09-05-2009, 06:03 PM
Esitex minu suur austus neile, kes oma projekte nii tublilt ja põhjalikult ehitavad ja veel foorumisse nii detailseid päevikuid kirjutada viitsivad. Ise olen viimasel ajal rohkem ainult foorumi lugemisega tegelnud ja kuigi autol on viimase poole aastaga mitmeid vigu kõrvaldatud on progress jäänud laiskusest foorumisse jäädvustamata. Häbi mulle!
Teisex arendas mind siia teemasse postitama üx mõned postitused tagasi toimunud arutelu.
Nimelt oli siin juttu sellest, et puitkonsooli pragulist lakki on väga raske parandada. Omast kogemusest (ja tänu isa purjetamise ja paatide parandamise alastele teadmistele) tean, et pole see asi nii keeruline ja hull midagi.
Meie 124-jal oli ka keskonsooli lakk mõrane ja üritasin ka seda algul mehhaaniliselt peitliga õrnalt kätte saada, kuid võin öelda, et see unustage täitsa ära (kurbusega tunnistan, et see tegevus päädis väikse spoonitüki murdumisega konsooli küljest ja peale seda lendas peitel hooga nurka).
Võtke kätte hoopis föön ja laske see lakk soojax ning see koorub ise pealt maha, kuna nagu te ennem mainisite on ta selline kummine. Spooni kiht jääb täiesti kahjustamata ja valmis uue laki kihi tarvis.
Peale sai värvipüssiga lastud paadilakk, mis on samuti selline veidi nätskem ning tulemus sai päris hea ning olex ka ideaalne saanud kui ma veel üle olex poleerinud, kuid sellel hetkel polnud vastavaid vahendeid kohe võtta ja sai konsool uuesti auto külge pandud. Tegelt peaxki selle poleerimise nüüd mingi aeg ette võtma.
Teisex arendas mind siia teemasse postitama üx mõned postitused tagasi toimunud arutelu.
Nimelt oli siin juttu sellest, et puitkonsooli pragulist lakki on väga raske parandada. Omast kogemusest (ja tänu isa purjetamise ja paatide parandamise alastele teadmistele) tean, et pole see asi nii keeruline ja hull midagi.
Meie 124-jal oli ka keskonsooli lakk mõrane ja üritasin ka seda algul mehhaaniliselt peitliga õrnalt kätte saada, kuid võin öelda, et see unustage täitsa ära (kurbusega tunnistan, et see tegevus päädis väikse spoonitüki murdumisega konsooli küljest ja peale seda lendas peitel hooga nurka).
Võtke kätte hoopis föön ja laske see lakk soojax ning see koorub ise pealt maha, kuna nagu te ennem mainisite on ta selline kummine. Spooni kiht jääb täiesti kahjustamata ja valmis uue laki kihi tarvis.
Peale sai värvipüssiga lastud paadilakk, mis on samuti selline veidi nätskem ning tulemus sai päris hea ning olex ka ideaalne saanud kui ma veel üle olex poleerinud, kuid sellel hetkel polnud vastavaid vahendeid kohe võtta ja sai konsool uuesti auto külge pandud. Tegelt peaxki selle poleerimise nüüd mingi aeg ette võtma.