Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w 124 ei taha käima jääda külmast peast?
#1
Mul on mingi jama et auto ei taha külmast peast käima jääda, pean mitu korda käivitama. Eelmine omanik mainis midagi vanast gaasiseadmest ,et see segab?
Või võib mingi muu jama olla , sest kui auto mootor juba soe siis on kõik ok.
Vasta
#2
Mis mootoriga on tegu?
Vasta
#3
3.0 132kw
Vasta
#4
külmkäivituspihusti äkki ei tööta...
Vasta
#5
palju selline asi nt maksta võiks?
Vasta
#6
Ehk on lisaõhk aga kõige kindlam oleks diagnostika
Vasta
#7
võta pihusti kollektori küljest lahti ja vaata kas hakkab pihustama. niisama pole mõtet midagi osta.
Vasta
#8
ok, ma proovin.
tänud
Vasta
#9
uuri kas aju korras. mul oli sama jama, ajust ei tulnud signaali pihustitele, et nad töötaks ja sai pool mootorit järgi katsetatud. uue ajuga kohe töötas ilusti, kuni põles läbi sest pumba relee tagant oli üks juhe lahti mädanenud. nii et võid vaadata selle elektri värgi testriga üle
Vasta
#10
Maisalup, ehk täpsustad, mida ta sealt ajust peaks testriga vaatama? Mis klemmidelt ja millist suurust? Pinget, voolutugevust? Või äkki hoopis ossiga signaali kuju ja iseloomu?
Sama hästi võiks soovitada igaks juhuks kütusefiltrit vahetada (kuigi see ongi enamasti vahetamata ja seega õige soovitus iseenesest).

Teemaalgatajale aga soovitan soojalt lugeda läbi need paarkümmend teemat, mis bensiinimootoriga Mercedes-Benz tööprobleemide kohta otsinguga välja tulevad. Kuna sel masinal on peal KE-Jetronic mida ka lühemalt KE-Jet nimetatakse, siis selle kohta on nii R129 kui Rolz kirjutanud üsna palju. Natuke otsimist ja natuke mõtlemist ning kui tester ja mutrivõtmed just võõrad pole, siis peaks koduste vahenditega põhilised veaallikad suutma elimineerida. Nojah, bensiini surve mõõtmiseks vajalikku manomeetrit ilmselt enamikul meist pole...

Aga selliseid sümptomeid võivad põhjustada madal bensiinisurve (filter umbes, pump tuksis, kütusetorustik mõlkis või roostest umbes, mõni voolik pundunud), ajuprobleemid, kaitsme halb kontakt (jah, kaitsmekarbis on pritse tarvis kaitse), külmkäivituspihusti rikkisoleks, termorelee rikkisolek, õhulekked... Nimekiri on pikk ja sõltub suuresti sellest, mida ja kuidas seal enne remonditud on. Üsna tihti on petsjalitsid Mercedes-Benz pritset "reguleerinud" ja sellest ka mittetöötamine.

Gaasiseade võib kehva paigalduse korral tõesti igasuguseid "huvitavaid" asju põhjustada...

Kui aga tööriistad või autoelekter tunduvad keerulised, siis soovitan soojalt diagnosti minna. Ka selle kohta on teema olemas, kus mitmeid häid kohti on välja pakutud. Vihjeks niipalju, et sama K(E)-Jeti kasutasid nii Volvo kui Saab, ka varased Audid-BMW-d, seega ei pea just tingimata mersuremonditöökotta minema...
Vasta
#11
ma täpsemalt ei teaöelda, pole selle ala mees, aga mul oli mingi kanal läbi põlenud ja ei saanud impulssi ning külmalt madalatel pööretel ei töödanud ja pidi jalaga gaasi hoidma kuni soojaks läks. jamas pensupumba releesse minev pidevvoolu juhe ja põletas ajus kanali läbi nii, et kuskil seal kandis võib kala sees olla. mul ka ke-jettronik. ja sellel nii kui pensupumba relee pidevvoolu juhe jukerdab, tõmbab voolu läbi aju mingeid kanaleid pidi. see targem poiss kes teeb seda sai kuskilt elektri skeemid. ta teab rohkem, kui huvi uurin järgi mis kanalites jama on saan täpsemalt öelda
Vasta
#12
Selline küsimus ka et , kus see aju asub , saaksin ka kohe uurida ja vaadata seda asja?
Vasta
#13
mul 2.0 w201 kerel on see kapoti all aku taga seal ka külmkäivitus- ja pensiinipumba relee.
Vasta
#14
Kus asub külmkäivitus pritse 124 3,0 132 kw?
Vasta
#15
peaks olema ainuke pihusti, millele ka juhtmed taha lähevad.
Vasta
#16
selge pilt , krudin küljest ära ja vaatan kas pritsib midagi üldseBig Grin
Vasta
#17
käisin täna pulli pärast kuskil teeninduses, seletasin ära mis autol viga ja sealt öeldi et pihustid on läbi Tongue
On see võimalik???
Vasta
#18
aga ikkagi proovi kas külmkäivitusel pihustisse signaal ajust tuleb.
ma maadlen siiani sellega. pole korras ajusid ja nupumöllu külmkäivituseks ei taha.aju põleb läbi kui kõik juhtmes pensupumba relee taga korralikult pole või oksudeerunud, tõmbab voolu läbi aju ja külmkäivitus läinud, soojalt käib
Vasta
#19
Igamehe juttu ka ei tasu puhta kullana võtta...

Maisalup, räägi mitme amprised kaitsmed sul OVP relees on? Icon_smile
Vasta
#20
aga kus need releed ja asjad asuvad siis täpsemalt 300 ce?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211, taha puhub ainult kuuma Harri96 10 6,597 30-06-2023, 10:55 AM
Viimane postitus: jaanus74
  w212 E250CDI läks pauguga käima ja käiku sisse pannes kukuvad hambad suust urraa 7 1,291 01-02-2022, 12:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  w210 peale pikemat seismist ei taha käivituda w123fagon 2 863 13-09-2021, 09:02 AM
Viimane postitus: v6sa
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,517 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  c124, e 220 110kw, katalüsaator ja käima minnes viskab pöörded korra kuni 3000-ni 966mkr 5 3,300 17-07-2018, 07:07 PM
Viimane postitus: Priit
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 6,414 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,449 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 5,220 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Küsimus MB 124 peaülekanne Elton 2 2,839 29-08-2017, 08:30 AM
Viimane postitus: nils_
  puldiga keskluku paigaldus mb 124 ramli 5 4,819 06-07-2017, 05:51 AM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne