20-12-2010, 11:52 PM
Tere taas!
Sügisest saati on masin 99,9% komplektne -- ainult pagasniku luugile käiva mudeli sildi jätsin veel paigaldamata. Kuna autol on mootor (juba varasemast) ning nüüd ka terve sisustus (istmed-polstrid-armatuur) ja osa liiste pärit mu isa vana 300D pealt (mis on olnud meie peres alates aastast 1993), siis hea meelega paneks vana "240D" asemel ka õige sildi. Kahjuks ei ole seni sobivat leidnud.
Sügisel käis auto ka hoolduses ära. Kui algselt oli plaanis vahetada õli ja filtrid, siis lõpuks kujunes välja pisut teisiti... Mootor võeti laiali (nii pealt kui alt lahti), vahetati kolvirõngad, pihustid, kõik tihendid ja ilmselt veel midagi mis koheselt ei meenu. Kahjuks peab kevadel ilmselt esimese asjana siiski jälle remonditöökojas käima kuna ühest kohast immitseb mootor millegipärast pisut õli (varem oli see koht kuiv, ilmselt mingi tihend vigane või midagi valesti paigaldatud?).
Kuna suvi ja sügis libisesid kuidagi käes, siis olen praeguse hetkeni alates 2006. aasta aprillist selle autoga umbes kümme kilomeetrit sõitnud. Seega ootan kannatamatult kevadet -- saaks juba sõita proovida. Kuna muud teha ei ole saanud auto juures, siis olen nädalavahetustel garaažis masina vahatamisega tegelenud. Üks nädal pool autot, teine nädal teine pool... Ja nii juba mitu tiiru peale. Mõelda vaid, et pikk talv on alles ees.
Tegelikult on paar asja siiski veel millega enne kevade saabumist ühele poole tahaks saada:
1) Kapott vaja reguleerida (üks pool on esitiiva suhtes pisut kõrgel)
2) Kapoti alla mürasummutus paigaldada
Ilmselt saab need tegevused ühildada, pean uurima mis materjal sinna kapoti alla käib ja kust seda hankida.
Kevadeks jääb ka paar asja:
1) Istmetele keemiline pesu lasta teha
2) väiksed värviparandused. Suutsin oma lollusest katuseluugile kriimu tekitada (paigaldamisel panin ta alguses pisut valesti paika) ning kõrvalistuja uksele samuti (kruvikeeraja läks käest ära). Lisaks vajab mootoriruum värviparandusi. Praegu muidugi kahetsen, et mootorit enne keretöid maha ei tõstnud, oleks mootoriruumi saanud üleni üle värvida. Samas loodan, et saab ka nüüd kahjustatud kohad korda teha.
Kui need asjad tehtud saab, siis võib autoga juba rahul olla.
NB. Kui kellelgi 300D märk peaks üle olema, siis võib mulle märku anda!
Indrek
Sügisest saati on masin 99,9% komplektne -- ainult pagasniku luugile käiva mudeli sildi jätsin veel paigaldamata. Kuna autol on mootor (juba varasemast) ning nüüd ka terve sisustus (istmed-polstrid-armatuur) ja osa liiste pärit mu isa vana 300D pealt (mis on olnud meie peres alates aastast 1993), siis hea meelega paneks vana "240D" asemel ka õige sildi. Kahjuks ei ole seni sobivat leidnud.
Sügisel käis auto ka hoolduses ära. Kui algselt oli plaanis vahetada õli ja filtrid, siis lõpuks kujunes välja pisut teisiti... Mootor võeti laiali (nii pealt kui alt lahti), vahetati kolvirõngad, pihustid, kõik tihendid ja ilmselt veel midagi mis koheselt ei meenu. Kahjuks peab kevadel ilmselt esimese asjana siiski jälle remonditöökojas käima kuna ühest kohast immitseb mootor millegipärast pisut õli (varem oli see koht kuiv, ilmselt mingi tihend vigane või midagi valesti paigaldatud?).
Kuna suvi ja sügis libisesid kuidagi käes, siis olen praeguse hetkeni alates 2006. aasta aprillist selle autoga umbes kümme kilomeetrit sõitnud. Seega ootan kannatamatult kevadet -- saaks juba sõita proovida. Kuna muud teha ei ole saanud auto juures, siis olen nädalavahetustel garaažis masina vahatamisega tegelenud. Üks nädal pool autot, teine nädal teine pool... Ja nii juba mitu tiiru peale. Mõelda vaid, et pikk talv on alles ees.
Tegelikult on paar asja siiski veel millega enne kevade saabumist ühele poole tahaks saada:
1) Kapott vaja reguleerida (üks pool on esitiiva suhtes pisut kõrgel)
2) Kapoti alla mürasummutus paigaldada
Ilmselt saab need tegevused ühildada, pean uurima mis materjal sinna kapoti alla käib ja kust seda hankida.
Kevadeks jääb ka paar asja:
1) Istmetele keemiline pesu lasta teha
2) väiksed värviparandused. Suutsin oma lollusest katuseluugile kriimu tekitada (paigaldamisel panin ta alguses pisut valesti paika) ning kõrvalistuja uksele samuti (kruvikeeraja läks käest ära). Lisaks vajab mootoriruum värviparandusi. Praegu muidugi kahetsen, et mootorit enne keretöid maha ei tõstnud, oleks mootoriruumi saanud üleni üle värvida. Samas loodan, et saab ka nüüd kahjustatud kohad korda teha.
Kui need asjad tehtud saab, siis võib autoga juba rahul olla.
NB. Kui kellelgi 300D märk peaks üle olema, siis võib mulle märku anda!
Indrek