Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W210 E300 97' canyondrift
#10
Nüüdseks auto värvi all ning põhimõtteliselt koos - igale külgeminevale detailile sai mörti alla tõmmatud (Dinitrol ML ja konserveerimismäärde segu).
Paak on all, summuti all, kollektor peal jne - ehk siis veel nibida veidi ja ongi auto olemas.

Värvitöö tegin ise nagu mainitud sai, selle jaoks katsin garaaži autovärvimiseks mõeldud kattekilega kinni, valasin vett maha ja tolmutasin kõvasti garaaži enne katmist. Kuna auto on suur ja garaaž iseenesest väike, siis tuli värvida detaile kahes jaos. Ehk stanged ja pisividinad enne, auto pärast - otsustasin nii kuna samal ajal lubas ilmateade "vihma" kui oleks pidanud detailid välja kuivama viima ning siis jäi aega auto lõplikuks kinnikatmiseks. Noh-jah, asi ei läinud parasjagu nii nagu tahtsin ja üldiselt värvitööle võib anda endale hindeks paraja koolipoisi kolme. Tolmu tuli ikkagi parasjagu, ometi et seinal olev ventilaator töötas (uksi ei saanud ka auto pikkuse pärast sulgeda) ja stange värvimisest sai värv valmis segatud ning see jõudis juba auto kinnikatmise ajaks parasjagu paksemaks minna, et ei suutnud pinda läikima tõmmata - panin küll värvilahustit juurde, aga viimasele kihile, mis tekitas siis mõnda kohta jooksukoha. Üldiselt olen ise rahul, peale läks kõik 4,5l arüülvärvi koodiga 040, niiet poleerimisruumi on...

Kokku panemise käigus proovisin ka tagatulesid väheke värskendada ning anda neile väheke mustema auto tunne ja toonisin neid veidi. Pärast toonimist tõmbasin tuled tavalise autolakiga üle (mis vist nüüd väheke peeti läks kuna lakk on seisnud ligi 2 a ja kõvendi oli ämbrisse kivistunud - mis sitasti see uuesti - kui ära ei kuiva kunagi)

Mootoriga on ikka jama - paaki taha ühendades ja kaane küljes oleva soojuselemendi taha ühendades hakkas auto kütusetrassi räigelt õhku tõmbama ja nüüd on käivitusprobleem veelgi hullem - küte vajub ikka väga kiiresti kuhugi... Kahtlustan soojuselementi, kuna selle ühendamisel hakkas asi tembutama (muidu oli lihtsalt kanistrist ilma selle ühenduseta)

[Pilt: 0106326637e63c8.jpg]
[Pilt: 010633700199e48.jpg]
[Pilt: 0106337015b91d8.jpg]
[Pilt: 010639741579bf1.jpg]
[Pilt: 01063974219fcad.jpg]
[Pilt: 01063974719b245.jpg]
[Pilt: 0106397481254c5.jpg]
[Pilt: 0106397483cdc32.jpg]

Ning vahepeal lihtsalt ei jõua konkreetse autoga tegeleda sest tegelikult on ka teine Mercedese tegemise projekt sees milles on W124 230E ja W124 250D ristamine, millest on saanud hetkel selline asi:

[Pilt: 01062336677f122.jpg]
[Pilt: 01062336750eb79.jpg]
[Pilt: 01063974331ff8a.jpg]
[Pilt: 0106397453a0e39.jpg]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 29-04-2014, 11:04 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: 190 - 30-04-2014, 09:31 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-05-2014, 08:30 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: Zimmer - 02-05-2014, 10:03 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-05-2014, 11:27 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: hellrix - 04-05-2014, 03:13 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: TõnisL - 04-05-2014, 04:37 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 13-05-2014, 10:05 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 18-05-2014, 10:21 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 27-05-2014, 10:18 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 29-05-2014, 10:19 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: ReinGSM - 31-05-2014, 03:34 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: nordrainbow - 31-05-2014, 04:57 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 31-05-2014, 09:02 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: hellrix - 01-06-2014, 09:40 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: kentq - 01-06-2014, 10:09 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-06-2014, 10:22 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: hellrix - 01-06-2014, 08:51 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: nordrainbow - 01-06-2014, 09:35 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-06-2014, 09:55 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: Lahekas - 01-06-2014, 11:29 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-06-2014, 09:24 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: väikemees - 01-06-2014, 09:28 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: väikemees - 01-06-2014, 10:14 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-06-2014, 11:34 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: nordrainbow - 02-06-2014, 10:47 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 02-06-2014, 11:14 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: erx000 - 02-06-2014, 11:37 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-06-2014, 12:35 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: erx000 - 03-06-2014, 12:38 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-06-2014, 12:50 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 12-06-2014, 04:42 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 09-07-2014, 09:42 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 06-08-2014, 05:58 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: m20b20 - 14-09-2014, 01:16 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 15-09-2014, 04:52 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 22-10-2014, 10:06 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 02-12-2014, 07:56 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: MBW126 - 02-12-2014, 08:47 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 02-12-2014, 10:36 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: v6sa - 03-12-2014, 09:21 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-12-2014, 09:55 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-12-2014, 06:41 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: v6sa - 04-12-2014, 09:18 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 31-01-2015, 12:43 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 20-03-2015, 12:14 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 06-05-2015, 09:15 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: indrek - 06-05-2015, 10:19 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 18-06-2015, 06:59 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 16-08-2017, 01:49 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 20-11-2017, 07:24 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: Oliver.L - 20-11-2017, 07:44 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 21-11-2017, 08:16 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: stihl - 21-11-2017, 05:46 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 10-03-2018, 03:04 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 11-03-2018, 03:20 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: Laur - 11-03-2018, 03:46 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: herki - 11-03-2018, 11:07 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 26,743 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 19,977 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB s210 E300 TurboDiesel 1998 Panzer Panzer 0 2,024 18-01-2020, 08:28 PM
Viimane postitus: Panzer
  W123 200 [77'-] canyondrift canyondrift 444 594,439 04-06-2019, 08:39 PM
Viimane postitus: canyondrift
  MB E220CDI, 1999, w210 - taadu taadu 29 31,961 21-09-2015, 07:18 PM
Viimane postitus: taadu
  MB, E430, w210, 1999a(müüdud) väikemees 10 11,587 02-10-2014, 06:23 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 24,459 25-05-2014, 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek indrek 83 85,163 10-11-2013, 08:16 PM
Viimane postitus: indrek
  MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry Harry 54 68,502 09-08-2013, 02:09 PM
Viimane postitus: Harry
  Minu E 420 W210 martiini 43 45,139 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne