07-04-2016, 02:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2016, 03:27 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Alusta ikka kergemast, vaata kas kapoti all kaitsmekarbis (juhi pool üleval nurgas) on kõik kaitsmed terved. Sealt edasi Werewolfi soovitused.
Kellaploki saad eest ära kas spets tõmmitsatega või siis kahe laia lapiku kruvikeerajaga. Lükkad mõlemale poole äärte taha ja vaikselt hakkad kangutama, üpriski kõvasti on kinni. Soovitan midagi kruvikeerajale kangutamisel alla panna, muidu kriimustad soojenduse reste ümbritsevad katted ära.
Siit saad šnitti võtta: https://www.youtube.com/watch?v=ldVrW7LB__Y
Edit: Kui juba vastatud sai...
- mõnest kohast värv pisut kobrutab (tiiva serv, antenni baasi ümbert);
+ Soovitan ASAP sellega tegeleda, kasvõi esmane roostetõrje. Vana värv maha, rooste maha ja kaitse peale, liivapaber ja roostetõrje 15€. Kui kohe ei tegele, siis tulevikus läheb asi 10x kallimaks.
- piduriklotsid käivad kergelt vastu kettaid;
+ Klots peabki õrnalt vastu ketast käima
- armatuuris olev kundepoolne kõlar hakkab väsima;
+ Ragiseda võib ka keskkonsoolis oleva faderi rulliku tõttu.
Kõlarite vahetusest: Võrkude kõrval on kitsad plastikust katted, õrnalt kangutades saab nad klambritest lahti, aga ole ettevaatlik, suht kergelt lähevad klambrid puru. Katte alt kruvi (või oli kaks) lahti ja siis võrk libiseb keskele välja. Ette käivad 4"(10cm) 4ohm ümmargused kõlarid.
Tartus soovitan http://www.akustika.ee/ , asuvad Aardla tänaval vahetult enne raudteeülesõitu paremal (Siriuse poolt minnes).
- vasakult tagaratta juures tuleb mingi puks ära vahetada, kääksub miski seal;
Silikonpuks
- vasaku esimese ratta laager tahab lähemat vaatlust;
- parempoolne rooliots tahab lähemat vaatlust saada;
Vaadata ei ole midagi, odavad kuluosad. Kui mutrivõti käes seisab, siis lihtne vahetus. Netis õpetusi jalaga segada.
Tartus soovitan juppide osas pöörduda Raunexisse
https://www.facebook.com/Raunex-Tartu-31...=ps_result
N: Silberis pakuti Boschi pihustiotsi ~55€ tk, Raunexist sain täpselt samad otsad 13€ tk.
Jõudu tööle!
Kellaploki saad eest ära kas spets tõmmitsatega või siis kahe laia lapiku kruvikeerajaga. Lükkad mõlemale poole äärte taha ja vaikselt hakkad kangutama, üpriski kõvasti on kinni. Soovitan midagi kruvikeerajale kangutamisel alla panna, muidu kriimustad soojenduse reste ümbritsevad katted ära.
Siit saad šnitti võtta: https://www.youtube.com/watch?v=ldVrW7LB__Y
Edit: Kui juba vastatud sai...
- mõnest kohast värv pisut kobrutab (tiiva serv, antenni baasi ümbert);
+ Soovitan ASAP sellega tegeleda, kasvõi esmane roostetõrje. Vana värv maha, rooste maha ja kaitse peale, liivapaber ja roostetõrje 15€. Kui kohe ei tegele, siis tulevikus läheb asi 10x kallimaks.
- piduriklotsid käivad kergelt vastu kettaid;
+ Klots peabki õrnalt vastu ketast käima
- armatuuris olev kundepoolne kõlar hakkab väsima;
+ Ragiseda võib ka keskkonsoolis oleva faderi rulliku tõttu.
Kõlarite vahetusest: Võrkude kõrval on kitsad plastikust katted, õrnalt kangutades saab nad klambritest lahti, aga ole ettevaatlik, suht kergelt lähevad klambrid puru. Katte alt kruvi (või oli kaks) lahti ja siis võrk libiseb keskele välja. Ette käivad 4"(10cm) 4ohm ümmargused kõlarid.
Tartus soovitan http://www.akustika.ee/ , asuvad Aardla tänaval vahetult enne raudteeülesõitu paremal (Siriuse poolt minnes).
- vasakult tagaratta juures tuleb mingi puks ära vahetada, kääksub miski seal;
Silikonpuks
- vasaku esimese ratta laager tahab lähemat vaatlust;
- parempoolne rooliots tahab lähemat vaatlust saada;
Vaadata ei ole midagi, odavad kuluosad. Kui mutrivõti käes seisab, siis lihtne vahetus. Netis õpetusi jalaga segada.
Tartus soovitan juppide osas pöörduda Raunexisse
https://www.facebook.com/Raunex-Tartu-31...=ps_result
N: Silberis pakuti Boschi pihustiotsi ~55€ tk, Raunexist sain täpselt samad otsad 13€ tk.
Jõudu tööle!
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!