09-08-2009, 09:23 PM
Nujah, eks siis vaatame... Ei tahaks hakata kogu käiguosa ümber ehitama.
Teisest küljest tuleb kindlasti ära vahetada too arusaamatu ollus, mis käigukastis pesitseb. Praegune meenutab pigem friikartulipannil olevat hapuksläinud õlisarnast ollust - kange kärsakas on ligi. Sams, kast vahetab viisakalt (veel...)
Küsimus targematele: kas M103 mootoriõli filtri vahetamisel on vaja mingeid erilisi ettevaatusabinõusid rakendada või jääb filtris olev õli sinna sisse? Või on starteri ja esitala õlitamine möödapääsmatu?
Teisest küljest tuleb kindlasti ära vahetada too arusaamatu ollus, mis käigukastis pesitseb. Praegune meenutab pigem friikartulipannil olevat hapuksläinud õlisarnast ollust - kange kärsakas on ligi. Sams, kast vahetab viisakalt (veel...)
Küsimus targematele: kas M103 mootoriõli filtri vahetamisel on vaja mingeid erilisi ettevaatusabinõusid rakendada või jääb filtris olev õli sinna sisse? Või on starteri ja esitala õlitamine möödapääsmatu?