14-05-2009, 08:33 PM
Väike vahekokkuvõte peale suuremat remonti ja lühikest proovisõitu.
Kui keegi kahtleb, kas teha neljale tagsillavarraste vahetus või mitte, siis mina liitun nendega, kes soovitavad teha. Ka meite neljal on nüüd taga kõik liigendid uued, samuti on seal uued tagarattalaagrid. Samuti sai uuendatud pidurisüsteemi (mansetid, trossid, kettad, klotsid).
Sai ikka hää küll
Külgtuul ja pikirööpad enam ei loksuta. Veereb kah palju paremini. Kuidas muutus kütusekulu, seda näeme hiljem. Peale mõnda pikemat sõitu saab selgust. Igatahes kulus eilse ~140 km ringi peale 8,4 liitrit kütust. Pole paha vanuri kohta. Siiski, natuke kahtlen, kas vaatasin ikka õigesti algnäite. Aga, nagu ma ütlesin, eks paar paagitäit kütust toovad selgust.
Kuigi usun, et veidi pealolevad pidurid, takerduvad rattalaagrid ja pidevalt muutuv tagasilla kokkujooks võivad maanteekiirusel kütusekulu märgatavalt tõsta küll.
Aga eks näeme
Peab ütlema, et auto läks kohe tükk maad vaiksemaks-mugavamaks. Mitte, et varem midagi otse viga oleks olnud, aga midagi nagu häiris. Nüüd ei jäägi enam palju S-ile alla sõidumugavuses. Kuid laisk ja mürarikas on säästukas endiselt - traktor ikkagi.
Kui keegi kahtleb, kas teha neljale tagsillavarraste vahetus või mitte, siis mina liitun nendega, kes soovitavad teha. Ka meite neljal on nüüd taga kõik liigendid uued, samuti on seal uued tagarattalaagrid. Samuti sai uuendatud pidurisüsteemi (mansetid, trossid, kettad, klotsid).
Sai ikka hää küll
Külgtuul ja pikirööpad enam ei loksuta. Veereb kah palju paremini. Kuidas muutus kütusekulu, seda näeme hiljem. Peale mõnda pikemat sõitu saab selgust. Igatahes kulus eilse ~140 km ringi peale 8,4 liitrit kütust. Pole paha vanuri kohta. Siiski, natuke kahtlen, kas vaatasin ikka õigesti algnäite. Aga, nagu ma ütlesin, eks paar paagitäit kütust toovad selgust.
Kuigi usun, et veidi pealolevad pidurid, takerduvad rattalaagrid ja pidevalt muutuv tagasilla kokkujooks võivad maanteekiirusel kütusekulu märgatavalt tõsta küll.
Aga eks näeme
Peab ütlema, et auto läks kohe tükk maad vaiksemaks-mugavamaks. Mitte, et varem midagi otse viga oleks olnud, aga midagi nagu häiris. Nüüd ei jäägi enam palju S-ile alla sõidumugavuses. Kuid laisk ja mürarikas on säästukas endiselt - traktor ikkagi.