Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 2.0 89a - Morheatus
#1
Mercedez-Benz 190E
Eestis registreerisin 2008 august
Eesti teedel veerenud ümaralt 15 000 kilomeetrit
mootor   2.0 [87 kw - 90kw passis, targad märkisid, märkasin seda hiljem]
väljalase 89a
"difri ülekandearv"  3,46
allikas: http://www.baureihe201.de/W201/technik.htm

VIN         WDB2010241F651007
Model 190 E AUSTRALIA
Chassis 2010241F651007
Engine 102962 10 233374  
Transmission 717412 01 343016
Delivery date 18.07.89
Dealer Italy
Interior cloth black (061)
Paint metallic blue-black
allikas: http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng

Lisad:
? käigukangi taga laekas oli võtme pesa, võtit kaasas polnud, südamik oli käigukasti jaoks (oletan, et käigukastilukk?)
+immo taoline asjandus (lülitist, süüdata saab, aga ei käivitu)
+konditsioneer
+2x el.aknad (esimesed)
+käetugi
+el.antenn (soss-sepa paigaldatud, tuleb seal leiutada kui päike kõrgemalt käima hakkab)
+parempoolne el.peegel (töötab korralikult)
+ABS

Oktoober 09 ülevaatus: [lubatud/oli]
CO 3500 / 0,968 [%]
CH 600 / 378 [ppm]
pidurid korras nagu norras

Puudused:
-Juhiistme (riie ootab vahetust või istmekatet)
-auto tahab pesta ja vahatamist, mootor tahaks ka pesu =)
--Itaaliast tulnud, leidub täkkeid, mõlk, põrkerauad kratsitud, esilaterna fiksaator läbi.
-osad lülitituled kustu
-tagumised peatoed puuduvad (istet otsib Tongue )

Tehtud:
*sillastend (lõppes ujumine 60-90 km/h juures)
*eesmised amordipuksid (sõiduomadused muutusid tuntavalt), uued amordikaitsmed
*Termostaat, salongiradikas, veepump vahetatud
*salongipuhur vahetatud (kojamees jäi erilisse asendisse, ei häiri)
*tungrauaaugud (rooste peletatud)
*R-käigu tulelüliti vahetatud (83a doonorilt 4-käiguselt sobis ka 5-sele)
*parempoolne pendelhoovapuks vahetatud
*kardaanileevendipadi vahetatud
*käigukastiõli ka vahetatud
*õhufiltrikaas roostet puhastatud, esialgu lakiga kaetud
*keskluku kõrvalistuja vaakummehhanism remonditud
*karbid, ja kõikvõimalikud kohad vahatatud, samuti akualus (roostetõrje)
*Konditsioneer täidetud
*põhjaalla veeväljajooksud puhastatud, logari tagused puhastatud (varsti tahab jälle surkima minekut-kevadel arvatavasti)
*Iluvõre timmitud (autopoe tegelane paigaldas valesti, tänu millele tuli ka roostega iluvõrekapotikruviaukude ümber tegeleda)
*audiokaabel taha veetud (ootab garaa
*Tulevikus hakkab juhipoolne pendelhoovapuks häält tegema (väliselt vana, kuid lubas kokkujooksu reguleerida)
*Juhipoolne alumine Sarniir (puks või asi) krigiseb, hetkel määrib ära, läheb vahetusse. (määre ei püsi sees...)
Vasta
#2
Kena masin. lisad keskmised, aga peaasi, et ise oled rahul. muretut liiklemist, ehk tartus kohtab sind vahel. Täna nägin ka seal eedeni parklas mersudega reas Big Grin
Vasta
#3
Masin igati hea, mootor töötas küll nagu kellavärk. Karjub velje järgi. Vaata seda teemat, kasutaja tnz...oli täpselt samasugune pill no va. et tal 2.6.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...&page=last


põhh Kirjutas:Kena masin. lisad keskmised, aga peaasi, et ise oled rahul. muretut liiklemist, ehk tartus kohtab sind vahel. Täna nägin ka seal eedeni parklas mersudega reas Big Grin

Hea vend...miks siis ei ühinenud?
Vasta
#4
HotPapa Kirjutas:Hea vend...miks siis ei ühinenud?

ei taibanud kohe ära mis üritusega tegu ja ega aega ka eriti polnud täna.Icon_biggrin järgmine kord ehk?

Kutsikas tõesti tahaks omale korralikumad veljed jalga saada sulNod Kilbid ei ole teema .
Vasta
#5
Ilunibinad viimase asjana, seni praktiline külg täielikult tip-top seisu.
MB orig kilbid on ilusamad kui odavad juustvalud =)
Peatugesid taha igatatseb pikka aega- kõik omal ajal- sõltu ka finantsist.

Järgmisele kokkutulekule ilma kriginata (Sarniir vahetada).

SIIT KA KÜSIMUS! KUS Tartus kõige mõistlikum sarniir lasta vahetada?
Vasta
#6
sarniir tuleb A jupp homme-ülehomme.
Soovitage töökohta, palun. [Tel. arve hetkel otsas, ei saa kohti läbi ka helistada, et kes mida teeb, väga muhe oleks saada siit infi =) (huvitab hinna,kvaliteedisuhe)]
Tänan.
Vasta
#7
Valitud töökojaks sai Turu auto järjekordselt, kohapeal selgus, et teine sarniir samuti õhtal.
Vasemale läks B jupp ja paremale A jupp. Täna hakkas auto ujuma, töökotta sõites, oligi viimane aeg vahetada.

Nüüd võin jälle mõelda, auto peaaegu tip-top...
Roolivõimendi õli (ATF) sai samuti ostetud, üritab enne lund sellegi vahetatud saada.
Vasta
#8
Mõningad pildid: (igapäevasest seisust).
Ilupiltie jaoks tahaks auto pesu,vaha..ämbriga maja ees ei ole kudagi tahtmist seda enam teha.

igapäevaselt

kõrvaliste, käetugi, kunstnahast keskplate

keskonsool

tuhatoos või mitte, veel vastuseta =)
Ohutulede nupp käepärasemasse kohta viidud.
Makile iluliist(must) kuluks ära.
Vasta
#9
Valges näeb veelgi parem välja Smile Konditsioneer töötab hästi? Ja ehk mäletad öelda palju täitmine maksma võis minna?
Vasta
#10
Tavataks Valga kohta. Kondi täitmine tehti ühe hooga ära, kui veepump vahetati. 500,- ringi peaks kondi täitmine olema.
Tallinnas leevendas pikapüksimuret küll sellel suvel palavate ilmadega, siis oli täitmata =) - loodan see suvi erinevust tunda. (häirib, et liist, mis on kondi, õhupuhuri nuppude ees, on lõdvalt, suve teema, timmimine. tahan õhu suunajate trossid, hoovad ära määrida, et nupp inimese moodi käiks, praegu suts palju raske).
Vasta
#11
Rihma vahetus tahab tahes tahtmata selliste ilmadega peale trügida: Kui viitsite, siis mind huvitab teiste mb omanike kogemused erinevate brändidega. Eriti, kas vulkaniseeritud kumm on ka oma hinda väärt?

http://ladu24.ee/et/ladu2/318/7025,43335,0,1/243235
http://ladu24.ee/et/ladu2/318/7025,43335,0,1/229184

ja autoosad.ee
MITMIKKIILRIHM (LAMERIHM) GENERAATORILE, ROOLIVÕIMANDAJALE, KONDITSIONEERILE Saksamaa 277
Kood: 6PK1980 6 KIILU, PIKKUS 1980 TK.
Vasta
#12
Uus aasta, talv jätkub. Pool-sünt õli mootoris, läks ikka päris tatiks -26 kraadiga, tahtis mitut käivitamist, enne kui hääled sisse võttis. Salongi radikas läheb kenasti soojaks, mootor püsis ka kõige pakasemaga 81 kraadi peal, kui sinna jõudis lõpuks. Kesklukk töötas ka kõige pakasemaga probleemideta, el. aknadki liikusid.

Küll aga mure tosooliga seotult, arvatavasti radikas umbes keskelt või rõhk sees millegi pärast. Paisupaagi tilast ajab tosooli välja, kui mootor kuuma saab. Taga tipuks kiilus paisupaagi kork ka kinnni. On kellelgi kogemusi (konditsioneeri variandiga radikas, see suur lahmakas). Rihma pole jõudnud ära vahetada, tuleb uuel kuul esimese asjana, küll aga rihmast ei tohiks see sõltuda.
Oskab keegi nõu anda?
Vasta
#13
Nonii, täna sai difri õli vahetatud, käigukasti hoovastikku õlitatud.
Ootab tegemist klapikambrikaane, klapisääre tihendite vahetus, koos sellega ka õlivahetus. Ja veel pidurivedelike vahetus, õlid olemas.

Difris oli ei tea kaua õli vahetamata, minu käes olnud 2 aasta kanti, õli oli väga must, jõhker.
Tekkis ka küsimus, kui suuremal kiirusel käik sees lasta gaasi järgi, siis taga kerge surin või heli.. ("uuuu..") on difrist tekitatud?
Vasta
#14
Parempoolne eesmine rattalaager vahetatud, see kord kõige odavam prooviks võetud (olude sunnil).
maksis Automaailmas ~170 EEK. Odomeetri näit 221650.
Kadus ratta loksumine (tungile tõstes) ja loodetavasti vilinat ka enam ei kuule, mis tekkis vahete vahel sõites.
Vasta
#15
Statistikat:

Oktoober 2009 ülevaatus: [lubatud/oli]
CO 3500 / 0,968 [%]
CH 600 / 378 [ppm]

Oktoober 2010 ülevaatus: [lubatud/oli]
CO 3500 / 0,745 [%]
CH 600 / 330 [ppm]

Tulemus pärast:
+uued klapisääretihendid
+rihmapingutusmehanism (vana tõttu tegi auto käivitumisel ja vahel sõites kriginat, mis toimis kui õuekassipeletajana)

Ootab:
-kõrvalistujapoolne esitiiva-, tagatiiva serva tegemist
-esisillas paremale keerates käib mõnikord nõks läbi (aeglaselt rooli keerates, aeglasel kiirusel) ?
Vasta
#16
Talv on tore aeg, kuid...

Täna öösel suri auto välja keset tankla väljasõitu, proovisin uuesti, kui rool veel vaba oli, käivitus ja suri ära (võimalik kehv võtme keeramine), edasi läks roolilukk peale ja enam käivitada ei õnnestunud, peale 20 minutit lõgistamist õnnestus rool lahti saada ja auto käivitada- õnnelikult koju. Kogemusi, mida soovitate?

Viimasel ajal, ka null kraadi lähedal on auto pikemalt ja mitu korda käivitamist tahtnud (pikema aja perioodi jooksul on mõni kord paak tilgatuks sõidetud, tanklasse veeretud) - kas asi võib ainult bensiinifiltris piirduda, kogemusi?

Toredat sügise lõppu teile!
Vasta
#17
(02-12-2010, 02:34 AM)Morheatus Kirjutas: peale 20 minutit lõgistamist õnnestus rool lahti saada ja auto käivitada- õnnelikult koju. Kogemusi, mida soovitate?
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17194
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...3%BCtelukk

Foorumis on olemas koht- OTSING

Edud. Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#18
Said järgmised voolikud ära vahetatud. mõni neist oli töölepingu lõpetanud, vahetasin kõik välja. Kõige paremas korras oli viimane jupp, mis oli isegi terve, ülejäänud olid kahjustunud. 3. jupp tuli hetkel müügil olevalt doonorilt (loodan, et kestab mõni aasta). Miks hakkasin viga otsima, oli kehv käivitumine, teise - kolmanda korraga läks käima. Homme saab teada, kas probleem lahenes või tuleb edasi külmkäivituse juurde liikuda.

[Pilt: 1020942587_VAI_6491752E.jpg]
102 094 2587 - õhufiltri, klapikambrikaanest ja jätkub jupiga ->

[Pilt: 1020941012_GEN_5C1313F8.jpg]
üleminek
[Pilt: 1020942187_TRU_CAED9203.jpg]
102 094 2187 - antud jupp on paralleelselt klapikanbrikaanega ja on edasi ühenduses ->

[Pilt: 1020940212_MTC_CB4144DE.jpg]
üleminek
[Pilt: 1020941987_VAI_6491752E.jpg]
102 094 1987 - viimane, kõige salongipoolsem toru, mis eelmise jupi liitumiskohas ühendus alumise otsaga sisselaskekollektoriga ja edasi, kaugemale ulatuv ots kollektorile toetuva, tühikäigu klapile. täpsustamisel =)

[Pilt: 1020944882_b.jpg]
102 094 4882 - See toru on õhusissevõtust alla poole jääv, ligi pääseb kui roolivõimediõlipaagi jurest käsi sisse ajada salongipuhuri suunas.
Vasta
#19
Mõni päev tagasi tekkisid käivitamisega probleemid. Sai süütelukupõhi ära vahetatud, võti keerab nüüd mitu korda mõnusamalt, kuid kahjuks ikka vaikus majas. Kellelgi selles osas abi vaja, nüüd oskab isegi aidata sellel alal (Tänud Hentsile, kes viitsis telefonile vastata ja tiba aitas).

Kui probleemid algasid: viimases astmes võtit keerates oli vaikus, ülejäänud atribuutika, bensiinipumbad jne võtab järele kenasti. Mõni aeg hiljem keerasin võtit, läks auto käima. Järgmine päev läks samuti käima, kergelt nagu sädeledes. Sellel alal kogemused puudusid, vahetasin esimese asjana siis süütelukupõhja. Tulemus null, sain aint kogemuse võrra rikkamaks.

Foorumis otsinguga midagi konkreetset leida ei suutnud sellel teemal... jätkab otsinguid. Hüva nõu kulub alati marjaks ära.
Vasta
#20
Iga aastane väikene oktoobrikuu ärevus, ülevaatuse kuu. Soovitati Tartus võru 55, E-tehnot, seal järelülevaatus tasuta. Siiani saanud esimese korraga üle, kuid see kord öeldi, et õõtshoobade puksid läbi, kordusülevaatusele minek.
Seega saigi ülevaatuse lehe infoga mersuosade poole pöördutud, telliti, vahetati puksid ära, lähen edasi sillastendi, rooliotsad omadega läbi. Positiivne kogemus, ei küsitud raha, vaid soovitati otsad ära vahetada ja tagasi tulla, seda sai ka tehtud.
Siit siis ka küsimus, kas ülevaatusel rooliotsasid ei kontrollita? Järgmiseks aastaks peab korralikumat ülevaatuse punkti otsima, kus tegelikult 35€ eest ka auto korralikult üle vaadataks.

Vähemalt mootor läks gaasidega üle, katita mootori mõnud =)
"[lubatud/oli]
CO 3,5 / 0,01 [%]
CH 600 / 34 [ppm]"

Sillastendis sai ka teada, et kokkujooksud kenasti paika saadud, kuid esimene parem ots ei saagi täiesti sirgu, teada on, et laksu saanud sealne korpus. Tagumised hakka ka väsima, kergelt lääpa vajuma hakkavad, kui rehvi sööma hakkab, tuleb proovida uusi vedrusi esmalt.
Sillastendi tulemused, ringtee AutoExpert

Edasi peab keretöödeks kõrvale panema hakkama =)

NB! Sai suvel ka kindlustus tehtud, kuna nüüd need uued süsteemid täies rauas kindlustuspakkujatel, seega minu koefitsendi kukkumisega hind ei alanenudki enam. Valik minu ees, vaheta odavama vastu või mängi juuti. Küsisin hinnapakkumise ja sain 16% hinnast alla (hinnapakkumine tehti esmaspäevaks valmis reedese pärimise peale), seega kindlustuspakkujad on endiselt huvitatud klientide enda juures hoidmisest, tore.

Suve lõpul sai õlivahetust tehtud, siit järjekordne õppetund, et ära kasuta vana vask seibi õlipoldil:
[Pilt: olipolt.JPG]

Peale õlipoldiga müramist, sai ka difri zimmer vahetatud, selleks on aga 27 12 kandiga padrunit vaja, piisavalt pikka, ja õhukese seinaga, et saaks zimri kätte.

[Pilt: kutsikas_1.jpg]
Väike pilt ka praegusest seisust, nagu mainitud, tuleb koguma hakata väikeste keretööde jaoks . . .
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,699 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,804 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,479 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,419 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 242,332 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,101 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes-Benz 190E 2.3-16v Cosworth, 1985, w201 - MÜÜDUD Trollzan 7 11,022 01-11-2017, 12:53 PM
Viimane postitus: Trollzan
  MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 Müüdud. renkss 55 52,505 06-09-2017, 03:49 PM
Viimane postitus: hents99
  MB 190E, 3.2 w201 Mairo. Mairo. 25 24,956 25-03-2017, 03:53 PM
Viimane postitus: Mairo.
  190E 24V Mairo. arts24h 14 15,184 31-01-2017, 11:47 PM
Viimane postitus: Ott



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne