Kuna kap.remonditud kastid ei taha millegipärast mu autol kesta, siis otsustasin ise neid vähe "lahata".
Tsiteerides Top Gear-i "How hard can it be".
Kiskusin käigukasti laiali ja avastasin, et ühe siduripaki kettad on "kergelt" kuuma saanud.
Huvitav, kas selline "karastatud" metall mõjub kuidagi halvemalt siduriketastele?
20-12-2009, 12:52 AM (Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2009, 12:53 AM ja muutjaks oli R129.)
Sõltub mis tema kõvadus enne on olnud ja mis ta peale termotöötlust on. Samas ei usu, et midagi mõjutab, peamine ülesanne ikka jõudu üle kanda ja sellega saab ta hästi hakkama.
Aga noh - nüüd ehk mõistad miks õiged lõtkud kastis vajalikud on. Liiga lobe asi hakkabki käiguvahetusel libisema ja mootori pöördemoment muundatakse temperatuuriks.
Jälgi kasti kokku pannes juhendit ja seadist lõtkud õigeks.
30-10-2010, 10:26 PM (Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2010, 10:39 PM ja muutjaks oli martiini.)
Seekord on vaja WDB240 abi... see hooaeg läks pekki....alates eelmise aasta Kõutsi kasti remondist on asjad läinud otse põrgu. Elektroonika(mida sel autol pole) on täiesti haywire. FFFF. Iga kiirendus tähendab piirajat. 1 gear start on overkill, suvel kasutasin RunFlat 255/40 rehve -veljed käisid rehvide sees ringi!
(30-10-2010, 10:26 PM)martiini Kirjutas: Seekord on vaja WDB240 abi... see hooaeg läks pekki....alates eelmise aasta Kõutsi kasti remondist on asjad läinud otse põrgu. Elektroonika(mida sel autol pole) on täiesti haywire. FFFF. Iga kiirendus tähendab piirajat. 1 gear start on overkill, suvel kasutasin RunFlat 255/40 rehve -veljed käisid rehvide sees ringi!
Peeglist silmasid suures suitsuvines siis kerget overdrive velje ja rehvi suhetes?
(21-08-2011, 03:38 PM)MBw140 Kirjutas: pea 2 korda parem...kas siis mitte selle võrra maanteel ei kaota? et see eest maanteel pöörded ka üleval siis?
1 hooaeg=1 kast see on siis normaalne W?
Mõlemal autol on differ 2,82 ülekandega.
Kolmas käik põhjas on E500-l 180km/h, E420 187km/h.
Maantekiirusel tuleb pöörete erinevus W210-e viiendast käigust.
Kaste kap.remonditi Märjamaal ja kestsid nad 500-1500km.
Siis tegin ise ja...... u. 2,5 aastat ja 17000 km. on kestnud, nii rada, kui tänavat.
285/30 on tiba tappev jah, 275/35 oli parem.
Rääkimata sellest, et meie tänavatel sõita ja eriti rida vahetada ei saa.
Stance on hea, tagarehvid normaalse sõiduga välisäärest 2cm. teega kokku ei puutu.
Järgmiseks otsin 19" veljed, aga siis pean autot vist treileril järgi vedama...