24-08-2009, 12:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2009, 01:55 PM ja muutjaks oli Ester.)
Kuna Kiirlift elas rajapäeva eluga üle, siis saaga jätkub.
...
Mis asendis peab olema oktaanarvu korrektor 95E kasutamisel? N?
Võtame nüüd vaatluse alla selle äärmiselt ebameeldiva võimsuse kadumise >4 krpm pealt.
Kuna praegu pole väga võimalik masinat testida - põllul ei paku rohi just palju pidet sellele loomale, siis on arutelu rohkem teoreetilist laadi.
Kuna auto juures mõtiskledes tekkis kahtlus, et masin ei saa piisavalt kütust kätte, siis mul on küsimus kogenenumatele - kas KE-jet, mis põeb kütusepuudust, hakkab 4 krpm pealt puterdama ja vahele jätma? Kui gaasipedaali veidi tagasi anda, siis mootori töö paraneb, kuid 5 krpm pealt ei aita ka see enam.... Lödiseb ja puterdab, kuid välja ka ei sure.
Filter on tõesti ilus ja värske, see jutt pidas müüjal siis paika.
Küsimusi ennetades: kütus on Statoili 95, hommikul tangitud pea tühja paaki (mõõdik oli nullis, kuid treilerile veel ronis).
Kusjuures alla selle pole võimsusekadu tuntav ja tühikäikgi on ilus, mõne vahelejätuga.
Üldiselt peaks kõik tõsisemad probleemid esinema pigem külma mootoriga (süüteseadmete probleemid kõrge õhuniiskusega) ja mootori soojenedes pigem kaduma.
Ahjaa, käivitub nii külmalt kui soojalt hästi (minu arvates isegi väga hästi...).
Joonas, ehk leiad kusagilt romuhunnikust kütusesurve mõõtmiseks vajalike torude pritsepoolsed otsad. Küll ma neile juba manomeetri ühendamiseks vajalikud otsad teisele poole tekitan... MB-märgiga mõõtekomplekt oleks muidugi veel ehedam, aga ma ei täi raha välja käia selle eest...
...
Mis asendis peab olema oktaanarvu korrektor 95E kasutamisel? N?
Võtame nüüd vaatluse alla selle äärmiselt ebameeldiva võimsuse kadumise >4 krpm pealt.
Kuna praegu pole väga võimalik masinat testida - põllul ei paku rohi just palju pidet sellele loomale, siis on arutelu rohkem teoreetilist laadi.
Kuna auto juures mõtiskledes tekkis kahtlus, et masin ei saa piisavalt kütust kätte, siis mul on küsimus kogenenumatele - kas KE-jet, mis põeb kütusepuudust, hakkab 4 krpm pealt puterdama ja vahele jätma? Kui gaasipedaali veidi tagasi anda, siis mootori töö paraneb, kuid 5 krpm pealt ei aita ka see enam.... Lödiseb ja puterdab, kuid välja ka ei sure.
Filter on tõesti ilus ja värske, see jutt pidas müüjal siis paika.
Küsimusi ennetades: kütus on Statoili 95, hommikul tangitud pea tühja paaki (mõõdik oli nullis, kuid treilerile veel ronis).
Kusjuures alla selle pole võimsusekadu tuntav ja tühikäikgi on ilus, mõne vahelejätuga.
Üldiselt peaks kõik tõsisemad probleemid esinema pigem külma mootoriga (süüteseadmete probleemid kõrge õhuniiskusega) ja mootori soojenedes pigem kaduma.
Ahjaa, käivitub nii külmalt kui soojalt hästi (minu arvates isegi väga hästi...).
Joonas, ehk leiad kusagilt romuhunnikust kütusesurve mõõtmiseks vajalike torude pritsepoolsed otsad. Küll ma neile juba manomeetri ühendamiseks vajalikud otsad teisele poole tekitan... MB-märgiga mõõtekomplekt oleks muidugi veel ehedam, aga ma ei täi raha välja käia selle eest...