Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
500 SL, 1991, R129
#65
Aeg jälle foorumit värskendada.
Ei taha need hädad ka kuidagi lõppeda.

Suur kemplemine ja närvikulu püsikiirusliigendi kaitsekummidega jõudis lõpuks võiduka (kolm korda üle vasaku õla) lõpuni. Ega asjata öelda, et custom asjad on ikka kõige paremat. Panime siis pead tööle ja proovisime midagi välja genereerida, mis peaks 6500 rpmi vastu ja hoiaks määrdeainet ka sees. No ja lähenesime selliselt, et kui proovika määrdeainel mitte lasta metallpesast välja tulla. Ainuke lahendus on niioelda purgikaas mõlemale otsa peale tõmmata. Aga kust saada ca 3 cm sügavust purgikaant millele oleks 98 mm siseläbimõõt. Egas midagi - värvipurgist loomulikult. Ostsin 2*1 L seinamastiksit ja andsin sisu tuttavale. Pärast sai teada, et migid autovärvi firmad pidid ka 3 krooni eest selliseid purke müüma - nojah 2*40 krooni ei tapnud ka mida eriti. Ühesõnaga, nüüd on saanud ikka kuskil 15 korda täistuuri hoida ja tavott on seal kus ta olema peab. Loodame parimat.

Kõiksugu muud hädad aga käivad pinda, küll ei loe trigerwheeli infot hästi ja mõni soft ei tööta ja liiga kõva müra jne jne. Kuid küll ka need oma otsa leiavad. Igatahes vana softiga töötab VEMS küll. Sai ka mitu mitu tõmmet tehtu. Kuid siis oli nagu kuulda mingit detonatsiooni. Päris kindel pole. Kasutasime orgiginaal det andureid, mis on V vahel. Kõige parem oleks muidugi pieso andur kuhugi külge kruvida ja seda kuulata, aga mida pole on andur lihtsalt. Praegu sai pisut süütega tagasi lastud, nii, et max moment on kuskil 730 Nm (vahepeal saime ka 760 Nm) ja tippvõimsus oli vist 380 kW (korra saime ka 390 kW)

Mainimata on vist siiamaani jäänud, et 500 hj saime juba eelmine nädal kätte. Ühesõnaga originaal on saavutatud kuid eks süües kasvab isu.
Mingil põhjusel kukub kõrgetel pööretel moment liiga järsult. Olen netist vaadanud graafikuid ja näiteks SLRil on 4500 ja 6500 vahel 90 N vahe. Meil aga 150-200 N. Ilmselt on vastusurve summutis ikka päris suure. Seda mitme asjaolu tõttu: esiteks lennuki "rolls-isetehtud-roissi" kollektor; väga pikad torud; perforeeritud sisepind torudel. Mõte oli, et proovika ainult kollektoritega - ühe tõmbe ja vaataks mis annab. Aga ma võin kinnitada, et siis vähemalt mina ei taha ka kõrvaklappidega seal ruumis enam olla.
Kuulda oli, et pensionärid olid kirunud BLRT laevatehast, et mõni õhtu kostab sealt hirmatuma välju kära ja majade vahel kohe hirmsasti pide too hääl peegelduma :lol:
Kuna stend ei suuda alla 3500-3600 pöörde mootorit kinni hoida, siis ei tea me mootori max momenti mis peaks jääma alla 3000 pöörde nii 55AMG (700+Nm) kui ka SLR (780Nm) peal. Kuid võib eeldada, et see sinna 750+Nm kuskil on.
Kui nüüd saaks kõrgetel ka kuidagi momenti säilitada, siis oleks juba rahul kui maagiline 400 kW piir ületada.
Nagu öeldud tahaks det paremini kuulata, aga lihtsalt ei õnnestu. Kompressori vilin on juba nii jube, et kõrv keeldu db edasi kandmast Shy lisa sinna juurde ka mitusada kahuripauku igal ajahetkel ja saadki tulemusi, mis on pigem selline kahtlev kui kindel.

Ahjaa eilne päev lõppes järjekordse läbipõlemisega. Perforeeritud toru nimel lõhkes kõige järsema nurga pealt. Sellest andsid märku värisevad riided mu seljas. Kerge pil torule - helepunane ja kahes tükis. Katsun pildi ka üles panna homme.

Nüüd edasi ei teagi mis teha:
1. Vaadata uuema mootori SL pealt, kas on ikka torukolledele ruumi (kui on siis äkki need teha) ja edasi proovida
2. Panna üks katse ilma pikkade torudeta vaid ainult kollektoritega
3. Kruvida süsteemile mingi resod vahele ja proovida detonatsiooni paremini kuulata
4.....

Eelmine nädal sai ka vähe ehmatust tunda. Originaalis ei lähe uued mersud piirajasse (ei korrmusega kui ka vabakäigul). Meil aga läks ja siis hakkab kogu süsteem mõnusalt võnkuma (kaasa arvatud kompressori rihm koos pingutiga). Ja nii ta sealt välja lendaski - 6500 pöörde pealt vastu õlivoolikuid. Õnneks midagi ei juhtunud.
Eile oli ka veel üks õnnelik juhus - enne tõmmet vaatasime et bensiini on piisavalt. Aga võta näpust - jäi lahjks mingi ajahetk ja segu näiteas 18. ÕNNEKS midagi ei juhtunud. Aga teinekord olen targem :bisou:

Graafikutelt võib näha ka veel 4200-4500 prmi vahel mingi "kala". Ei tea milles asi, aga kogu pink ja mootor hakkavad kuidagi kõikuma. Äkki on resonants kolledes või hakkab kompressori rihm kuidagi jeblama või asi stendis. Ei tea-vajab veel studeerimist, aga ei tea kuidas Confusedad:
Edit: valge paks joon on võimsus HJ ja muud on momendikõverad Nm.

[Pilt: 25.09(v%e4ikene).jpg]
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Sõnumeid selles teemas
500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 16-04-2007, 12:51 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 16-04-2007, 12:53 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Karl - 16-04-2007, 01:12 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Blaze - 16-04-2007, 01:36 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Mony - 16-04-2007, 04:44 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: sm. pelle - 16-04-2007, 05:01 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 16-04-2007, 05:46 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hannes - 19-04-2007, 10:06 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 22-04-2007, 11:59 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Rolz - 23-04-2007, 12:41 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 23-04-2007, 02:46 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 23-04-2007, 03:48 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: ralak - 23-04-2007, 07:13 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 23-04-2007, 04:49 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 23-04-2007, 06:10 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Rolz - 24-04-2007, 02:41 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: MissS - 24-04-2007, 05:07 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 24-04-2007, 05:41 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 24-04-2007, 05:53 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Fisherman - 08-05-2007, 08:26 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Eric - 08-05-2007, 11:45 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 15-05-2007, 10:57 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Eric - 15-05-2007, 03:53 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 15-05-2007, 05:51 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 31-05-2007, 11:30 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 31-05-2007, 11:36 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 31-05-2007, 11:51 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 08-06-2007, 11:35 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Raiki - 01-06-2007, 12:57 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 14-06-2007, 09:27 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 14-06-2007, 09:28 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 14-06-2007, 10:44 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 28-06-2007, 01:26 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 28-06-2007, 01:35 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 28-06-2007, 02:07 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 28-06-2007, 08:14 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 29-06-2007, 12:07 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 29-06-2007, 01:56 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 18-07-2007, 03:49 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 18-07-2007, 07:17 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Raceboy - 03-08-2007, 11:03 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: sm. pelle - 05-08-2007, 11:35 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 06-08-2007, 01:31 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 06-08-2007, 08:55 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Andres - 06-08-2007, 09:50 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Raceboy - 06-08-2007, 10:47 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 07-08-2007, 01:17 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Karl - 07-08-2007, 09:34 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 08-08-2007, 10:42 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 08-08-2007, 09:32 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 08-08-2007, 11:34 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Kalev - 17-08-2007, 08:13 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 31-08-2007, 12:07 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 31-08-2007, 03:41 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Kustav - 31-08-2007, 03:48 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 31-08-2007, 04:07 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 03-09-2007, 10:16 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 10-09-2007, 01:50 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: python - 10-09-2007, 02:26 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 10-09-2007, 02:46 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Karl - 10-09-2007, 02:37 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: indrek - 10-09-2007, 02:43 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Raceboy - 10-09-2007, 07:15 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 11-09-2007, 02:22 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 26-09-2007, 12:58 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 26-09-2007, 09:18 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Andres - 07-10-2007, 08:06 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 08-10-2007, 11:15 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 08-10-2007, 11:34 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: indrek - 24-10-2007, 12:08 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 25-10-2007, 08:43 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 11-12-2007, 07:18 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: martiini - 11-12-2007, 10:15 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 11-12-2007, 11:00 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 13-12-2007, 12:51 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 13-12-2007, 01:11 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Pets77 - 13-12-2007, 04:23 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 14-12-2007, 01:15 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: v6sa - 13-12-2007, 04:28 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 10-01-2008, 07:42 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Moss - 11-01-2008, 04:53 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 12-01-2008, 12:43 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 12-01-2008, 11:05 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 15-01-2008, 08:20 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 15-01-2008, 09:54 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 21-04-2008, 02:14 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 03-06-2008, 04:37 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 03-06-2008, 04:41 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 03-06-2008, 04:53 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 03-06-2008, 05:07 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Pets77 - 03-06-2008, 09:35 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Karl - 03-06-2008, 10:09 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: v6sa - 03-06-2008, 10:22 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 04-06-2008, 01:44 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 04-06-2008, 12:40 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 14-07-2008, 11:50 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 14-07-2008, 11:51 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 14-07-2008, 12:19 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Sheik - 14-07-2008, 06:04 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 14-07-2008, 06:18 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Nustu826 - 14-07-2008, 07:25 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 21-07-2008, 03:44 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 21-07-2008, 04:59 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 21-07-2008, 10:34 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: väikemees - 22-07-2008, 12:11 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Raceboy - 24-07-2008, 06:22 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 09-09-2008, 05:17 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 09-09-2008, 05:17 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 09-09-2008, 05:47 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 09-09-2008, 06:07 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 09-09-2008, 06:18 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 09-09-2008, 06:32 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: python - 09-09-2008, 07:33 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: Nustu826 - 09-09-2008, 08:30 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 10-09-2008, 05:09 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 10-09-2008, 05:19 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 28-10-2008, 11:43 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 30-03-2009, 03:46 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 07-04-2009, 08:58 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: martiini - 07-04-2009, 09:42 PM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 20-12-2009, 12:48 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: 92S500 - 25-12-2009, 12:22 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 25-12-2009, 02:11 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 25-12-2009, 02:22 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 25-12-2009, 11:27 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: hents99 - 25-12-2009, 11:45 AM
RE: 500 SL, 1991, R129 - Autor: R129 - 27-05-2011, 09:15 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 72,198 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 250,436 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  MB R129 SL500 Sport,1998, .Alar. .Alar. 46 36,581 22-08-2018, 04:55 PM
Viimane postitus: .Alar.
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 62,950 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 33,840 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 139,083 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu E 500 Limited W124 martiini 78 79,437 05-12-2012, 03:11 PM
Viimane postitus: martiini
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 74,133 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SEL 1986a. W 126 boysel 3 5,219 17-10-2011, 08:37 AM
Viimane postitus: HotPapa
  560_SEC, 1991 ralak 53 40,177 30-11-2010, 08:21 PM
Viimane postitus: ZE_KA



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne