07-05-2009, 11:39 PM
Kuna pidev garaazis toimetamine on keerutanud üles palju tolmu, muutus auto välimus juba tõeliselt ebameeldivaks. Auto komplekteerimine tuleb viia läbi mingi positiivse emotsiooni lummuses. Puhastad pool tundi mingit juppi, paned siis selle puhta jupi puhtale autole külge ja tulemus saab nii ilus, et lihtsalt jäädki vaatama...
Vaatamata ülevaatuse puudumisele otsustasin Mercedest veidi tuulutada ja viisin ta meie peastaabi juurde vanni. Polegi temaga enam ammu sõitnud. Pagan see auto ikka sõidab hästi. Mootorit pole küll tehases kaasa pandud, kuid linnas väikestel kiirustel kruiisides on ikka mõnus tummine tank.
Salongis valitseb hetkel veel segaduste aeg. Olen püüdnud remontida armatuuri valgustust. Tõin poest originaal 0,4 vatiseid pirne. Lammutasin kõik laiali, veendusin, et igal pool on sees 1,2 vatised (see on vist kasutatud MB omanike jaoks tavaline avastus). Panin igale poole sisse uued 0,4 vatised. Muud osad jäid pimedas kenasti kumama, kuid konsooli ülemised lülitid jäid täiesti tuhmid. Need on lahendatud mingi "ämblikuga", kuhu läheb üks pirn sisse ja valguskaabli sarnase juhtmega tuukase valgus lülitisse. Lõpuks panin sinna ikkagi 1,2 vatise, sest nii sai parem. Vast ei kõrveta midagi ära seal?
VÄGA RAHUL olen istmetega. Võrreldes endistega ... siin polegi midagi võrrelda. Istmepõhjale uue sisu panek tegi temast täiesti teise istme. Ta on jäik ja konkreetne, mitte vedel ja vedrud p...ses nagu enne. Mul on üks täisvarustuses BMW 750 ka. Selle heledad nahkistmed on kah samamoodi "uueks" tehtud. Näevad muidugi vastikult ilusad välja, kuid ikkagi oma istumiskvaliteedilt ei suuda konkureerida baas S-klassi omadega.
Nagu näha, ei toimu tööd mitte ühel rindel, vaid ikka mitmel korraga. Volga õpib meil sõitma, kuid tal käib see väga raskelt. Mõni õpilane kohe on selline - kõva peaga. Sellelt pildilt võib veidi aimata, millised eeskujud olid venelastel silme ees, kuid nad 80-te aastate alguses Volga uut tippmudelit Gaz 3102-te juurutasid
Vaatamata ülevaatuse puudumisele otsustasin Mercedest veidi tuulutada ja viisin ta meie peastaabi juurde vanni. Polegi temaga enam ammu sõitnud. Pagan see auto ikka sõidab hästi. Mootorit pole küll tehases kaasa pandud, kuid linnas väikestel kiirustel kruiisides on ikka mõnus tummine tank.
Salongis valitseb hetkel veel segaduste aeg. Olen püüdnud remontida armatuuri valgustust. Tõin poest originaal 0,4 vatiseid pirne. Lammutasin kõik laiali, veendusin, et igal pool on sees 1,2 vatised (see on vist kasutatud MB omanike jaoks tavaline avastus). Panin igale poole sisse uued 0,4 vatised. Muud osad jäid pimedas kenasti kumama, kuid konsooli ülemised lülitid jäid täiesti tuhmid. Need on lahendatud mingi "ämblikuga", kuhu läheb üks pirn sisse ja valguskaabli sarnase juhtmega tuukase valgus lülitisse. Lõpuks panin sinna ikkagi 1,2 vatise, sest nii sai parem. Vast ei kõrveta midagi ära seal?
VÄGA RAHUL olen istmetega. Võrreldes endistega ... siin polegi midagi võrrelda. Istmepõhjale uue sisu panek tegi temast täiesti teise istme. Ta on jäik ja konkreetne, mitte vedel ja vedrud p...ses nagu enne. Mul on üks täisvarustuses BMW 750 ka. Selle heledad nahkistmed on kah samamoodi "uueks" tehtud. Näevad muidugi vastikult ilusad välja, kuid ikkagi oma istumiskvaliteedilt ei suuda konkureerida baas S-klassi omadega.
Nagu näha, ei toimu tööd mitte ühel rindel, vaid ikka mitmel korraga. Volga õpib meil sõitma, kuid tal käib see väga raskelt. Mõni õpilane kohe on selline - kõva peaga. Sellelt pildilt võib veidi aimata, millised eeskujud olid venelastel silme ees, kuid nad 80-te aastate alguses Volga uut tippmudelit Gaz 3102-te juurutasid
Terve aasta poole aastaga