14-05-2009, 08:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2009, 08:55 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Paneme siia kohe kaks küsimust ka:
1) kas kolmesel bensukal saab kusagilt starterile (ehk tõmbereleele) voolu anda ka ilma auto alla ronimata? Mõni releepõhja klemm? Starteri ahela skeem oleks väga abiks. Paar foorumiliiget on kusagilt neid välja võlunud, ehk võtab keegi ka praegu vaevaks?
Hetkel starter millegipärast ei lülitu. Tahaksin kontrollida, kumb on vigane, kuna starteri suhtes on kahtlusi. Aga selleks oleks vaja anda starteri tõmbereleele otse voolu, et olla kindel starteri mahakiskumise möödapääsmatuses... Kuid minu käsi ei mahu sisselaskekollektori alla kohe mitte kuidagi. Alt ilmselt ulataks (pimesi), aga sinna ma veel ei kipu - kole madal on
2) On kellelgi sihukese alarmi, nagu Remostar RS270 ühendusskeemi/paigaldusjuhendit/manuali? Sellel autol on sihuke karp armatuuri all ja mul on kange kahtlus, et see mulle ka hambaid näitab. Enne tangidega kallaleminekut tahaks kohvitassi kõrval natuke eeltööd teha...
1) kas kolmesel bensukal saab kusagilt starterile (ehk tõmbereleele) voolu anda ka ilma auto alla ronimata? Mõni releepõhja klemm? Starteri ahela skeem oleks väga abiks. Paar foorumiliiget on kusagilt neid välja võlunud, ehk võtab keegi ka praegu vaevaks?
Hetkel starter millegipärast ei lülitu. Tahaksin kontrollida, kumb on vigane, kuna starteri suhtes on kahtlusi. Aga selleks oleks vaja anda starteri tõmbereleele otse voolu, et olla kindel starteri mahakiskumise möödapääsmatuses... Kuid minu käsi ei mahu sisselaskekollektori alla kohe mitte kuidagi. Alt ilmselt ulataks (pimesi), aga sinna ma veel ei kipu - kole madal on
2) On kellelgi sihukese alarmi, nagu Remostar RS270 ühendusskeemi/paigaldusjuhendit/manuali? Sellel autol on sihuke karp armatuuri all ja mul on kange kahtlus, et see mulle ka hambaid näitab. Enne tangidega kallaleminekut tahaks kohvitassi kõrval natuke eeltööd teha...