04-08-2009, 08:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2009, 09:03 AM ja muutjaks oli v6sa.)
It's alive
Eile õhtul olin selle asjandusega kaks tundi vahekorras ja selle tulemusena sai vahetet starter. Õigust rääkisid, Laur - OM60x starter istub M103 peale ilusti. Vähe suurem on, aga selle eest peab paremini piinamisele vastu.
Tegelikult pean tunnistama oma lollust: autol oli kaks käivitustõkist, Laur oli see, kes mu tähelepanu teisele juhtis. Ehk lisaks signale oli starteri ahelas veel üks katkestus - starteri juhtmes oli relee, mille ühendas....raadio sisselülimine. Lihtne ja geniaalne... Aga mina selleni ei jõudnudki, enne viskasin selle releega vesilindu.
Edick, tänan pakkumast, aga tundub, et sel on kood juba eemaldet - igatahes kaks kuud akuta olekut ei põhjustanud makile koodiküsimist...
Kuna summutist on alles vaid esimene pütt, siis on hääled....mmmmm...rida6.
Igatahes pöördesse karjatas küll mõnusasti (kui ükskord olematust tühikäigust üle puterdas).
Käigukast toimetab viisakalt, pidurid on olemas ja isegi laadimine eksisteerib
Paistab, et Sauga üritusele vist ikka saame sellega.
Nüüd tuleb see tavaline: hakkame jahtima puuduvat tühikäiku ja liiga rikka segu põhjust. Näis, kas lõpuks on Soomeskäigust kasu või mitte...
Paneme siia siis mõned abipalved kah kirja. Kui kellegi vedeleb järgmisi asju, siis ma olen neid teatud raha eest nõus omandama. Ma ei hakka (esialgu) sellele asjale olulisi investeeringuid tegema.
Eile õhtul olin selle asjandusega kaks tundi vahekorras ja selle tulemusena sai vahetet starter. Õigust rääkisid, Laur - OM60x starter istub M103 peale ilusti. Vähe suurem on, aga selle eest peab paremini piinamisele vastu.
Tegelikult pean tunnistama oma lollust: autol oli kaks käivitustõkist, Laur oli see, kes mu tähelepanu teisele juhtis. Ehk lisaks signale oli starteri ahelas veel üks katkestus - starteri juhtmes oli relee, mille ühendas....raadio sisselülimine. Lihtne ja geniaalne... Aga mina selleni ei jõudnudki, enne viskasin selle releega vesilindu.
Edick, tänan pakkumast, aga tundub, et sel on kood juba eemaldet - igatahes kaks kuud akuta olekut ei põhjustanud makile koodiküsimist...
Kuna summutist on alles vaid esimene pütt, siis on hääled....mmmmm...rida6.
Igatahes pöördesse karjatas küll mõnusasti (kui ükskord olematust tühikäigust üle puterdas).
Käigukast toimetab viisakalt, pidurid on olemas ja isegi laadimine eksisteerib
Paistab, et Sauga üritusele vist ikka saame sellega.
Nüüd tuleb see tavaline: hakkame jahtima puuduvat tühikäiku ja liiga rikka segu põhjust. Näis, kas lõpuks on Soomeskäigust kasu või mitte...
Paneme siia siis mõned abipalved kah kirja. Kui kellegi vedeleb järgmisi asju, siis ma olen neid teatud raha eest nõus omandama. Ma ei hakka (esialgu) sellele asjale olulisi investeeringuid tegema.
- õlisurve andur M103 mootorile;
- õhufiltri kummipuksid sisselaskekollektorile;
- summuti keskmine ja tagumine pütt;
- 215/65R15 rehvipaari. Võib olla üsna sile, kuid peab olema ümmargune ja õhku pidav - niikuinii kulub Saugal Silestoneks. Eriti muhe oleks saada mõni kobedama pidamisega asfaldirehvipaar.