
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Kas mu vanad silmad petavad või oled tõesti ukse ära kruntinud koos küljesoleva ukselgingiga?
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
jätsin jah külge,ei tahtnud ära kookida ja ta oli nii või naa tuhm ja hall .Vahet erilist ei ole ju, ukselingi süvend on ka ikka must.
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
16-04-2010, 03:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2010, 03:30 PM ja muutjaks oli Renkju.)
Selle ukselingi kohapealt olen ma kaa pisut imestunud. Nimelt, ukselingi värv värviks, süvend süvendiks. Asi on selles, et kui sa nüüd selle ära värvid ja laki peale tuiskad, siis juhtub see asi, et paratamatult pole ukselink ukse küljes stabiilselt kinni, mingi liikumine toimub ju nii või naa ning tagajärg on selles, et hakkab esmalt lakk murenema liikumise tõttu ja siis juba värv ja siis pääseb niiskus ja kõik muu sinna vahele ja ongi olemas oht, et sealt hakkab mullitama jakobrutama ning peagi roostetama.
Ja sama pagasiluugi liistuga.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
vütan siis lingi küljest ja pagassiluugi liist ära
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Thats the spirit, mate!
|