Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S124 300 TE - v6sa
#24
Kuna Kiirlift elas rajapäeva eluga üle, siis saaga jätkub.

...    

Mis asendis peab olema oktaanarvu korrektor 95E kasutamisel? N?

Võtame nüüd vaatluse alla selle äärmiselt ebameeldiva võimsuse kadumise >4 krpm pealt.

Kuna praegu pole väga võimalik masinat testida - põllul ei paku rohi just palju pidet sellele loomale, siis on arutelu rohkem teoreetilist laadi.

Kuna auto juures mõtiskledes tekkis kahtlus, et masin ei saa piisavalt kütust kätte, siis mul on küsimus kogenenumatele - kas KE-jet, mis põeb kütusepuudust, hakkab 4 krpm pealt puterdama ja vahele jätma? Kui gaasipedaali veidi tagasi anda, siis mootori töö paraneb, kuid 5 krpm pealt ei aita ka see enam.... Lödiseb ja puterdab, kuid välja ka ei sure.

Filter on tõesti ilus ja värske, see jutt pidas müüjal siis paika.
Küsimusi ennetades: kütus on Statoili 95, hommikul tangitud pea tühja paaki (mõõdik oli nullis, kuid treilerile veel ronis).

Kusjuures alla selle pole võimsusekadu tuntav ja tühikäikgi on ilus, mõne vahelejätuga.
Üldiselt peaks kõik tõsisemad probleemid esinema pigem külma mootoriga (süüteseadmete probleemid kõrge õhuniiskusega) ja mootori soojenedes pigem kaduma.

Ahjaa, käivitub nii külmalt kui soojalt hästi (minu arvates isegi väga hästi...).

Joonas, ehk leiad kusagilt romuhunnikust kütusesurve mõõtmiseks vajalike torude pritsepoolsed otsad. Küll ma neile juba manomeetri ühendamiseks vajalikud otsad teisele poole tekitan... MB-märgiga mõõtekomplekt oleks muidugi veel ehedam, aga ma ei täi raha välja käia selle eest...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 14-05-2009, 08:47 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 14-05-2009, 08:53 PM
RE: S124 300 TE - Autor: Laur - 14-05-2009, 09:19 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 17-05-2009, 09:10 AM
RE: S124 300 TE - Autor: hents99 - 17-05-2009, 11:17 AM
RE: S124 300 TE - Autor: Laur - 17-05-2009, 10:39 AM
RE: S124 300 TE - Autor: Heinar - 17-05-2009, 10:59 AM
RE: S124 300 TE - Autor: eDiCk - 17-05-2009, 11:21 AM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 04-08-2009, 08:59 AM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 04-08-2009, 02:49 PM
RE: S124 300 TE - Autor: marek - 04-08-2009, 02:59 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 04-08-2009, 03:06 PM
RE: S124 300 TE - Autor: marek - 04-08-2009, 03:10 PM
RE: S124 300 TE - Autor: Laur - 04-08-2009, 08:33 PM
RE: S124 300 TE - Autor: Joonas - 04-08-2009, 09:03 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 09-08-2009, 09:23 PM
RE: S124 300 TE - Autor: T6nu - 10-08-2009, 12:38 AM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 10-08-2009, 08:19 AM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 16-08-2009, 10:18 AM
RE: S124 300 TE - Autor: Laur - 16-08-2009, 11:14 AM
RE: S124 300 TE - Autor: R129 - 16-08-2009, 11:44 AM
RE: S124 300 TE - Autor: jansa - 16-08-2009, 09:41 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 17-08-2009, 08:51 AM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 24-08-2009, 12:07 PM
RE: S124 300 TE - Autor: Ester - 25-08-2009, 11:16 AM
RE: S124 300 TE - Autor: ralak - 25-08-2009, 01:15 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 14-01-2010, 12:17 PM
RE: S124 300 TE - Autor: Heinar - 14-01-2010, 12:28 PM
RE: S124 300 TE - Autor: jansa48 - 14-01-2010, 12:31 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 14-01-2010, 12:58 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 29-01-2010, 04:30 PM
RE: S124 300 TE - Autor: Laur - 29-01-2010, 05:07 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 03-02-2010, 12:03 PM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 15-02-2010, 10:19 PM
RE: S124 300 TE - Autor: hents99 - 16-02-2010, 12:49 AM
RE: S124 300 TE - Autor: Karl - 16-02-2010, 01:19 AM
RE: S124 300 TE - Autor: v6sa - 16-02-2010, 09:44 AM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 03-10-2010, 08:40 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: Laur - 03-10-2010, 11:12 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 20-07-2013, 01:48 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: sm. pelle - 20-07-2013, 03:18 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 20-07-2013, 04:26 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: sm. pelle - 20-07-2013, 11:58 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: wheelton - 21-07-2013, 11:26 AM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 19-10-2015, 08:40 AM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 04-08-2016, 11:05 AM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: hents99 - 04-08-2016, 01:00 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 04-08-2016, 01:05 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: hents99 - 04-08-2016, 01:28 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: sm. pelle - 04-08-2016, 07:09 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 04-08-2016, 09:45 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: 124STD - 04-08-2016, 10:26 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 05-08-2016, 08:21 AM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: hents99 - 05-08-2016, 09:19 AM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: Werewolf - 05-08-2016, 07:50 PM
RE: S124 300 TE - v6sa - Autor: v6sa - 06-08-2016, 08:48 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 125 27,854 08-05-2025, 11:59 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 35 13,051 30-12-2024, 07:32 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 300 CD, 1984, C123 - Toomaz Toomaz 41 38,805 22-12-2024, 06:51 PM
Viimane postitus: renkss
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,764 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 68,502 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 12,645 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 158,706 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 78,721 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB S124 2.2td 87a. 124STD 124STD 11 12,152 26-07-2017, 11:31 PM
Viimane postitus: k2igukast
  MB S124 300TE Muhulane 3 6,305 09-07-2017, 03:02 AM
Viimane postitus: "kutsikas"



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne