16-03-2010, 12:12 AM
Nii sai lõpus tehtud uus sisselaskekollektor ja tulemus on selline
homme tuleb video juurde
homme tuleb video juurde
MB 300CE, w124, 1988 karburaatoriga - MargusPts
|
16-03-2010, 12:12 AM
Nii sai lõpus tehtud uus sisselaskekollektor ja tulemus on selline
homme tuleb video juurde
16-03-2010, 10:01 AM
Mind kohe täitsa huvitab, mis nägu need küünlad hakkavad olema. Pakun, et silindrid 3 ja 4 käivad rikkal, 2 ja 5 normaalsel ning 1 ja 6 lahjal segul. Või on kollektorikambris mingid õhuvoolu suunamise abivahendid?
Kust võetakse pidurvõimendi vaakum? Leidlikkuse eest viis punkti ja papagoimärk. Ning kui käima hakkab, siis on selle modifikatsiooni tellijaid rohkem, kui konkureeriva progeaju omi - hind ju odavam.
16-03-2010, 10:17 AM
video sai kah üles laetud
http://www.youtube.com/watch?v=-8Uq2FaX-JY
16-03-2010, 10:31 AM
Videos käis üle ootuste hästi. Ma eeldan, et mootor oli töösoe.
Kuidas mootor soojenedes käitub? Kuidas külmkäivitus on?
16-03-2010, 04:42 PM
(16-03-2010, 10:01 AM)v6sa Kirjutas: Mind kohe täitsa huvitab, mis nägu need küünlad hakkavad olema. Pakun, et silindrid 3 ja 4 käivad rikkal, 2 ja 5 normaalsel ning 1 ja 6 lahjal segul. Või on kollektorikambris mingid õhuvoolu suunamise abivahendid?nii ,sai tehtud pidurivõimu vaakum ja teised vaakum toru kohad külge ,pole saanud testida nüüd ,kuna küte oli otsa saanud .Ruumi tuli kõvasti juurde ,õli filtrit on väga kerge vahetada .täna või homme panen uue video ja uued pildid .See süsteem tuleb kõvasti odavam
16-03-2010, 08:04 PM
....palju negatiivset vastukaja. minu arust on küll tore et selliseid asju katsetatakse. loodetavasti töötab korralikult ka siis kui vedu taga. ootan huviga küttekulu, mineku ja heitgaaside muutuste kohta infot....
18-03-2010, 10:12 PM
Nii auto sai täna valmis ,kõik töötab .Volga karpa sai peale pandud .Küttekulu peaks tulema 10 kandis ,aga eks annan pühapäeval rohkem infot .
19-03-2010, 05:01 PM
vale arvutus sai ,praegune küttekulu 15 sajale
20-03-2010, 10:07 AM
Päris suur kulu ikkagi. Miks sa volga karpa panid, kui sul oli mingi ameerikast tellitud peenem süsteem?
Naftapress.
21-03-2010, 10:59 PM
(20-03-2010, 10:07 AM)arts24h Kirjutas: Päris suur kulu ikkagi. Miks sa volga karpa panid, kui sul oli mingi ameerikast tellitud peenem süsteem? ameerika karpaga ei saa nii palju regullida ,muidu oleks jätnud ameerika oma aga jah ei saanud seda tulemust mis vaja ,aga eks näis mis peale jääb ,mingi nädal lähen käin stendis ,eks siis näha ole mis saab ,algatuseks üritan küttekulu väiksemaks saada .Ennem oli sissepritsega küttekulu üle 20 sajale
21-03-2010, 11:01 PM
Kuidagi vägisi tundub, et viga pole ei pritses ega karburaatorites vaid mehes kes neid seadistab. Muidugi, et see Volga karburaator on ka sama vana kui LEIB, aga noh kolvide hinnaga peaks teda ka ikka madalamaks saama.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
22-03-2010, 01:14 AM
Vahvalt tõmbab hõrendus KARPAT mootori poole, kui gaasi maha lased muutuva pikkusega kollektor Kui sinna veel panna muutuva segukoonusega STROMBERG karpa,siis usun, et see on küll maailmas ainuke eksemplar. Aga kui sa käima ei saa seda projekti, siis pane palun see KE peale tagasi ja ma võin su masina ära häälestada ja rääkida nii mõndagi huvitavat selle KE kohta . Viimati hakkad veel seda KE-d jumaldama ja tulevikus lähevad kõik uuemad pillid sul selle peale üle.
Igal juhul tore vaadata ja Jõudu ,jaksu!!!
22-03-2010, 11:58 AM
13-04-2010, 11:10 PM
Auto töötab ,võtab 15-16 sajale .Ei ole rohkem aega tegeleda selle ehitamisega ,paar asja oleks vaja ümber teha siis peaks natuke vähem kütust võtma ,aga mootor on ise läbi ja see mõjutab küttekulu kõvasti .Sai ostetud 230CE ,et küttekulu oleks väiksem ja et ka kõvasti korralikum kui see sinine .Kui kihutada vaja siis eks sõidan Pontiaciga .Aga see sinine läheb varuosadeks ,nii et andke teada mis vaja .Veljed ja mõned muud asjad jätan teisele mersule .
15-04-2010, 07:29 AM
Et siis nägid suuremal hulgal vaeva aga tulemus ikka suht null?
15-04-2010, 08:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2010, 08:46 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Ei ole ju null.
Nüüd on näidatud, et KE-JETi asendamine on võimalik. Iseasi, et mõttetu - kütusekulu ei lange ilma tõsise seadistamiseta ja dünaamika ei parane. Küll on olemas info, et purtsu sisselaskekollet ei saa kasutada, sest küttesegu ei läbi kollet vajalikul viisil. Peab ringi tegema. See, et mootor saastaks osutus, pole karburaatori viga. Küll aga võis lolliks ajada ka sissepritse |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|